Jännäätkö asioita yksin vai onko joku muu mukana arjessa?

Oletko sinkkuna yksin esimerkiksi jännittävän presidentin vaalien hetkellä? Jaatko jännityksen jonkun muun kanssa? Jos olet yksin - niin millaista se on?

64

551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä ajattelin alkaa oikealla silmällä katsomaan jotain sketsejä, vasemmalla uutisia ja käsi näpyttää puhelimella. Dionin Celineä mukaillen: All by myself.

• Anonyymi: "Täällä ajattelin alkaa oikealla silmällä katsomaan jotain sketsejä, vasemmalla uutisia ja käsi näpyttää puhelimella. Dionin Celineä mukaillen: All by myself."

Humoristinen vastaus - mutta kaikki itseksesi? Etkö kaipaa seuraa tai jotain toista ihmistä elämääsi vai oletko vannoutunut sinkku?

• Anonyymi
        Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

Anonyymi: "Täällä ajattelin alkaa oikealla silmällä katsomaan jotain sketsejä, vasemmalla uutisia ja käsi näpyttää puhelimella. Dionin Celineä mukaillen: All by myself."

Humoristinen vastaus - mutta kaikki itseksesi? Etkö kaipaa seuraa tai jotain toista ihmistä elämääsi vai oletko vannoutunut sinkku?

Toki kaipaan joskus seuraa ja saan sitä kyllä tarvittaessa, mutta pelkkä seksiseura ei kiinnosta.

En ole vannoutunut sinkku, mutta olen vasta hetken aikaa katsellut ympärilleni sillä silmällä.

• Anonyymi kirjoitti:

Toki kaipaan joskus seuraa ja saan sitä kyllä tarvittaessa, mutta pelkkä seksiseura ei kiinnosta.

En ole vannoutunut sinkku, mutta olen vasta hetken aikaa katsellut ympärilleni sillä silmällä.

anonyymi: "Toki kaipaan joskus seuraa ja saan sitä kyllä tarvittaessa, mutta pelkkä seksiseura ei kiinnosta.

En ole vannoutunut sinkku, mutta olen vasta hetken aikaa katsellut ympärilleni sillä silmällä."

Taidat olla nainen, kun pelkkä seksiseura ei kiinnosta. Onnea parinlöytämisessä. Itse olen nyt sosiaalisissa suhteissa melko jumissa. Minä huomasin seuran puutteen vasta sen jälkeen, kun joudun asumaan Faijan kaupungissa, jossa minulla ei oikein ole kavereita. Joensuussa ystäviäni tapasin ennen Faijan huonoon kuntoon menoa paljon. Nyt on niin, että seuraavan viikon keskiviikkona käyn Joensuussa ja tapaan yhden ystävän. Asuinkaupunkini on paperilla Joensuu, mutta Faijan kaupungissa "omaishoitajana" nukun joka yön vuoden loppuun asti.

• Anonyymi

anonyymi: "Toki kaipaan joskus seuraa ja saan sitä kyllä tarvittaessa, mutta pelkkä seksiseura ei kiinnosta.

En ole vannoutunut sinkku, mutta olen vasta hetken aikaa katsellut ympärilleni sillä silmällä."

Taidat olla nainen, kun pelkkä seksiseura ei kiinnosta. Onnea parinlöytämisessä. Itse olen nyt sosiaalisissa suhteissa melko jumissa. Minä huomasin seuran puutteen vasta sen jälkeen, kun joudun asumaan Faijan kaupungissa, jossa minulla ei oikein ole kavereita. Joensuussa ystäviäni tapasin ennen Faijan huonoon kuntoon menoa paljon. Nyt on niin, että seuraavan viikon keskiviikkona käyn Joensuussa ja tapaan yhden ystävän. Asuinkaupunkini on paperilla Joensuu, mutta Faijan kaupungissa "omaishoitajana" nukun joka yön vuoden loppuun asti.

Kiitos, en usko, että tuo seksisuhde on sukupuolesta kiinni, mulla on monia naispuolisia kavereita, jotka suhteilee, mutta se ei vain sovi mun moraalille. Tulee huono olo henkisesti. En kuitenkaan tuomitse heitä, joille se sopii. Tsemppiä isän hoitamiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, en usko, että tuo seksisuhde on sukupuolesta kiinni, mulla on monia naispuolisia kavereita, jotka suhteilee, mutta se ei vain sovi mun moraalille. Tulee huono olo henkisesti. En kuitenkaan tuomitse heitä, joille se sopii. Tsemppiä isän hoitamiseen.

Kiitos vastauksesta ja onnea parinlöytämiseen! Hyvät loppuvuodet! :) :)

• Anonyymi

Kiitos vastauksesta ja onnea parinlöytämiseen! Hyvät loppuvuodet! :) :)

Kiitos samoin, hyvää loppuvuotta!

• Anonyymi

Melko yksin jännään Yhdysvaltojen presidentinvaaleja. Kaverin kanssa ehkä keskustelen aiheesta puhelimitse, mutta sinkkuna yksiössä elän melko yksikseen. Kavereita on, mutta harvakseltaan heitä tapaan. Tai yhtä samassa talossa asuvaa ystävää tapaan vähän useammin kuin kerran viikossa.

• Eli et ole yksin? Joku täällä kertoi, että järjestäisi Halloween-kutsut, mutta ei ole kavereita, joiden kanssa sen olisi järjestänyt. Itse meinaan vain vilkaista vaaleja keskiviikkoaamuna, jolloin ehkä selviää - kuka on Yhdysvaltojen uusi presidentti.

• Anonyymi

Eli et ole yksin? Joku täällä kertoi, että järjestäisi Halloween-kutsut, mutta ei ole kavereita, joiden kanssa sen olisi järjestänyt. Itse meinaan vain vilkaista vaaleja keskiviikkoaamuna, jolloin ehkä selviää - kuka on Yhdysvaltojen uusi presidentti.

Kamala Harris on seuraava presidentti! Kommentoin keskiviikkona illalla, jos ei ole.

• Anonyymi kirjoitti:

Kamala Harris on seuraava presidentti! Kommentoin keskiviikkona illalla, jos ei ole.

anonyymi: "Kamala Harris on seuraava presidentti! Kommentoin keskiviikkona illalla, jos ei ole."

Enpä ole niin varma, sillä niin tasoissa gallupeissa ovat Harris ja Trump. Se on ehkä pienestä kiinni - kumpi voittaa?

• Anonyymi

anonyymi: "Kamala Harris on seuraava presidentti! Kommentoin keskiviikkona illalla, jos ei ole."

Enpä ole niin varma, sillä niin tasoissa gallupeissa ovat Harris ja Trump. Se on ehkä pienestä kiinni - kumpi voittaa?

Lupasin kommentoida illalla, jos olen väärässä. Nyt se on varma - Trump meni yli 270 valitsijahenkilön. Myönnetään, että erehdyin lopputuloksesta. Ehkä olen monesti väärässä.

• Anonyymi kirjoitti:

Lupasin kommentoida illalla, jos olen väärässä. Nyt se on varma - Trump meni yli 270 valitsijahenkilön. Myönnetään, että erehdyin lopputuloksesta. Ehkä olen monesti väärässä.

Olit pahasti väärässä, sillä Trump voitti selvästi, sai jopa enemmän ääniä koko Yhdysvalloissa kuin Harris.

• Anonyymi

Yksin jännitän tulevia laskuja, kaupassa käyntiä, kunta/ valtio tason asiat ei kiinnosta yhtään.

• anonyymi: "Yksin jännitän tulevia laskuja, kaupassa käyntiä, kunta/ valtio tason asiat ei kiinnosta yhtään."

Ehkä tuo pitää paikkansa - en minäkään niin kauheasti vaalia jännitä, mutta jännityksellä seuraan sitä, miten käy. Jännitys hivenen luo, että vaalit on niin tasaiset. Pienoisella jännityksellä seuraan muitakin vaaleja, lähinnä Suomen. Joka kerta pitää seurata vaali-illan tv-seuranta. Nyt Yhdysvaltojen vaalit ovat pitkälti yöllä, joten en valvo.

Ehkä aloitus oli hivenen huonosti muotoiltu, sorry, mutta hain sitä, että oletteko yksin mahdollisina sinkkuina? Itse olen nyt jonkinlainen 85-vuotiaan isän omaishoitaja ilman virallista statusta. Olen isän luona x-nimisessä kaupungissa, siksi en pääse tapaamaan Joensuussa olevia kavereita, kun pitää joka yö olla Faijan luona. En ole yksin, mutta kaipaan Joensuun kavereita. Myös harmittaa se, että ei enää ole hyvää naisystävää, miksi olen nyt voimakkaasti sinkku.

• Anonyymi

Yhdysvaltain vaalit ovat semmoinen jatkuva painajainen, ettei niitä jaksa enää jännitellä. Sitä voi kauhistella mitä seuraa kun jompikumpi varmaankin voittaa 🤷‍♀️ Ei hyvältä näytä, voitti kumpi tahansa.

- Sheena

• "Yhdysvaltain vaalit ovat semmoinen jatkuva painajainen, ettei niitä jaksa enää jännitellä. Sitä voi kauhistella mitä seuraa kun jompikumpi varmaankin voittaa 🤷‍♀️ Ei hyvältä näytä, voitti kumpi tahansa.

- Sheena"

Harmi jos Trump voittaa. Kamala Harris olisi paljon parempi maailman kannalta kuin Trump. Se nähdään sitten noin kahden vuorokauden päästä?

Sinä et siis seuraa vaaleja, mutta arjessasi on varmaan muita henkilöitä?

• Anonyymi

"Yhdysvaltain vaalit ovat semmoinen jatkuva painajainen, ettei niitä jaksa enää jännitellä. Sitä voi kauhistella mitä seuraa kun jompikumpi varmaankin voittaa 🤷‍♀️ Ei hyvältä näytä, voitti kumpi tahansa.

- Sheena"

Harmi jos Trump voittaa. Kamala Harris olisi paljon parempi maailman kannalta kuin Trump. Se nähdään sitten noin kahden vuorokauden päästä?

Sinä et siis seuraa vaaleja, mutta arjessasi on varmaan muita henkilöitä?

Seuraan kyllä vaaleja ja yritän pysyä viileänä 🙄 Toki kannatan Harrisia, mutta sillä ei taida olla kovin paljon merkitystä, ikävä kyllä 😆

Enemmän kuin vaaleja lueskelen mitä politiikan toimittajat kirjoittavat vaalien jälkeisestä ajasta. Capitol kukkula on vielä lähimuistissani - jos Harris voittaa, tulee pahempi "capitol kukkula" eli jotain muuta terrorismia varmaankin. Ja jos Trump voittaa, silloinkin tapahtuu jotain - ehkä seuraava murhayritys? Liikehdintää on joka suuntaan.

Ukraina on aina ajatuksissani jokatapauksessa eniten.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Seuraan kyllä vaaleja ja yritän pysyä viileänä 🙄 Toki kannatan Harrisia, mutta sillä ei taida olla kovin paljon merkitystä, ikävä kyllä 😆

Enemmän kuin vaaleja lueskelen mitä politiikan toimittajat kirjoittavat vaalien jälkeisestä ajasta. Capitol kukkula on vielä lähimuistissani - jos Harris voittaa, tulee pahempi "capitol kukkula" eli jotain muuta terrorismia varmaankin. Ja jos Trump voittaa, silloinkin tapahtuu jotain - ehkä seuraava murhayritys? Liikehdintää on joka suuntaan.

- Sheena

"Seuraan kyllä vaaleja ja yritän pysyä viileänä 🙄 Toki kannatan Harrisia, mutta sillä ei taida olla kovin paljon merkitystä, ikävä kyllä 😆

- Sheena"

Kiitos tarkennuksesta eli seuraat vaaleja. Monet kärsivät Trumpin valinnasta - ehkä Ukraina eniten?

Hyvää syksyn loppua ja alku talvea!

• Ei oikeestaan kiinnostaa USAn vaalit. Enemmänkin ihmistyyppi kuka Trumppia äänestää.

Ja yleensäkään en yksin jännitä, vaan jaan oikeestaan kaiken tänne. Esimerkiksi ton viime kesän opiskelun. Siitä sain paljon myönteistä kommenttia. Kun taas tosi elämässä siihen sanottiin vaan että jaa. Että sanotaan mitä sanotaan, mutta täällä kuitenkin on täysjärkisemmät ihmiset. Tuolla tosielämässä kun on tärkeetä vaan ansaita mahdollisimman paljon rahaa ja kuluttaa. Ei ne tajuu tosielämästä yhtään mitään.

• JeroP: "Ei oikeestaan kiinnostaa USAn vaalit. Enemmänkin ihmistyyppi kuka Trumppia äänestää."

Minua kiinnostaa kovasti ja oikeastaan vähän jännitänkin lopputulosta. Maailman kannalta parempi olisi Harris.

JeroP: "Ja yleensäkään en yksin jännitä, vaan jaan oikeestaan kaiken tänne. Esimerkiksi ton viime kesän opiskelun. Siitä sain paljon myönteistä kommenttia. Kun taas tosi elämässä siihen sanottiin vaan että jaa. Että sanotaan mitä sanotaan, mutta täällä kuitenkin on täysjärkisemmät ihmiset. Tuolla tosielämässä kun on tärkeetä vaan ansaita mahdollisimman paljon rahaa ja kuluttaa. Ei ne tajuu tosielämästä yhtään mitään."

En ole oikein samaa mieltä, että täällä välttämättä olisi ne täysjärkisimmät tyypit. Täällä on monenmoista sakkia. Ehkä palstan täysjärkisimmät tyypit kirjoittelee täällä lähinnä viikonloppuna ja joskus iltaisin. Viikolla he ovat työssä.

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

JeroP: "Ei oikeestaan kiinnostaa USAn vaalit. Enemmänkin ihmistyyppi kuka Trumppia äänestää."

Minua kiinnostaa kovasti ja oikeastaan vähän jännitänkin lopputulosta. Maailman kannalta parempi olisi Harris.

JeroP: "Ja yleensäkään en yksin jännitä, vaan jaan oikeestaan kaiken tänne. Esimerkiksi ton viime kesän opiskelun. Siitä sain paljon myönteistä kommenttia. Kun taas tosi elämässä siihen sanottiin vaan että jaa. Että sanotaan mitä sanotaan, mutta täällä kuitenkin on täysjärkisemmät ihmiset. Tuolla tosielämässä kun on tärkeetä vaan ansaita mahdollisimman paljon rahaa ja kuluttaa. Ei ne tajuu tosielämästä yhtään mitään."

En ole oikein samaa mieltä, että täällä välttämättä olisi ne täysjärkisimmät tyypit. Täällä on monenmoista sakkia. Ehkä palstan täysjärkisimmät tyypit kirjoittelee täällä lähinnä viikonloppuna ja joskus iltaisin. Viikolla he ovat työssä.

No tietenkin mä enemmän Harrista kannatan. En todellakaan oo Trumpin kannattaja, vaikka mun profiili nyt Trumpin kannattajiin usein osuukin, kun kovasti haluisin työpaikat takaisin länsi-maihin. Mutta joo tiedän, ei Trumppi niitä takaisin saa, se on vaan sellanen vaalikikka. Ja oishan ne Trumpin tullit haitaksi suomenkin viennille.

• JeroP kirjoitti:

No tietenkin mä enemmän Harrista kannatan. En todellakaan oo Trumpin kannattaja, vaikka mun profiili nyt Trumpin kannattajiin usein osuukin, kun kovasti haluisin työpaikat takaisin länsi-maihin. Mutta joo tiedän, ei Trumppi niitä takaisin saa, se on vaan sellanen vaalikikka. Ja oishan ne Trumpin tullit haitaksi suomenkin viennille.

JeroP: "No tietenkin mä enemmän Harrista kannatan. En todellakaan oo Trumpin kannattaja, vaikka mun profiili nyt Trumpin kannattajiin usein osuukin, kun kovasti haluisin työpaikat takaisin länsi-maihin. Mutta joo tiedän, ei Trumppi niitä takaisin saa, se on vaan sellanen vaalikikka. Ja oishan ne Trumpin tullit haitaksi suomenkin viennille."

Joo Harris on ennalta arvattavampi turvallisempi valinta. Trump on "Amerikka Ensin"
        -ajattelija, joka tosissaan voi sotkea maailman taloutta. Aikaisemmin Trumpia ennen oli jenkeillä terästulleja, mutta niistä luovuttiin, koska sotkivat vain maailman taloutta.

Hyvät marraskuun alut sinne ja kiitos vastauksesta! :)

• Anonyymi

"Enemmänkin ihmistyyppi kuka Trumppia äänestää."

Teemu Selänteen ja Sirpansa ihmistyyppi.. esimerkiksi. Aika noloja.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

"Enemmänkin ihmistyyppi kuka Trumppia äänestää."

- Sheena

""Enemmänkin ihmistyyppi kuka Trumppia äänestää."

- Sheena"

Trump ajaa varakkaitten asiaa ja hänen puolueensa, joten on ymmärrettävää, Amerikan "sosiaalidemokraatteja", Demokraattisen puolueen ehdokasta rikkaat Selänteet eivät äänestä. Itse olen Kristillisdemokraattisen puolueen jäsen Suomessa, mutta jos olisin Jenkeissä niin saattaisin äänestää Trumpia. Syy: Trump ajaa ohjelmassaan konservatiivisia arvoja - esimerkiksi aborttioikeuden vähentämistä uskonnollisiin syihin vedoten. Itse sallin nykyisellään abortin Suomessa, mutta amerikkalaisena kristittynä Trump saattaisi vedota.

• Anonyymi

""Enemmänkin ihmistyyppi kuka Trumppia äänestää."

- Sheena"

Trump ajaa varakkaitten asiaa ja hänen puolueensa, joten on ymmärrettävää, Amerikan "sosiaalidemokraatteja", Demokraattisen puolueen ehdokasta rikkaat Selänteet eivät äänestä. Itse olen Kristillisdemokraattisen puolueen jäsen Suomessa, mutta jos olisin Jenkeissä niin saattaisin äänestää Trumpia. Syy: Trump ajaa ohjelmassaan konservatiivisia arvoja - esimerkiksi aborttioikeuden vähentämistä uskonnollisiin syihin vedoten. Itse sallin nykyisellään abortin Suomessa, mutta amerikkalaisena kristittynä Trump saattaisi vedota.

Jos olisin amerikkalainen, äänestäisin varmasti demokraatteja. Minulla tuskin olisi lapsia, mutta olisi korkeakoulututkinto. Ja jos olisin republikaani en voisi äänestää Trumpia juurikin tuon aborttioikeuden vähentämisen vuoksi. Ei vetoa yhtään minuun. Aborttiin päätyy yleensäkin köyhimmät ja haavoittuvimmat naiset,olen heidän puolella.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Jos olisin amerikkalainen, äänestäisin varmasti demokraatteja. Minulla tuskin olisi lapsia, mutta olisi korkeakoulututkinto. Ja jos olisin republikaani en voisi äänestää Trumpia juurikin tuon aborttioikeuden vähentämisen vuoksi. Ei vetoa yhtään minuun. Aborttiin päätyy yleensäkin köyhimmät ja haavoittuvimmat naiset,olen heidän puolella.

- Sheena

"Jos olisin amerikkalainen, äänestäisin varmasti demokraatteja. Minulla tuskin olisi lapsia, mutta olisi korkeakoulututkinto. Ja jos olisin republikaani en voisi äänestää Trumpia juurikin tuon aborttioikeuden vähentämisen vuoksi. Ei vetoa yhtään minuun. Aborttiin päätyy yleensäkin köyhimmät ja haavoittuvimmat naiset,olen heidän puolella.

- Sheena"

Halusin vain tuoda näkemyksen siitä, miksi amerikkalaiset äänestävät Trumpia. Monilla on uskonnollinen syy. Suomalaisten juurieni takana kannattaisin minäkin ilmeisesti demokraatteja, sillä en ole ääri-konservatiiveja. Olen ollut keskusteluväleissä SETA:n varapuheenjohtajan kanssa ja ehkä eri mieltä puolueeni kanssa Trans-laista. Abortissakin en kannata kiristyksiä nykyiseen lakiin, mutta en kannata aborttia ehkäisykeinona vaan painavin syitten pohjalta tehtäväksi.

• Anonyymi kirjoitti:

- Sheena

Siis on ehdottoman tärkeätä, että saa itse päättää asiasta. Miehillä ei pitäisi olla päätäntä valtaa, ellei nyt ole kyse omasta lapsesta.. silloin toki voisi edes jonkun mielipiteen kertoa asiaan.. Olisi ihan kamalaa olla raiskauksen uhrina ja kappas tästä sitä sitten muistuttelee se nyytti siinä sylissä, kun asuu abortti vastaisessa valtiossa.

• Haaveilija39 kirjoitti:

Siis on ehdottoman tärkeätä, että saa itse päättää asiasta. Miehillä ei pitäisi olla päätäntä valtaa, ellei nyt ole kyse omasta lapsesta.. silloin toki voisi edes jonkun mielipiteen kertoa asiaan.. Olisi ihan kamalaa olla raiskauksen uhrina ja kappas tästä sitä sitten muistuttelee se nyytti siinä sylissä, kun asuu abortti vastaisessa valtiossa.

Haaveilija39: "Siis on ehdottoman tärkeätä, että saa itse päättää asiasta. Miehillä ei pitäisi olla päätäntä valtaa, ellei nyt ole kyse omasta lapsesta.. silloin toki voisi edes jonkun mielipiteen kertoa asiaan.. Olisi ihan kamalaa olla raiskauksen uhrina ja kappas tästä sitä sitten muistuttelee se nyytti siinä sylissä, kun asuu abortti vastaisessa valtiossa."

Suurimmassa osassa osavaltioita muistaakseni tällä hetkellä raiskausraskauteen saa abortin, mutta uskovaisilla taitaa olla mielipiteitä, että kaikki keskeytykset olisivat murhia?

• Anonyymi

Olen parisuhteessa, en silti jaa kaikkia tunnetiloja kumppanin kanssa eikä hän minun kanssa. Toinen kelaa ittekseen asioita mitä toinen ei noteeraa mitenkään. Erilaiset asiat kun voi kumppaneillakin olla eri tärkeitä.

Entinen Eivori

• "Olen parisuhteessa, en silti jaa kaikkia tunnetiloja kumppanin kanssa eikä hän minun kanssa. Toinen kelaa ittekseen asioita mitä toinen ei noteeraa mitenkään. Erilaiset asiat kun voi kumppaneillakin olla eri tärkeitä.

Entinen Eivori"

Kiitos valaisevasta vastauksesta - joku muu on mukana arjessa, mutta ei kaikessa.

Muistaakseni Teillä oli eilen 15 senttiä lunta illalla - tänään on tainnut lumimäärä huveta? Tällä viikolla sulaavat pois?

• Anonyymi

"Olen parisuhteessa, en silti jaa kaikkia tunnetiloja kumppanin kanssa eikä hän minun kanssa. Toinen kelaa ittekseen asioita mitä toinen ei noteeraa mitenkään. Erilaiset asiat kun voi kumppaneillakin olla eri tärkeitä.

Entinen Eivori"

Kiitos valaisevasta vastauksesta - joku muu on mukana arjessa, mutta ei kaikessa.

Muistaakseni Teillä oli eilen 15 senttiä lunta illalla - tänään on tainnut lumimäärä huveta? Tällä viikolla sulaavat pois?

Niin, yksilöitähän me oomme suhteessakin. Emme yksi aivoinen symbioottinen mössö. 😅

En oo mitannu mutta ihan tarpeeksi tuli, sulas pois vaan joutava jäähile.

Entinen Eivori

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, yksilöitähän me oomme suhteessakin. Emme yksi aivoinen symbioottinen mössö. 😅

Entinen Eivori

"Niin, yksilöitähän me oomme suhteessakin. Emme yksi aivoinen symbioottinen mössö. 😅

Entinen Eivori"

Rakastuessa ihminen monesti elää hetken jonkinlaisessa symbioottisessa suhteessa, joka taitaa olla peruja ensimmäisestä rakkaussuhteesta vauvana äitiin. Sillon saattaa olla yksi sydäminen symbioottinen mössö?

Lähipäivinä menee Teillä selvästi plussan puolelle, joten lumet sulavat.

• Anonyymi

"Niin, yksilöitähän me oomme suhteessakin. Emme yksi aivoinen symbioottinen mössö. 😅

Entinen Eivori"

Rakastuessa ihminen monesti elää hetken jonkinlaisessa symbioottisessa suhteessa, joka taitaa olla peruja ensimmäisestä rakkaussuhteesta vauvana äitiin. Sillon saattaa olla yksi sydäminen symbioottinen mössö?

Lähipäivinä menee Teillä selvästi plussan puolelle, joten lumet sulavat.

Se on aivokemiaa mikä menee kyllä ohi. Jollei mee jompi kumpi teeskentelee toiselle. Onhan niitäkin jotka on aina elämässään kuin näyttämöllä, roolileikkiä.

Entinen Eivori

• Anonyymi kirjoitti:

Se on aivokemiaa mikä menee kyllä ohi. Jollei mee jompi kumpi teeskentelee toiselle. Onhan niitäkin jotka on aina elämässään kuin näyttämöllä, roolileikkiä.

Entinen Eivori

"Se on aivokemiaa mikä menee kyllä ohi. Jollei mee jompi kumpi teeskentelee toiselle. Onhan niitäkin jotka on aina elämässään kuin näyttämöllä, roolileikkiä.

Entinen Eivori"

Luin siitä yhdessä kirjasta. Ehkä sinä et ole kokenut sitä sillä tavalla, mutta kait se jonkun kohdalla tapahtuu, kun asiantuntija oli laittanut ihan kirjaan asti.

Hyvää työviikkoa ja lumien sulamisia!

• Anonyymi

"Se on aivokemiaa mikä menee kyllä ohi. Jollei mee jompi kumpi teeskentelee toiselle. Onhan niitäkin jotka on aina elämässään kuin näyttämöllä, roolileikkiä.

Entinen Eivori"

Luin siitä yhdessä kirjasta. Ehkä sinä et ole kokenut sitä sillä tavalla, mutta kait se jonkun kohdalla tapahtuu, kun asiantuntija oli laittanut ihan kirjaan asti.

Hyvää työviikkoa ja lumien sulamisia!

Olen kokenut varmaan kaiken romanttisen höperihtimisen, myös sen ettei se kestä ikuisesti, ei ihminen yksinkertaisesti nää toista pinkkien lasien läpi loputtomasti ellei esitä itselleenkin. Sulje silmiään.

Entinen Eivori

• Anonyymi kirjoitti:

Olen kokenut varmaan kaiken romanttisen höperihtimisen, myös sen ettei se kestä ikuisesti, ei ihminen yksinkertaisesti nää toista pinkkien lasien läpi loputtomasti ellei esitä itselleenkin. Sulje silmiään.

Entinen Eivori

"Olen kokenut varmaan kaiken romanttisen höperihtimisen, myös sen ettei se kestä ikuisesti, ei ihminen yksinkertaisesti nää toista pinkkien lasien läpi loputtomasti ellei esitä itselleenkin. Sulje silmiään.

Entinen Eivori"

Minäkin olen huomannut, että rakastumisen kovin huuma kestää vain viikkoja tai kuukausia. Pinkkien lasien kautta näkeminen loppu aikanaan.

Nyt muuten jännään Yhdysvaltain presidentin vaaleja - kuka voittaa? Nyt menen nukkumaan ja nousen aamulla ylös kello 9. Silloin alustava tulos on selvillä.

• Lähinnä tulee jännitettyä itsekseni ja välillä lasten kanssa toki hieman eri asioita, kuin poliittiset asiat.😁 Siis elämäni on ihan perusarkea lasten ehdoilla mennään.. eikä tunnu kumminkaan yksinäiseltä vaikka taloutta pyörittelenkin itsekseni.

Toivottavasti sinäkään, et tunne olevasi yksinäinen? Ainakin hyvällä asialla olet tällä hetkellä, kun hoidat isääsi. 🙏 Itse myös vietän aikaa välillä yli 80 vuotiaan naapurini kanssa. Välillä hörötellään yhdessä kun katselemme TV:tä sarjaa rillit huurussa🤪 oli ikä mitä tahansa niin silti on kiva huomata että myös vanhoilla ihmisillä on huumorintaju tallessa.

• Haaveilija39: "Lähinnä tulee jännitettyä itsekseni ja välillä lasten kanssa toki hieman eri asioita, kuin poliittiset asiat.😁 Siis elämäni on ihan perusarkea lasten ehdoilla mennään.. eikä tunnu kumminkaan yksinäiseltä vaikka taloutta pyörittelenkin itsekseni."

Eli olet yksinhuoltaja, joka menee arkea lasten ehdoilla?

Haaveilija39: "Toivottavasti sinäkään, et tunne olevasi yksinäinen? Ainakin hyvällä asialla olet tällä hetkellä, kun hoidat isääsi. 🙏 Itse myös vietän aikaa välillä yli 80 vuotiaan naapurini kanssa. Välillä hörötellään yhdessä kun katselemme TV:tä sarjaa rillit huurussa🤪 oli ikä mitä tahansa niin silti on kiva huomata että myös vanhoilla ihmisillä on huumorintaju tallessa."

Valitettavasti tunnen yksinäiseksi, niin yksinäiseksi, että sunnuntaina menen kirkkoon, jotta tuttuja tapaisi. Sunnuntaina taitaa olla isänpäivä, jolloin kirkon ravintolasalissa järjestetään kirkkokahvit. Siellä voi tavata tuttuja. Sen jälkeen tarjoan kaupungilla isälle jossain kahvit ja syötävät. Melkein kaikki kaverini ovat Joensuussa, mutta siellä ei nyt kuin päivällä pistäytytään. Kaverit ovat töissä kello 16-18 asti, joten heitä ei kerkiä oikein tapaamaan, kun pitää lähteä takaisin Faijan kaupunkiin.

Hyviä marraskuita ja hyvää vaaliaikaa lähipäivinä! :)

Haaveilija39: "Lähinnä tulee jännitettyä itsekseni ja välillä lasten kanssa toki hieman eri asioita, kuin poliittiset asiat.😁 Siis elämäni on ihan perusarkea lasten ehdoilla mennään.. eikä tunnu kumminkaan yksinäiseltä vaikka taloutta pyörittelenkin itsekseni."

Eli olet yksinhuoltaja, joka menee arkea lasten ehdoilla?

Haaveilija39: "Toivottavasti sinäkään, et tunne olevasi yksinäinen? Ainakin hyvällä asialla olet tällä hetkellä, kun hoidat isääsi. 🙏 Itse myös vietän aikaa välillä yli 80 vuotiaan naapurini kanssa. Välillä hörötellään yhdessä kun katselemme TV:tä sarjaa rillit huurussa🤪 oli ikä mitä tahansa niin silti on kiva huomata että myös vanhoilla ihmisillä on huumorintaju tallessa."

Valitettavasti tunnen yksinäiseksi, niin yksinäiseksi, että sunnuntaina menen kirkkoon, jotta tuttuja tapaisi. Sunnuntaina taitaa olla isänpäivä, jolloin kirkon ravintolasalissa järjestetään kirkkokahvit. Siellä voi tavata tuttuja. Sen jälkeen tarjoan kaupungilla isälle jossain kahvit ja syötävät. Melkein kaikki kaverini ovat Joensuussa, mutta siellä ei nyt kuin päivällä pistäytytään. Kaverit ovat töissä kello 16-18 asti, joten heitä ei kerkiä oikein tapaamaan, kun pitää lähteä takaisin Faijan kaupunkiin.

Hyviä marraskuita ja hyvää vaaliaikaa lähipäivinä! :)

Harmi, että tunnet olosi yksinäiseksi. 😔
        Hyvä kumminkin et löytyy niitä muiden ihmisten kohtaamis paikkoja jossa tulee vaihdettua muiden kanssa muutama sanainen.

Kiitos samoin myös sulle😊

• Haaveilija39 kirjoitti:

Harmi, että tunnet olosi yksinäiseksi. 😔
        Hyvä kumminkin et löytyy niitä muiden ihmisten kohtaamis paikkoja jossa tulee vaihdettua muiden kanssa muutama sanainen.

Kiitos samoin myös sulle😊

Haaveilija39: "Harmi, että tunnet olosi yksinäiseksi. 😔

Kiitos samoin myös sulle😊"

Tänään käytiin Faijan kanssa kahvilassa. Sinne tuli tavalliseen tapaan puolen tunnin ruokatunniksi yksi putkimies. Eli tapasin muitakin ihmisiä kuin Faijan.

Olen luvannut, että olen tänä vuonna joka yö Faijan luona, jotta hän ei yöllä tupakalla käydessään kaatuilisi ja jäisi yöksi ulos, hengettömänä. Isosiskolle lupasin. Yliopisto-opinnot tästä kärsivät, kun ei oikein voi suorittaa opintoja ja kursseja. Onneksi opintotuki on jo loppu, ja siksi ei tarvitse kerryttää opintopisteitä saadakseen tukea seuraavaksi vuodeksi.

• Anonyymi

Juon viinaa kun aika on

• Jännään yksin tai seurassa. Peukutan tietenkin ideologisista syistä republikaaneja. Mulkku-Trumpin voittokin olisi kivaa nähdä monesta syystä. Esim. hauska seurata kuinka moni itkupilli-demari tällä kertaa oikeasti muuttaa Kanadaan tai Meksikoon tai Guatemalaan tai Panamaan kun USA:sta tulee niin kamala vaan ei Kamala paikka. Mikäli vanhat merkit paikkansa pitävät niin kun kuunnellaan mitä kaikkea demari-paskahousu lässyttää ja vinkuu ja uhoaa tekevänsä ja seurataan mitä se oikeasti saa aikaiseksi niin havaitaan aika perkeleellisen iso ero. Suuria liberaalinkyyneleitä odotellessa.

Itselleni en usko lopputuloksella olevan oikein minkäänlaista ennustettavaa merkitystä.

• Aamutelevisiossa asiantuntija ennusti todennäköisenä sitä, että Harris voittaa. Huomenna nousen kello 9 katsomaan aamu-uutisia ja melkein lopputulosta. Ehkä silloin tulos lähentelee totuutta.

Mitä tarkoittaa "Jännään yksin tai seurassa."?

• Anonyymi

Ei Trump voita vaan Harris, joka Suomen kannalta ilmeisesti parempi pressa.

Miksi sinä kannatat Trumpia?

Aamutelevisiossa asiantuntija ennusti todennäköisenä sitä, että Harris voittaa. Huomenna nousen kello 9 katsomaan aamu-uutisia ja melkein lopputulosta. Ehkä silloin tulos lähentelee totuutta.

Onko Suomen aamutelevision tyypit jotenkin hyviä asiantuntijoita? Niiden näkemys riittää kopioimaan USA:n vasemmistomediaa.

Yksin tai seurassa viittaa vain siihen että en tiedä päivän kulkua kovin tarkasti.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei Trump voita vaan Harris, joka Suomen kannalta ilmeisesti parempi pressa.

Miksi sinä kannatat Trumpia?

Miten niin ilmeisesti? Eikö sinulla kansalaisena pitäisi itse tietää mikä on sinun tai Suomen kannalta parempi.

En kannata erityiemmin Trumppia, mutta voin listata syitä:
        - 4 edellistä vuotta ja 16:sta edellisvuodesta 12 vuotta on ollut demokraattipresidentti. Vaihtelun ja tasapainon vuoksi olisi aika taas oikeistolaisen hallinnon.
        - ideologisesti kyseessä tietenkin on valinta ison ja kaikkeen puuttuvan valtion ja pienen ja mahdollisimman vähään puuttuvan valtion välillä.
        - On mielestäni kivempi, että ne amerikkalaiset joita voin sympata saavat mieleisensä presidentin kuin että ne suomalaiset, joita en symppaa, saisivat mieleisensä presidentin

Aamutelevisiossa asiantuntija ennusti todennäköisenä sitä, että Harris voittaa. Huomenna nousen kello 9 katsomaan aamu-uutisia ja melkein lopputulosta. Ehkä silloin tulos lähentelee totuutta.

No niin, Nukkumatit, kello löi jo 9. Trump on jo käytännössä voittanut, vaikka kuinka löytyisi jotain pitkään matkalla viipyviä postiäämiä.

4 vuoden päästä sitten uusi kisa.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

No niin, Nukkumatit, kello löi jo 9. Trump on jo käytännössä voittanut, vaikka kuinka löytyisi jotain pitkään matkalla viipyviä postiäämiä.

Minä löin rahani likoon Trumpin puolesta jo korvalappu-aikoina.

• scrg kirjoitti:

Oli herätys ennen kello 9 aamulla, mutta väsytti, joten en jaksunut nousta. Nyt näyttää siltä, että Trump voittaa vaalit. Olin väärässä.

Oli herätys ennen kello 9 aamulla, mutta väsytti, joten en jaksunut nousta. Nyt näyttää siltä, että Trump voittaa vaalit. Olin väärässä.

Varsinainen jännitys oli ohi jo aiemmin. Sitä ennakot eivät osanneet ennustaa. Toistaiseksi laskettujen perusteella Trump johtaa popular votessakin yli 5 miljoonalla äänellä.

• scrg kirjoitti:

Varsinainen jännitys oli ohi jo aiemmin. Sitä ennakot eivät osanneet ennustaa. Toistaiseksi laskettujen perusteella Trump johtaa popular votessakin yli 5 miljoonalla äänellä.

Aamulla heräsin ilman kellonsoittoa n. kello 8.30. Silloin tulos taisi olla jo melko varma. Näin sitten livenä Trump voitonpuheen osittain. Suomen kannalta ilmeisesti harmi, jos Trump voittaa. Olisin mielelläni nähnyt naispresidentin, jolla on maltillinen linja Trumpiin verrattuna.

• Penttiläkin oli väärässä mutta ei se tietenkään mikään häpeä ollut koska melkein kaikki muutkin pääsääntöisesti olivat väärässä. Gallupeilla ei tälläkään kertaa tavoitettu oikeaa arviota vaalin lopputuloksesta tai sitten vielä ihan loppusuoralla tapahtui jotakin. mikä käänsi Harrisin kannattajia Trumpin taakse tai sai Trumpin äänestäjät äänestämään tai Harrisin kannattajat jäämään kotiin.

Tulos nyt kuitenkin näytti että Penttilä oli väärässä ja kolmesta viisaasta apinasta lähes 90% todennäköisyydellä vähintään yksi olisi ollut parempi asiantuntija vaikka olisi tullut telkkariin banaanipalkalla irvistelemään ja heittänyt vaan noppaa tai tikkaa.

• scrg kirjoitti:

Onko Suomen aamutelevision tyypit jotenkin hyviä asiantuntijoita? Niiden näkemys riittää kopioimaan USA:n vasemmistomediaa.

Yksin tai seurassa viittaa vain siihen että en tiedä päivän kulkua kovin tarkasti.

scrg: "Onko Suomen aamutelevision tyypit jotenkin hyviä asiantuntijoita? Niiden näkemys riittää kopioimaan USA:n vasemmistomediaa.

Yksin tai seurassa viittaa vain siihen että en tiedä päivän kulkua kovin tarkasti."

Asiantuntija aamutelevisiossa oli Risto Penttilä, joka väittellyt politiikasta tohtoriksi Oxfordissa. CNN ja BBC ovat käyttäneet esimerkiksi häntä asiantuntijana. Katso wikipediasta hänen ansioluettelonsa. Laitoin siitä tekstiä, mutta se poistettiin.

• Millaista se on? No yksinäistä se on. Ei ole ketään vieressä jolle kommentoida ja vaihtaa ajatuksia. Omassa päässä vaan käy keskustelua. No, onneksi nykyisin voi jutella vaikka koneen kanssa ja jollekin voi viestiä laittaa pikaviestimillä. Ei se ole kuitenkaan sama asia.

• Usko.Toivo.Rakkaus

Voi harmi, jos ei keskustelukumppaneita. Ei minullakaan ole oikein täällä Faijan kaupungissa. Viikon päästä käyn päiväseltään Joensuussa. Siellä minulla on oikein aikataulu tavata ystäviä. Yhden tapaan kello 15.05-15.40. Toisen kello 16.15.-16.40. Yhtä ystävää en taida pystyä tapaamaan, sillä hänellä taitaa loppua työt kello 18. Niihin aikoihin minä menen junalle ja pois kaupungista Faijan luokse. Yöksi kerkiän Faijan kaupunkiin, sillä häntä ei voi oikein jättää yöksi yksin. Tällä hetkellä kavereihin yhteyden pitäminen on vaivalloista, kun on toisessa kaupungissa lähes omaishoitaja 85-vuotiaalle isälleen.

• Anonyymi

Yhdysvaltain presidentinvaaleissa ei ole jännitettävää, saadaan taas sketsihahmo maailman mahtavimman maan johtoon.

Mr Great kiittää kansalaisia luottamuksesta. Luottamuksestako?
      Ei taida mutta asia on jo sovittu alkaen 4. maaliskuuta 1857.

Tuosta ajasta lähtien Yhdysvaltoja on johtanut presidentti puolueesta, joka on ollut aina eri mitä edellisen presidentin.
      Republikaanit ja demokraatit johtaneet maata vuorovedoin, eikä tämä asia muutu, olipa ehdokkaina Aku Ankka tai Mikki Hiiri.

AV

• "Yhdysvaltain presidentinvaaleissa ei ole jännitettävää, saadaan taas sketsihahmo maailman mahtavimman maan johtoon.

Tuosta ajasta lähtien Yhdysvaltoja on johtanut presidentti puolueesta, joka on ollut aina eri mitä edellisen presidentin.
        Republikaanit ja demokraatit johtaneet maata vuorovedoin, eikä tämä asia muutu, olipa ehdokkaina Aku Ankka tai Mikki Hiiri.

AV"

Nyt en oikein ymmärtänyt - onhan niitä ollut monta peräkkäistä kautta presidenteillä: Roosevelt, Clinton, Bush nuorempi ja Obama. Eivät puolueet ole johtaneet maata vuorovedoin!

"Yhdysvaltain presidentinvaaleissa ei ole jännitettävää, saadaan taas sketsihahmo maailman mahtavimman maan johtoon.

AV"

Nyt en oikein ymmärtänyt - onhan niitä ollut monta peräkkäistä kautta presidenteillä: Roosevelt, Clinton, Bush nuorempi ja Obama. Eivät puolueet ole johtaneet maata vuorovedoin!

Nuo ja esim. Eisenhower, Nixon ja Reagan ovat jatkaneet toista kautta. Bush vanhempi kuitenkin valittiin presidentiksi oltuaan ensin varapresidentti.

• scrg kirjoitti:

Nuo ja esim. Eisenhower, Nixon ja Reagan ovat jatkaneet toista kautta. Bush vanhempi kuitenkin valittiin presidentiksi oltuaan ensin varapresidentti.

Kiitos, tuo oli hyvä lisä. Taitaa niitä presidenttejä olla vielä enemmän, jotka ovat olleet kaksi kautta - esimerkiksi T. Roosevelt oli vuosisadanvaihteessa vajaat kaksi kautta. Hänen sukulaisensa Franklin Roosevelt oli neljälle kaudelle valittu 32. presidentti (1933–1945). Sen jälkeen rajoitettiin presidentin virkaura kahteen kauteen.

Nyt vaalit on ohi ja nyt jännätään Trumpin tulevia ratkaisuja tammikuusta 2025 lähtien?

• Anonyymi

Juntit ilakoi joidenkin vammaiisten jenkkien vaaleista.

• Anonyymi

MAHTAVAN NÄKÖISIÄ dINOJA, EI FGERRARI dIINOJA, VAAN NÄITÄ sAURONEWITA...

..dINOsAURONEJA

Dino-Sauron. Sino-Saurus?

• Anonyymi

Toki on on totta että Tommikaan ei käsitä todellisuutta kokonaisuutena, varsinkaan oksien asentoja puissakaan, asuiudeb gaaeiha ha sööeuweb asswbriha,

hijy dubi.AYEIB ÖWKIJYVA HII IKUSU GTVÖ BTR HIIG,

LÄMPÖTIETOJA SÄÄJUTUSTAI:

SISÄ 19.0 ULKO ON 5.0

• Anonyymi

hewlwtt-packard professionasal nukkuukin omia saikojaankin jollei estä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      9497
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      14
      3833
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      31
      3161
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      89
      2468
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2090
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      396
      1974
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      1511
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1351
    9. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      73
      1138
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1115
    Aihe