Metsä on aina ollut Suomelle tärkeä. Puusta tehdään monenlaista. Kannattaako metsää uhrata tuulivoimalle? Eikö merelle rakentaminen olisi viisaampaa?
Vihreää kultaa
34
378
Vastaukset
- Anonyymi
Miten siinä metsiä UHRATAAN! Vaikka kaikki suunnitellut 250 myllyä toteutuu tarvii ne vain pienen murto-osan Pyhäjärven metsistä (500 hehtaaria 130 000 hehtaarista)!
- Anonyymi
Ilmassako tiet kulkee plus sähkö linjat?
Ei toteudu kovin monikaan noista.
Aika on jo ohi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika on jo ohi.Olen kuulevani haukuntaa?
Missä rakki räkyttää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika on jo ohi.Mistä kuulen haukuntaa?
Rakki räkyttää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä kuulen haukuntaa?
Rakki räkyttää?0=0
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi kirjoitti:
Enhoko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakki räkyttää?
- Anonyymi
0=0
- Anonyymi
Mistä kuulen haukuntaa?
Rakki räkyttää?- Anonyymi
Tiedättehän te , että tänne kirjoittaa tuulivoima vastaisia paljon. Eli teidän räksytystä ei viitsi livenä kuunnella, kun haukutte tuulivoimaa vastustavia henkilöitä.
Onneksi keväällä ratkeaa se kiinteistöverojen tasaus. Nyt Amerikan vaalit varmaan ratkaisi sen ettei Itä-Suomen rakenneta tuulivoimaloita eli tasaus on paikallaan.
Kunnanhallituksen pj tietää tietyt faktat tuulivoima rakentamisesta vaan tuoko hän esille niitä asiallisesti. Ei tasan tarkkaan.
- Anonyymi
Vai onko se Enho?
- Anonyymi
Sekopäät liikkeellä jankuttamassa.
- Anonyymi
Eikki siellä jankuttaa ja räkyttää.Kuuluu hänen tehtäviin.
- Anonyymi
Vetyputken pään saapuminen olccopurolle?
Se se on unista huikein! Toivottavasti se ei ole kunnan talouden tasapainottamisen kärkihanke!
Saksa ei odota pohjoismaista edullista vetyä eikä edullista sähköä. Neste luopui jo vetyhaaveistaan.
Näillä on perusteltu Pyhäjärven suurtuotantoa vihersähköön! Kaikki pellot täyteen aurinkokennoja ja kaikki metsät täyteen tuulimyllyjä!
Ja vain kunnanvirastolla viihdytään. Ei tarvitse edes häiritseviä kuntalaisia!
Onneksi buumi on jo ohi.- Anonyymi
Olcconen.
- Anonyymi
Cescusta calliolla.
- Anonyymi
Tuulimyllyt pilaa luonnon ja eläimet kärsii, mm. kanalinnut ja porot, saati kotkat vain muutamat mainiten.
- Anonyymi
Porot ja Proot on niin lähellä toisiaan että ihan huolestuttaa niiden kohtalot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porot ja Proot on niin lähellä toisiaan että ihan huolestuttaa niiden kohtalot.
Pyhäjärven porot ovat uhanalainen laji samalla lailla kuin rehellinen perussuomalainen?
- Anonyymi
Kylläpä viha täyttää sinut. Syyttelet syyttömiä kirjoituksista.
- Anonyymi
Rauhoitu hän ei tänne kirjoita. Olet niin vihan täyttämänä, että käyt syyttömän kimppuun.
- Anonyymi
Laitoin kirjoituksesta palveluviestin. Jään odottamaan saako syyttömiä syytellä noin karkeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhoitu hän ei tänne kirjoita. Olet niin vihan täyttämänä, että käyt syyttömän kimppuun.
Tuulivoiman aika on ohi. .Yhtä ohi kuin koppakuoriaisten viljely ihmisravinnoksi, ohi kuin perunan kasvatus kaivoksessa, tuulihurmos meni jo..heh heh..vieläkö kuumottaa kupolissa jollakulla.
tuolta se tul👉 ja tuonne se män 👇🥱jouti männäkki , pelkkää huijausta koko homma.. - Anonyymi
Rauhotu Ted. Itse tunnustit juuri että proolaiset ovat epärehellisiä (Olette itsekin epärehellisiä). Huomasitko ja varsinkin ymmärsitkö?
- Anonyymi
Kaikki tietävät, ketä tarkoitat olet ilmaissut sen hyvin tunnistettavalla tavalla esim. vaallituvan tapahtuma. Vihasi on jo sairasta. Katsotaan puuttuuko S24 asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin kirjoituksesta palveluviestin. Jään odottamaan saako syyttömiä syytellä noin karkeasti.
Itse olet Persujen tappamiskirjoituksia kirjoittanut useita kymmeniä.Kaikki kirjoituksesi on tallennettu myöhempää käyttöä varten!!Odottele rauhassa .Aikaa myöten saadaan selvyys kirjoittaja siis kuka kirjoitusten takana on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet Persujen tappamiskirjoituksia kirjoittanut useita kymmeniä.Kaikki kirjoituksesi on tallennettu myöhempää käyttöä varten!!Odottele rauhassa .Aikaa myöten saadaan selvyys kirjoittaja siis kuka kirjoitusten takana on.
Toivottavasti saadaan. Minä niitä en ole kirjoittanut. Nyt siis pyysin palveluviestillä muita kuin modet tarkistamaan asiaa. He todennäköisesti pystyvät katsomaan miltä koneilta viestit ovat tulleet.
Nähtävästi joidenkin on myös tehtävä rikosilmoituksia. Ainakin toivon niin. Toivottavsti silloin paljastuu emojipelle, mutta liemessä olet itsekin, jos et lopeta tuota vihaasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tietävät, ketä tarkoitat olet ilmaissut sen hyvin tunnistettavalla tavalla esim. vaallituvan tapahtuma. Vihasi on jo sairasta. Katsotaan puuttuuko S24 asiaan.
Myös itse olet ilmaissut ketä tarkoitat. Muuten ;itse aiheutit sen vaalituvan tapahtuman.Sitä saa mitä tilaa,Metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.Itse olet oikein kerskunut täällä kuinka nakkasit pihalle kuin vanhan räsyn.Missä kohdin olen tunnustanut että proot on epärehellisiä.En löytänyt tuollaista kohtaa vaikka sen olin kirjoituksen mukaan tapahtunut juuri nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös itse olet ilmaissut ketä tarkoitat. Muuten ;itse aiheutit sen vaalituvan tapahtuman.Sitä saa mitä tilaa,Metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.Itse olet oikein kerskunut täällä kuinka nakkasit pihalle kuin vanhan räsyn.Missä kohdin olen tunnustanut että proot on epärehellisiä.En löytänyt tuollaista kohtaa vaikka sen olin kirjoituksen mukaan tapahtunut juuri nyt.
Minä en ole koskaan ollut vaalituvlla, joten luovuta jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et ymmärtänyt🤣
- Anonyymi
Pelottava skenaario menossa, metsiemme kultaa ollaan uhraamassa rahan alttarille.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708