Selviää..
Moni täältä on syytteessä..
Mahdollisesti palsta menee kiinni..
Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää supon ja krpn kautta...
Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
56
669
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä. Nuku hyvin.
- Anonyymi
Täällä vedetään korkeintaan vessanpönttö ja tuskin supoa sellainen pahemmin kiinnostaa.
- Anonyymi
Noinhan se on... pelkkää pskaa
- Anonyymi
Luultavasti ratkaisevaa on jos käyttää tiettyjä termejä. Järjen mukaan kyse on algoritmeista joiden avulla pyritään valvomaan yleistä turvallisuutta. Ihmisten nimien käyttäminen voi toki lukeutua kunnianloukkauksen tai vastaavan piiriin ja siitä voi yrittää valittaa paikalliselle kyttälaitokselle.
- Anonyymi
Myös avaruusyksikkö on hälyytetty paikalle. Pystyvät kuvaamaan kaiken tuolta taivaalta ja laserkameroilla taltioimaan kaiken. Siksi osa ihmisistä pitää alumiinifolio hattua ettei pysty kuvaamaan henkilöä.
- AnonyymiUUSI
Näkevät sitten samalla, kun gubbe painelee avaruusaluksella prinsessana Kuuhun kruunu päässä 🚀😇
- Anonyymi
Kyllä sitä taas uhitellaan. Miksi jotain Supoa ja Krp:tä kiinnostaisi Ikävä-palstan ruikutukset, jossa T kaipaa A:ta ja K kaipaa J:tä 😂.
- Anonyymi
Kukas Koo Jiitä kaipailee 🤔🥹
- Anonyymi
ei niitä tollaset kiinnostakkaan mut jos esmes jii esiintyy teenä ja esittää kaipaavansa ännää tai ännä kirjottelee toisena saadaksee aasta puristettuu jonku reaktion nii sellaset on netti kiusaamista ja poliisiki voi kiinnostaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo nyt muakin kiinnostaa🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hoitajakin jo kaipailee potilaitaan. On pian tulossa tuomaan aamupillereitä.
- Anonyymi
Pittää kyllä Supolla kiirettä, kun tänne tullee tutkimaan.
- Anonyymi
Kyllä ei syyttäjät lähde syyttämään ihan hirveän keveästi, varsinkaan näitä juttuja. Olis koko oikeuslaitos jumissa jos jokainen aivopieru vedettäs käräjille.
- Anonyymi
Hyvä! Täällä on oikeasti pahoja ihmisiä!
- Anonyymi
Höpö höpö
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö
Mikä höpö höpö?
Aloituksessa mainitset ja annat ymmärtää
et olis pelkistä (palsta)vedätyksistä kyse.
Ei kyllä ihan sillein ole.
Joku tollanen pelkkä vedätys juttu
ei olis mennyt tutkintaan.
Kyllä juttu paljon muuta kun tota,
mutta samassahan myös noikin kyllä selvii.
Eikä tosiaan viestit mitään tollasia reittejä pitkin kiertele tai siis siirry esim mun puhelimesta palstalle näkyviin Krp tai Supon kautta.
Ps
Terkkuja sinne Krp päähän jollekin ❤
(toiseenkin voisin myös lähettää 🙂)- AnonyymiUUSI
Haluutko tietää mitä Supon ja Krpn äijät ja naiset on mieltä nettipredaattoreista? Ehkä se selviää piippiip
- AnonyymiUUSI
Huomaa että tää on juurikin se naisia ja äitejä esittävä gubbe ihan itse😂
Poliisit ym. antaa aika selkeät ohjeet ja toimintatavat näissä jutuissa eikä yksi niistä ole että kerro keskustelupalstalla meidän tutkintamenetelmät. Pel Le äijä kyl sä tuut saamaan niin ansios mukaan 😅 - AnonyymiUUSI
Ei jää ihan kaikki pelkästään palstalle. Kyllä näitä on tuotu muuallekin ja siitä on näyttöä. Bohe
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa että tää on juurikin se naisia ja äitejä esittävä gubbe ihan itse😂
Poliisit ym. antaa aika selkeät ohjeet ja toimintatavat näissä jutuissa eikä yksi niistä ole että kerro keskustelupalstalla meidän tutkintamenetelmät. Pel Le äijä kyl sä tuut saamaan niin ansios mukaan 😅Siinähän uhkailet ja haukut kuin paljon vaan tykkäätkään...
Suosittelisin kuitenkin ihan ittes takia että
SELVITÄ ETTÄ VAINOAT OIKEAA KOHDETTA!Kun se en ole minä niin kannattais miettiä
mitä ootte sanonut ja uhkaillut.
Ja miten se on vaikuttanut koko perheeseen.- AnonyymiUUSI
originalpieninainen kirjoitti:
Kun se en ole minä niin kannattais miettiä
mitä ootte sanonut ja uhkaillut.
Ja miten se on vaikuttanut koko perheeseen.Olet stereotyyppinen esimerkki. Ja todennäköisesti susta sellainen tehdään. Vuosikymmeniin mahtuu aika paljon rikollisuutta ja asianomaisia, tottakai se pelottaa gubbea mutta sitä niittää mitä kylvää. Älä hyvä nainen identifioituu gubeksi jos et sitä ole, mutta kerta toisensa jälkeen niistä itses tunnistat.
Turha jankuttaa, kyllä se peli on pelattu pikkumekkoukko. Anonyymi kirjoitti:
Olet stereotyyppinen esimerkki. Ja todennäköisesti susta sellainen tehdään. Vuosikymmeniin mahtuu aika paljon rikollisuutta ja asianomaisia, tottakai se pelottaa gubbea mutta sitä niittää mitä kylvää. Älä hyvä nainen identifioituu gubeksi jos et sitä ole, mutta kerta toisensa jälkeen niistä itses tunnistat.
Turha jankuttaa, kyllä se peli on pelattu pikkumekkoukko.Voi kuule kun mä en tunnistele itteeni
noista sun gubettelusta.
Mä vastaan ja kommentoin niihin mitä mulle sanotaan tai mitä musta kirjotetaan.
Viimeisen kerran sanon että selvitä asia irl, sillein niiku tässä tunnin sisällä...
Kerran sä mua syytät jostain niin
ota vastuu omista sanoistas ja uhkauksistas...
Illalla teen rikosilmoituksen susta,
ja muutamasta muusta jutusta jotka
tänään on täällä esillä...- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet stereotyyppinen esimerkki. Ja todennäköisesti susta sellainen tehdään. Vuosikymmeniin mahtuu aika paljon rikollisuutta ja asianomaisia, tottakai se pelottaa gubbea mutta sitä niittää mitä kylvää. Älä hyvä nainen identifioituu gubeksi jos et sitä ole, mutta kerta toisensa jälkeen niistä itses tunnistat.
Turha jankuttaa, kyllä se peli on pelattu pikkumekkoukko.Eiku kruunu päähän ja avaruusaluksella Kuuhun 🚀😇💦🔥🌖
- Anonyymi
Öitä sup on pojille❤️
- Anonyymi
Haitanneeko tuo ketään muuta kun sinua supolla krplläkin kun jää vielä todistamisen taakka ttoki todisteetkin tehdyistä rikoksista löytyy aina kun osaa oikeista paikoista tutkia rikollinen kun ei kuulemma osaa siivota jälkiään rikosta tehdessään tulee ai niin iso sotku kun rikoksia tekee ensin pitää purkaa ja si tehdä uuttaa ja siinä välissä siivota ja lopuksi tehdä vielä loppusiivous et ei ole rikollisenkaan ura niin yksinkertainen ja rikollisen erottaa yleensä aina siitä että lähtee karkuun kun lisätään painetta
- AnonyymiUUSI
Laiton uhkaus
- AnonyymiUUSI
Sun hanuris on laiton🤣💩
- AnonyymiUUSI
Mahtaneeko noin olla, että Supoa kiinnostaa tän palstan jorinat.
Ristikkosäännöissä sanotaan ettei sama sana saisi esiintyä ristikossa kahdesti, ei edes yhdyssanan osana. Tietysti siellä on myös lievennyspykälä jonka perusteella mitä tahansa sääntöä saa rikkoa tilanteen niin vaatiessa ja suuremman edun nimessä. Lisäksi on huomattava että nuo säännöt ovat "vain" kohtuullisen yleisesti hyväksyttyjä periaatteita joiden noudattamatta jättämisestä ei ole linnatuomio uhkaamassa. Oletetaan nyt kuitenkin että kuulumme siihen joukkoon joka hyväksyy tuon pykälän ja pyrkii noudattamaan sitä.
Koetan vielä selventä näkemystä ko. rajapinnasta: Jos samassa ristikossa on KALA ja KALAKASTIKE, on kyseessä jonkinasteinen heikkous, varsinkin jos ne ovat ristikkäin. Sensijaan KALA ja KALAT on jo virhe, vaikka kirjainmäärä on erilainen.- AnonyymiUUSI
Älä sekoita ihmisiä keskenään.
- AnonyymiUUSI
No hyvinkin voi poliisia kiinnostaa jos mukana ollut myös vakavampaa rikosta esim. valeprofiilien tekemistä ja mustamaalaamista kaikenlaisilla valheilla. Erilaiset deepfake videot lähes kenestä tahansa mahdollista ja viel kun homma ehkä jo pitkään jatkunut niin voi jopa häkki heilahtaa.
Rikolliset ei yleensä ole kovin älykkäitä eivätkä juurikaan osaa ajatella kovin pitkälle seurauksia ja mitä kaikkia jälkiä jättävät todisteeksi ja vaikka jonkun verran pystyisivät jälkiänsä piilottamaan kovin pitkälle ei älli riitä kyn nykytekniikka on jo aika pitkällä.
Se halu kiusata kun se vaan on niin kivaa kaatuukin sitten loppupeleissä omaan nilkkaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No hyvinkin voi poliisia kiinnostaa jos mukana ollut myös vakavampaa rikosta esim. valeprofiilien tekemistä ja mustamaalaamista kaikenlaisilla valheilla. Erilaiset deepfake videot lähes kenestä tahansa mahdollista ja viel kun homma ehkä jo pitkään jatkunut niin voi jopa häkki heilahtaa.
Rikolliset ei yleensä ole kovin älykkäitä eivätkä juurikaan osaa ajatella kovin pitkälle seurauksia ja mitä kaikkia jälkiä jättävät todisteeksi ja vaikka jonkun verran pystyisivät jälkiänsä piilottamaan kovin pitkälle ei älli riitä kyn nykytekniikka on jo aika pitkällä.
Se halu kiusata kun se vaan on niin kivaa kaatuukin sitten loppupeleissä omaan nilkkaan.Ei gubbelsonia kiinnosta seuraukset, on sen verran sai ras planktoni että todnäk hyppää junan alle jos saa vihiä tulevasta. Viimeistään sitten kun nää äitiesitykset tulee kunnolla julkisuuteen niin reppana retkahtaa, lääkkeitä ainakin löytyy kaikesta skitsoon ja masennukseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se halu kiusata kun se vaan on niin kivaa kaatuukin sitten loppupeleissä omaan nilkkaan.Jaa jos olisikin noin, mutta Suomessa on sellainen asia kuin rikosten vanhentuminen, tähän tuntuvat luottavan. Että kun tarpeeksi aikaa kuluu, ei ole mistä syyttää, ellei sitten ole sellaista vaihtoehtoa kuin ”jatkettu rikos” tms., jossa otettaisiin huomioon, että samaa rikosta on jatkettu vuosikausia, jolloin mikään vanhentumiseen vetoaminen ei auta.
Toinen juttu: onko näistä deep fake -videoista mitään lainsäädäntöä vielä olemassa? Jenkeissä ilmeisesti voidaan haastaa oikeuteen tällaisten tekemisestä, mutta entä täällä?
- AnonyymiUUSI
laita se Papu myös elämään äitinsä elämä, halvautetaan. jokaiselle jotain, sitten se Leena ja Katja mietitään oikein kunnon kostoa. jokaiselle kunnolla pahaa
- AnonyymiUUSI
niitä Anniinaa ja, muuta hakataan pian jos henkiin jäävät, "hakataan" lisää. kuola valuu jo kun tietää miten hirveitä juttuja saavat. vittu että tekee kutaa! onnex se Tuula ehtii nähdä vielä tyttönsä ja hautajaiset ja sen Sussun pojan tuhon. tai hakataan vaan tietty vuosimäärä 😂
- AnonyymiUUSI
joko se Siddi ja Sussu on kuolleet? aloitetaan seuraavien viikkojen hakkaukset, joko menivät?
- AnonyymiUUSI
joko se tila on palanut? on kuulemma useampi, pohjoisesta etelään.
- AnonyymiUUSI
toivottavasti roihuaa ja palaa Jouluna 😂
- AnonyymiUUSI
Ammu ittes lutka
- AnonyymiUUSI
Hyppää junan alle gubbe!
- AnonyymiUUSI
V.A.Koskenniemi: Yksin oot sinä ihminen
https://youtu.be/9UI7qjAi55M?si=xvgxn7lf3nWhacXr - AnonyymiUUSI
mietitään niitä vanhojen ämmien porukkaa, miten saataisiin pahaa. sitä Tarua ja muita. Tuulalle toki jo tulee, ja on tullutkin. eri porukkaa, sitten muita. että vsrmssti saadaan pahaa ha huonoa 😂
- AnonyymiUUSI
sitten vielä mietitään miten saada lopuille huonoa ja pahaa. täältä ei onneksi tarvii kellekään antaa hyvää, pelkkää hienoa ja pahaa ja, sitähän lähetetään.
- AnonyymiUUSI
ja kiitos omia ei kiinnosta köyhälistön venusjirut, tai rikas kotirouva jutut. omat jutut ja ei rahassa uida mutta paranee, ja rahoken pitäisi olla jo täällä. pääsee näistä helvettitouhuista eroon. yhtään miestä ei täältä löytynyt, kaikille annettiin mahdollisuus, eikä exät kiinnosta. joten eteen päin.
- AnonyymiUUSI
valmistaudu pahaan jos et korvaa ja viet, aina tulee huonona takaisin tai haetaan maksu. ei kannata viedä ja 2 uhraus ei kannata.
- AnonyymiUUSI
Hyvä!
- AnonyymiUUSI
Mikähän järki on olla julkaisematta viestiä jossa lukee että ”Hyvä!”? Onko liian lyhyt.
Sanon tähän asiaan lisäksi, että jos nämä organisaatiot vasta nyt alkavat penkomaan tätä tunkiota, niin joitakin asioita on mahdotonta enää selvittää. Koska aika varmasti rikollisin siivu täällä on koko ajan kirjoitellut yhteyksillä joita ei voi jäljittää tai jäljittyvät väärään henkilöön.- AnonyymiUUSI
Komppaan jälkimmäistä.Hakkerit osaa tekniikat.
Vuonna 2022 ilmestyi vanhaan puhelimeeni kuvatiedostot mitä en ollut missään itse ottanut oli vielä ajantasainen.Vuotta en tarkkaan nyt muista mutta kuva oli otettu autosta ,tappopaikan pihasta ,tappotaloa pimeässä kuvaten niin että auton ikkunasta heijastui kuvaajan kasvot jotka näkyi huonosti.Lehdessä luki sitten samaan aikaan tämä tappo.Kuvassa näkyi pihassa Poliisiauto,Ambulanssi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Komppaan jälkimmäistä.Hakkerit osaa tekniikat.
Vuonna 2022 ilmestyi vanhaan puhelimeeni kuvatiedostot mitä en ollut missään itse ottanut oli vielä ajantasainen.Vuotta en tarkkaan nyt muista mutta kuva oli otettu autosta ,tappopaikan pihasta ,tappotaloa pimeässä kuvaten niin että auton ikkunasta heijastui kuvaajan kasvot jotka näkyi huonosti.Lehdessä luki sitten samaan aikaan tämä tappo.Kuvassa näkyi pihassa Poliisiauto,Ambulanssi.Lisään.Myöhemmin tajusin vasta mistä oli kyse ja tänään olen varma.Vainoaja lähetti minulle näin viestin etten ole turvassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisään.Myöhemmin tajusin vasta mistä oli kyse ja tänään olen varma.Vainoaja lähetti minulle näin viestin etten ole turvassa.
Tarkoittaa että kuvan haltiaa voidaan epäillä liittyviksi tuohonkin tappoon.Selvä merkki siitä että sun kännykkä on otettu haltuun ja nimelläsi voidaan tehdä rikoksia sen avulla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisään.Myöhemmin tajusin vasta mistä oli kyse ja tänään olen varma.Vainoaja lähetti minulle näin viestin etten ole turvassa.
Oot kyllä surkea manipuloinnissa. Onnea vaan lapsiinsekaantuvalle gubbelsonille joka pelkää omaa varjoaankin, ja niitä naisia miehistä puhumattakaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaa että kuvan haltiaa voidaan epäillä liittyviksi tuohonkin tappoon.Selvä merkki siitä että sun kännykkä on otettu haltuun ja nimelläsi voidaan tehdä rikoksia sen avulla.
No onhan tuo teknisesti aivan mahdollista. Itse olisin kyllä saman tien ilmoittanut poliisille jos jotain tuollaista olisi ilmaantunut kuvagalleriaan.
On laajalti tietoturva-asiantuntijoitten tiedossa että ihmisen voi lavastaa syylliseksi esim kaappaamalla laitteensa ja ilmeisesti useammallakin eri tavalla.
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti ennustuksesi toteutuvat!
- AnonyymiUUSI
CIA ja FBI send their "kind" (if you know what I mean) regards to all schizos like OP
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1141986- 811254
- 421075
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri145874Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu71817Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri27782Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22731Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan36712Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i49710Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56669