sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan sinua.
Jos en enää
36
712
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa’a vaikea sanoa sinun puolestasi.
- Anonyymi
Kiitos. Jatka vain matkaasi muiden naistesi kanssa. En halua olla sun kanssa missään tekemisissä. Olet menettänyt kiillon mun silmissä
Suunnistan muualle. Hyvästi- Anonyymi
Pysypäs nyt pöksyissäs höpsyleena... eiköhän aloitus ollut onnettoman naisen väsäämä.
- Anonyymi
Keneksi minua luulet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysypäs nyt pöksyissäs höpsyleena... eiköhän aloitus ollut onnettoman naisen väsäämä.
Eikö tämä ollutkaan palstagubben aloittama? 😯
- Anonyymi
Mitä noita miettimään. Sanotaan nytten nätisti että yksikään netti tuttava anonyymi ei kiinnosta siinä mielessä.
- Anonyymi
Mietin sitä kyllä. Etkö edes yritä puhua suoraan ja päästää minut irti?
- Anonyymi
Mitä tarkoitat sillä että puhua suoraan ja päästää irti? Toivotko että kaipaus loppuisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat sillä että puhua suoraan ja päästää irti? Toivotko että kaipaus loppuisi?
Että emme puhu ja menetämme yhteyden ikuisesti.
- Anonyymi
Toki päästäisin jos niin haluaisit mutta kun et taida itse haluta saati kyetä! Mitesse meni aamulla ensimmäisenä illalla viimeisenä. Sellasta se on elämä en ole kyennyt itsekään enkä kykene! Hyvää yötä rakkaalleni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että emme puhu ja menetämme yhteyden ikuisesti.
Toivo sitten vaan yksinäs! Minä en toivo, että häviää.
- Anonyymi
Logiikka hukassa taas. Ei se spede turhaan ...
"jos en sinua enää näkisi... kertoisinko kaiken" Milläs sitä kertoo jos ei enää näe :)- Anonyymi
Et ole koskaan puhelimesta kuullut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sitten haudalla jos ruusun tuot, ehkä sitten uskallat kertoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tulossa sinun haudalle vaikka oletkin näyttynyt minulle isoäiti haudan. Kovis mummo jota kaikki pelkäs. Oisin ehkä ollut yhtä hurja. Mutta se unohtuu nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tulossa sinun haudalle vaikka oletkin näyttynyt minulle isoäiti haudan. Kovis mummo jota kaikki pelkäs. Oisin ehkä ollut yhtä hurja. Mutta se unohtuu nyt
Mutta toivotaan ettö sinne tulee ne sinun uudet naisesi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Epätoivoinen ratkaisu... haaaa, sanon puhelin :)
muut vastaukset sinulle on sivusta joku pönttö - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tuo ruusua haudalle. Annan sylillisen kukkia, kauneimmasta laaksosta poimittuja!
- Anonyymi
Kai sitä jotain voi ilmaista jos kokee ettei kaikkea, jotain että toinen tajuaa edes olevansa
- Anonyymi
Vaikee sanoo mut kyllä mä tykkään liikkuu ja liikuttaa eniten vielä vaa
- Anonyymi
Sinäkin merkitsee minulle paljon
- Anonyymi
Se hymy, joka on kaikkein vaikein ilmaista, on sydämen hymy. Suo kaunein hymy rakkaallesi.
Sydän ei koskaan totuudellaan vahingoita ketään.
Anna sydämesi puhua ❤️
🚬👩🏻🦳💋 - Anonyymi
Puhuttiin puhelimessa ja punaisten lyhtyjen alla varma on se.
- Anonyymi
Kun et vastaa oikeasti Anna olla.
Kiitos ja näkemiin. - AnonyymiUUSI
En merkitse sinulle yhtään mitään kun sellaisia asioita sanot mitä viimeksi sanoit ja olet monet kerrat sanonut niin antaa olla mä olen sinusta ja sun pelleilystä saanut ihan tarpeeksi ei tarvitse mun sellaista paskaa kuunnella
- AnonyymiUUSI
Ai sinä vai?Saattaisitpa kertoa kyllä.
Et saa kyllä lähestyä mitenkään jos sinun mielestä T n läheltäsi sinua millään lailla positiivisesti kiinnostaa/kiinostanut.Tällöin en halua minä sinua nähdä ikinä enään. - AnonyymiUUSI
Luin kirjan Sally Rooney:
Intermezzo
(Värähdyttävä välisoitto)
Snapchat sukupolven Salingeriksi tituleeratun Sally Rooneyn uusin teos Intermezzo päästää ääneen tällä kertaa miehet, heidän keskeneräisyytensä ja hapuilunsa. Kumpikin veljeksistä tuntuu etsivän itseään ja turvaa suhteesta, jota eivät tohdi näyttää edes läheisilleen. Epätavanomaisten ihmissuhteiden tarjoilijana tunnettu Rooney tykittää tekstiä intensiivisellä tahdilla ja heittelee väliin ajatuksia ja teorioita, joiden pariin on pakko vielä myöhemmin palata. Intermezzo tarkoittaa musiikissa välisoittoa, mutta tämän soiton ei soisi loppuvan.- AnonyymiUUSI
Ahdistavan kuuloinen juoni.En taida lukea .
Alkoi todellakin ja oikeasti tekeen pahaa.
Toivon ettei minun läheisilleni olisi ikinä tuota.
Kirjoittaja voi olla ylpeä sillä negatiivisetkin väreet on reagointia ja sekin on huomiota millä taas voi saada muut innostuin ostaan kirjan.
- AnonyymiUUSI
Miten voi kertoa, jos ei näe?
- AnonyymiUUSI
No hel*vetti ,kirjoita kirje!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään ruukkukukista
Vink - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin, viestin ylempänä. Ei ole tärkeää, että joku sen lukee, on tärkeää minulle, että sen kirjoitin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään ruukkukukista
VinkPieleen menee joka kerta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään ruukkukukista
VinkPuoli miljoonaa Suomalaista myös.Vink.
- AnonyymiUUSI
Oli Quincyn Joneksen vuoro lähteä, mutta olihan hän jo korkeassa iässä https://youtu.be/vJS4Mo-eP9A?si=fqswB2rf9qkCNY0N
aino Corrida - AnonyymiUUSI
Tee kaikki samat virheet kuin tähänkin asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1141986- 811254
- 421075
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri145874Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu71817Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri27782Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22731Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan36712Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i49710Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56669