Kukaan ei näe minua kun olen saanut luojalta vain mitättömät b kupit ja kaikkialla hävettää olla lauta
Olen kuin ilmaa
11
260
Vastaukset
- Anonyymi
Olet jo melko iäkäs. Onko kuppikoolla tuossa iässä merkitystä?
- Anonyymi
Hyviä bush up eja kaupoissa. Sinne... Tuskin ne katsojat sinua riisuvat että huijauksesi huomaisivat.
- Anonyymi
Minä olen saanut aina ihailua terhakoille b- kupin rinnoilleni Eivät roiku vieläkään ja sopivat hoikkaan vartalooni. , eivät ole olleet urheilussa hnkalat. Kolme lastakin on näillä imetetty , maitomäärä ei ole rasvakudoksen määrästä kiinni. Ylisuuret rinnat liittyvät yleensä lihavuuteen ja aiheuttavat hartiakipua ja iho hautuu niiden alla. Niitä pienennetään leikkauksilla.
- Anonyymi
Yleensä miksi joku edes aloittaa tuollaiset jutut, mitä kenenkään rintojen koko merkitsee jollekkin toiselle . Ihme sentään että niistä viitsii mainita, kukin on omanlaisensa , ja en ole koskaan ymmärtänyt sitä että pitöisi olla suuret rinnat jotenkin , siis miksi?
- Anonyymi
Ei ne aina liity lihavuuteen, ei todellakaan.
Hoikka ja hento voi saada riesakseen D kupin.
Mistä se johtuu on kysymys merkki.
No nykyään voi pienentää rintojaan mutta ennen se ei ollut kovin yleistä.
Ole vain tyytyväinen pieniin rintoihisi on parempi
Niin.
- Anonyymi
Tisseistä nii väliä kunhan on kunnon perä :-*
Lemmenkäinen - Anonyymi
Ovathan ne kevyet kantaa.
- Anonyymi
Jos olet lihava, niin lautamaisuus on. kyllä epätavallista.
- Anonyymi
Ei ole mitenkään epätavallista lihavillakin; on pienet rinnat, kaikki ollaan eri laisia . Ja saadaan ollakin .
Anoppi pienensi rintojaan hyväsesti. Siltikin oli suuret vielä leikkauksenkin jälkeen ,aina olkapäät kipeänä,ja selkä .
Itse en ole koskaan pannut mitään painoa rinnoille , mukana ovat olleet koko elämän .
Joten en ole koskaan ymmärtänyt sitä hysteriaa rinnoista että niiden pitäisi olla suuret .
Yksikin mies sanoi rumastit vaimostaan jolla oli suuret rinnat että häntä ällöttää nyt vanhempana katsoakkin naista , että tulee mieleen lehmä.niin se menee kun nuorena mennään isorintaisen kanssa naimisiin. Siis vaan rintojen vuoksi , ja vanhana nimitteli vaimoaan samasta asiasta. Jos olisin ollut se vaimo niin olisin jättänyt sellaisen miehen . - Anonyymi
Voi voi kyllä sitäkin. Monella lihavalla on tyhjät läpyskät rintoina
Läski ei takaa isoja eikä laihuus pieniä rintoja.
On mitä on turha tehdä niistä numeroa.
- Anonyymi
Ei niitä kukaan huomaa mullan alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja13814394Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va386001SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1565577Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3114405HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.514202"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1083692Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant213660Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan293607Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan672690Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.991522