Kukaan ei näe minua kun olen saanut luojalta vain mitättömät b kupit ja kaikkialla hävettää olla lauta
Olen kuin ilmaa
5
107
Vastaukset
- Anonyymi
Olet jo melko iäkäs. Onko kuppikoolla tuossa iässä merkitystä?
- Anonyymi
Hyviä bush up eja kaupoissa. Sinne... Tuskin ne katsojat sinua riisuvat että huijauksesi huomaisivat.
- Anonyymi
Minä olen saanut aina ihailua terhakoille b- kupin rinnoilleni Eivät roiku vieläkään ja sopivat hoikkaan vartalooni. , eivät ole olleet urheilussa hnkalat. Kolme lastakin on näillä imetetty , maitomäärä ei ole rasvakudoksen määrästä kiinni. Ylisuuret rinnat liittyvät yleensä lihavuuteen ja aiheuttavat hartiakipua ja iho hautuu niiden alla. Niitä pienennetään leikkauksilla.
- Anonyymi
Yleensä miksi joku edes aloittaa tuollaiset jutut, mitä kenenkään rintojen koko merkitsee jollekkin toiselle . Ihme sentään että niistä viitsii mainita, kukin on omanlaisensa , ja en ole koskaan ymmärtänyt sitä että pitöisi olla suuret rinnat jotenkin , siis miksi?
- Anonyymi
Tisseistä nii väliä kunhan on kunnon perä :-*
Lemmenkäinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268