Vihreää kultaa

Anonyymi-ap

Metsä on aina ollut Suomelle tärkeä. Puusta tehdään monenlaista. Kannattaako metsää uhrata tuulivoimalle? Eikö merelle rakentaminen olisi viisaampaa?

34

378

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten siinä metsiä UHRATAAN! Vaikka kaikki suunnitellut 250 myllyä toteutuu tarvii ne vain pienen murto-osan Pyhäjärven metsistä (500 hehtaaria 130 000 hehtaarista)!

• Anonyymi

Ilmassako tiet kulkee plus sähkö linjat?
        Ei toteudu kovin monikaan noista.
        Aika on jo ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika on jo ohi.

Olen kuulevani haukuntaa?

Missä rakki räkyttää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika on jo ohi.

Mistä kuulen haukuntaa?

Rakki räkyttää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä kuulen haukuntaa?

Rakki räkyttää?

0=0

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika on jo ohi.

Mistä kuulen haukuntaa?

Rakki räkyttää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika on jo ohi.

Mistä kuulen haukuntaa?

Rakki räkyttää?

• Anonyymi

Enhoko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika on jo ohi.

Mistä kuulen haukuntaa?

Rakki räkyttää?

• Anonyymi

0=0

• Anonyymi

Mistä kuulen haukuntaa?

Rakki räkyttää?

• Anonyymi

Tiedättehän te , että tänne kirjoittaa tuulivoima vastaisia paljon. Eli teidän räksytystä ei viitsi livenä kuunnella, kun haukutte tuulivoimaa vastustavia henkilöitä.
        Onneksi keväällä ratkeaa se kiinteistöverojen tasaus. Nyt Amerikan vaalit varmaan ratkaisi sen ettei Itä-Suomen rakenneta tuulivoimaloita eli tasaus on paikallaan.
        Kunnanhallituksen pj tietää tietyt faktat tuulivoima rakentamisesta vaan tuoko hän esille niitä asiallisesti. Ei tasan tarkkaan.

• Anonyymi

Vai onko se Enho?

• Anonyymi

Sekopäät liikkeellä jankuttamassa.

• Anonyymi

Eikki siellä jankuttaa ja räkyttää.Kuuluu hänen tehtäviin.

• Anonyymi

Vetyputken pään saapuminen olccopurolle?

Se se on unista huikein! Toivottavasti se ei ole kunnan talouden tasapainottamisen kärkihanke!

Saksa ei odota pohjoismaista edullista vetyä eikä edullista sähköä. Neste luopui jo vetyhaaveistaan.

Näillä on perusteltu Pyhäjärven suurtuotantoa vihersähköön! Kaikki pellot täyteen aurinkokennoja ja kaikki metsät täyteen tuulimyllyjä!
      Ja vain kunnanvirastolla viihdytään. Ei tarvitse edes häiritseviä kuntalaisia!

Onneksi buumi on jo ohi.

• Anonyymi

Olcconen.

• Anonyymi

Cescusta calliolla.

• Anonyymi

Tuulimyllyt pilaa luonnon ja eläimet kärsii, mm. kanalinnut ja porot, saati kotkat vain muutamat mainiten.

• Anonyymi

Porot ja Proot on niin lähellä toisiaan että ihan huolestuttaa niiden kohtalot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Porot ja Proot on niin lähellä toisiaan että ihan huolestuttaa niiden kohtalot.

Pyhäjärven porot ovat uhanalainen laji samalla lailla kuin rehellinen perussuomalainen?

• Anonyymi

Kylläpä viha täyttää sinut. Syyttelet syyttömiä kirjoituksista.

• Anonyymi

Rauhoitu hän ei tänne kirjoita. Olet niin vihan täyttämänä, että käyt syyttömän kimppuun.

• Anonyymi

Laitoin kirjoituksesta palveluviestin. Jään odottamaan saako syyttömiä syytellä noin karkeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rauhoitu hän ei tänne kirjoita. Olet niin vihan täyttämänä, että käyt syyttömän kimppuun.

Tuulivoiman aika on ohi. .Yhtä ohi kuin koppakuoriaisten viljely ihmisravinnoksi, ohi kuin perunan kasvatus kaivoksessa, tuulihurmos meni jo..heh heh..vieläkö kuumottaa kupolissa jollakulla.
        tuolta se tul👉 ja tuonne se män 👇🥱jouti männäkki , pelkkää huijausta koko homma..

• Anonyymi

Rauhotu Ted. Itse tunnustit juuri että proolaiset ovat epärehellisiä (Olette itsekin epärehellisiä). Huomasitko ja varsinkin ymmärsitkö?

• Anonyymi

Kaikki tietävät, ketä tarkoitat olet ilmaissut sen hyvin tunnistettavalla tavalla esim. vaallituvan tapahtuma. Vihasi on jo sairasta. Katsotaan puuttuuko S24 asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitoin kirjoituksesta palveluviestin. Jään odottamaan saako syyttömiä syytellä noin karkeasti.

Itse olet Persujen tappamiskirjoituksia kirjoittanut useita kymmeniä.Kaikki kirjoituksesi on tallennettu myöhempää käyttöä varten!!Odottele rauhassa .Aikaa myöten saadaan selvyys kirjoittaja siis kuka kirjoitusten takana on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet Persujen tappamiskirjoituksia kirjoittanut useita kymmeniä.Kaikki kirjoituksesi on tallennettu myöhempää käyttöä varten!!Odottele rauhassa .Aikaa myöten saadaan selvyys kirjoittaja siis kuka kirjoitusten takana on.

Toivottavasti saadaan. Minä niitä en ole kirjoittanut. Nyt siis pyysin palveluviestillä muita kuin modet tarkistamaan asiaa. He todennäköisesti pystyvät katsomaan miltä koneilta viestit ovat tulleet.

Nähtävästi joidenkin on myös tehtävä rikosilmoituksia. Ainakin toivon niin. Toivottavsti silloin paljastuu emojipelle, mutta liemessä olet itsekin, jos et lopeta tuota vihaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki tietävät, ketä tarkoitat olet ilmaissut sen hyvin tunnistettavalla tavalla esim. vaallituvan tapahtuma. Vihasi on jo sairasta. Katsotaan puuttuuko S24 asiaan.

Myös itse olet ilmaissut ketä tarkoitat. Muuten ;itse aiheutit sen vaalituvan tapahtuman.Sitä saa mitä tilaa,Metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.Itse olet oikein kerskunut täällä kuinka nakkasit pihalle kuin vanhan räsyn.Missä kohdin olen tunnustanut että proot on epärehellisiä.En löytänyt tuollaista kohtaa vaikka sen olin kirjoituksen mukaan tapahtunut juuri nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös itse olet ilmaissut ketä tarkoitat. Muuten ;itse aiheutit sen vaalituvan tapahtuman.Sitä saa mitä tilaa,Metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.Itse olet oikein kerskunut täällä kuinka nakkasit pihalle kuin vanhan räsyn.Missä kohdin olen tunnustanut että proot on epärehellisiä.En löytänyt tuollaista kohtaa vaikka sen olin kirjoituksen mukaan tapahtunut juuri nyt.

Minä en ole koskaan ollut vaalituvlla, joten luovuta jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli et ymmärtänyt🤣

• Anonyymi

Pelottava skenaario menossa, metsiemme kultaa ollaan uhraamassa rahan alttarille.

• Muutaman hehtaari ei ole uhraamista.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7150
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2510
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      102
      1947
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1517
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1069
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      949
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      853
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe