sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan sinua.
Jos en enää
38
1222
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa’a vaikea sanoa sinun puolestasi.
- Anonyymi
Kiitos. Jatka vain matkaasi muiden naistesi kanssa. En halua olla sun kanssa missään tekemisissä. Olet menettänyt kiillon mun silmissä
Suunnistan muualle. Hyvästi- Anonyymi
Pysypäs nyt pöksyissäs höpsyleena... eiköhän aloitus ollut onnettoman naisen väsäämä.
- Anonyymi
Keneksi minua luulet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysypäs nyt pöksyissäs höpsyleena... eiköhän aloitus ollut onnettoman naisen väsäämä.
Eikö tämä ollutkaan palstagubben aloittama? 😯
- Anonyymi
Mitä noita miettimään. Sanotaan nytten nätisti että yksikään netti tuttava anonyymi ei kiinnosta siinä mielessä.
- Anonyymi
Mietin sitä kyllä. Etkö edes yritä puhua suoraan ja päästää minut irti?
- Anonyymi
Mitä tarkoitat sillä että puhua suoraan ja päästää irti? Toivotko että kaipaus loppuisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat sillä että puhua suoraan ja päästää irti? Toivotko että kaipaus loppuisi?
Että emme puhu ja menetämme yhteyden ikuisesti.
- Anonyymi
Toki päästäisin jos niin haluaisit mutta kun et taida itse haluta saati kyetä! Mitesse meni aamulla ensimmäisenä illalla viimeisenä. Sellasta se on elämä en ole kyennyt itsekään enkä kykene! Hyvää yötä rakkaalleni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että emme puhu ja menetämme yhteyden ikuisesti.
Toivo sitten vaan yksinäs! Minä en toivo, että häviää.
- Anonyymi
Logiikka hukassa taas. Ei se spede turhaan ...
"jos en sinua enää näkisi... kertoisinko kaiken" Milläs sitä kertoo jos ei enää näe :)- Anonyymi
Et ole koskaan puhelimesta kuullut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sitten haudalla jos ruusun tuot, ehkä sitten uskallat kertoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tulossa sinun haudalle vaikka oletkin näyttynyt minulle isoäiti haudan. Kovis mummo jota kaikki pelkäs. Oisin ehkä ollut yhtä hurja. Mutta se unohtuu nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tulossa sinun haudalle vaikka oletkin näyttynyt minulle isoäiti haudan. Kovis mummo jota kaikki pelkäs. Oisin ehkä ollut yhtä hurja. Mutta se unohtuu nyt
Mutta toivotaan ettö sinne tulee ne sinun uudet naisesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epätoivoinen ratkaisu... haaaa, sanon puhelin :)
muut vastaukset sinulle on sivusta joku pönttö - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tuo ruusua haudalle. Annan sylillisen kukkia, kauneimmasta laaksosta poimittuja!
- Anonyymi
Kai sitä jotain voi ilmaista jos kokee ettei kaikkea, jotain että toinen tajuaa edes olevansa
- Anonyymi
Vaikee sanoo mut kyllä mä tykkään liikkuu ja liikuttaa eniten vielä vaa
- Anonyymi
Sinäkin merkitsee minulle paljon
- Anonyymi
Se hymy, joka on kaikkein vaikein ilmaista, on sydämen hymy. Suo kaunein hymy rakkaallesi.
Sydän ei koskaan totuudellaan vahingoita ketään.
Anna sydämesi puhua ❤️
🚬👩🏻🦳💋 - Anonyymi
Puhuttiin puhelimessa ja punaisten lyhtyjen alla varma on se.
- Anonyymi
Kun et vastaa oikeasti Anna olla.
Kiitos ja näkemiin. - Anonyymi
En merkitse sinulle yhtään mitään kun sellaisia asioita sanot mitä viimeksi sanoit ja olet monet kerrat sanonut niin antaa olla mä olen sinusta ja sun pelleilystä saanut ihan tarpeeksi ei tarvitse mun sellaista paskaa kuunnella
- Anonyymi
Ai sinä vai?Saattaisitpa kertoa kyllä.
Et saa kyllä lähestyä mitenkään jos sinun mielestä T n läheltäsi sinua millään lailla positiivisesti kiinnostaa/kiinostanut.Tällöin en halua minä sinua nähdä ikinä enään.- Anonyymi
Tuula tuppurainen😉😆🙂🙃
- Anonyymi
Luin kirjan Sally Rooney:
Intermezzo
(Värähdyttävä välisoitto)
Snapchat sukupolven Salingeriksi tituleeratun Sally Rooneyn uusin teos Intermezzo päästää ääneen tällä kertaa miehet, heidän keskeneräisyytensä ja hapuilunsa. Kumpikin veljeksistä tuntuu etsivän itseään ja turvaa suhteesta, jota eivät tohdi näyttää edes läheisilleen. Epätavanomaisten ihmissuhteiden tarjoilijana tunnettu Rooney tykittää tekstiä intensiivisellä tahdilla ja heittelee väliin ajatuksia ja teorioita, joiden pariin on pakko vielä myöhemmin palata. Intermezzo tarkoittaa musiikissa välisoittoa, mutta tämän soiton ei soisi loppuvan.- Anonyymi
Ahdistavan kuuloinen juoni.En taida lukea .
Alkoi todellakin ja oikeasti tekeen pahaa.
Toivon ettei minun läheisilleni olisi ikinä tuota.
Kirjoittaja voi olla ylpeä sillä negatiivisetkin väreet on reagointia ja sekin on huomiota millä taas voi saada muut innostuin ostaan kirjan.
- Anonyymi
Miten voi kertoa, jos ei näe?
- Anonyymi
No hel*vetti ,kirjoita kirje!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään ruukkukukista
Vink - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin, viestin ylempänä. Ei ole tärkeää, että joku sen lukee, on tärkeää minulle, että sen kirjoitin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään ruukkukukista
VinkPieleen menee joka kerta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään ruukkukukista
VinkPuoli miljoonaa Suomalaista myös.Vink.
- Anonyymi
Oli Quincyn Joneksen vuoro lähteä, mutta olihan hän jo korkeassa iässä https://youtu.be/vJS4Mo-eP9A?si=fqswB2rf9qkCNY0N
aino Corrida - Anonyymi
Tee kaikki samat virheet kuin tähänkin asti.
- Anonyymi
Ei tulla näkemään. En halua noin tyhmää ja sairasta ihmistä mun elämääni. Terve mielisen reilun kiltin miehen otan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2974520Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1114062Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1942435Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar891961Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.351707Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv11259- 201254
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71219Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii491194entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä142950