Kukaan ei näe minua kun olen saanut luojalta vain mitättömät b kupit ja kaikkialla hävettää olla lauta
Olen kuin ilmaa
11
235
Vastaukset
- Anonyymi
Olet jo melko iäkäs. Onko kuppikoolla tuossa iässä merkitystä?
- Anonyymi
Hyviä bush up eja kaupoissa. Sinne... Tuskin ne katsojat sinua riisuvat että huijauksesi huomaisivat.
- Anonyymi
Minä olen saanut aina ihailua terhakoille b- kupin rinnoilleni Eivät roiku vieläkään ja sopivat hoikkaan vartalooni. , eivät ole olleet urheilussa hnkalat. Kolme lastakin on näillä imetetty , maitomäärä ei ole rasvakudoksen määrästä kiinni. Ylisuuret rinnat liittyvät yleensä lihavuuteen ja aiheuttavat hartiakipua ja iho hautuu niiden alla. Niitä pienennetään leikkauksilla.
- Anonyymi
Yleensä miksi joku edes aloittaa tuollaiset jutut, mitä kenenkään rintojen koko merkitsee jollekkin toiselle . Ihme sentään että niistä viitsii mainita, kukin on omanlaisensa , ja en ole koskaan ymmärtänyt sitä että pitöisi olla suuret rinnat jotenkin , siis miksi?
- Anonyymi
Ei ne aina liity lihavuuteen, ei todellakaan.
Hoikka ja hento voi saada riesakseen D kupin.
Mistä se johtuu on kysymys merkki.
No nykyään voi pienentää rintojaan mutta ennen se ei ollut kovin yleistä.
Ole vain tyytyväinen pieniin rintoihisi on parempi
Niin.
- Anonyymi
Tisseistä nii väliä kunhan on kunnon perä :-*
Lemmenkäinen - Anonyymi
Ovathan ne kevyet kantaa.
- Anonyymi
Jos olet lihava, niin lautamaisuus on. kyllä epätavallista.
- Anonyymi
Ei ole mitenkään epätavallista lihavillakin; on pienet rinnat, kaikki ollaan eri laisia . Ja saadaan ollakin .
Anoppi pienensi rintojaan hyväsesti. Siltikin oli suuret vielä leikkauksenkin jälkeen ,aina olkapäät kipeänä,ja selkä .
Itse en ole koskaan pannut mitään painoa rinnoille , mukana ovat olleet koko elämän .
Joten en ole koskaan ymmärtänyt sitä hysteriaa rinnoista että niiden pitäisi olla suuret .
Yksikin mies sanoi rumastit vaimostaan jolla oli suuret rinnat että häntä ällöttää nyt vanhempana katsoakkin naista , että tulee mieleen lehmä.niin se menee kun nuorena mennään isorintaisen kanssa naimisiin. Siis vaan rintojen vuoksi , ja vanhana nimitteli vaimoaan samasta asiasta. Jos olisin ollut se vaimo niin olisin jättänyt sellaisen miehen . - Anonyymi
Voi voi kyllä sitäkin. Monella lihavalla on tyhjät läpyskät rintoina
Läski ei takaa isoja eikä laihuus pieniä rintoja.
On mitä on turha tehdä niistä numeroa.
- Anonyymi
Ei niitä kukaan huomaa mullan alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238459Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056667Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783840- 863629
- 1663034
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432959- 472937
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412809Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222486Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962084