Virtapankki 5kwh ja ilmalämpöpumppu

Anonyymi-ap

Niinku toimiiko ilmalämpöpumppu 5kwh noin 4 tuntia esim 3kw lämmönluovutus teholla? eli ilmalämpöpumppu tekisi oikeasti tilaan esim taloon 20kwh lämpöä?
Eli lämmittäisi taloa 4h 3kw lämpöteholla?

8

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Foorumin ymmärrys ei ole kovin korkealla tasolla.

      • Anonyymi

        Joo tuota aloitusta on kyllä hyvin vaikea ymmärtää, knnattaisi kirjoittaa ymmärrettävään muotoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tuota aloitusta on kyllä hyvin vaikea ymmärtää, knnattaisi kirjoittaa ymmärrettävään muotoon.

        Et ymmärtänyt sinäkään. Ei tarvita kovin suurta älyä kysymyksen tajuamiseen. Mutta toimii useamman tunnin ilmalämpöpumppu tms. Hyötysyhteet on kimurantteja toisaalta eri moottorityypeillä mutta veikkaisin varmuudella 3h ylittyvän kun ilmalämpöpumput tavalliset semmoiset kuluttaa jotain yli yhden kwh tunnissa. Ja ilmalämpöpumpun tuotto voi olla kylmässä jotain 3/1 kw eli jotain 10kw voisi tuottaa 5kwh akku jotain noin. Tuohan olisi mielenkiintoinen kokeilla. On 1,5kwh akkupankki eco flow ja teempä testin joskus pakkasten puolella. Vidduilu on nerokasta ja parhaimmillaan jos sitä ei julki tuo vaan pitää sen oman synkän sairaan mielen tummissa syvyyksissäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tuota aloitusta on kyllä hyvin vaikea ymmärtää, knnattaisi kirjoittaa ymmärrettävään muotoon.

        Kirjoitappa kaikkien ymmärrettävään muotoon noin niinkuin malliksi. Opittaisiin me tyhmätkin jotain viisaammalta edes vähän tai mahdollisuus jotain kiitos kovasti jo etukäteen. Jään nyt odottamaan varapaisillani pulssi koholla joko joko joko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitappa kaikkien ymmärrettävään muotoon noin niinkuin malliksi. Opittaisiin me tyhmätkin jotain viisaammalta edes vähän tai mahdollisuus jotain kiitos kovasti jo etukäteen. Jään nyt odottamaan varapaisillani pulssi koholla joko joko joko.

        Mitä sä taas oikein sönkötät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä taas oikein sönkötät.

        Tätä sinun sänkötystä.
        "Joo tuota aloitusta on kyllä hyvin vaikea ymmärtää, knnattaisi kirjoittaa ymmärrettävään muotoon"

        Eihän se tietystikkään ole sinun ei tietystikkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärtänyt sinäkään. Ei tarvita kovin suurta älyä kysymyksen tajuamiseen. Mutta toimii useamman tunnin ilmalämpöpumppu tms. Hyötysyhteet on kimurantteja toisaalta eri moottorityypeillä mutta veikkaisin varmuudella 3h ylittyvän kun ilmalämpöpumput tavalliset semmoiset kuluttaa jotain yli yhden kwh tunnissa. Ja ilmalämpöpumpun tuotto voi olla kylmässä jotain 3/1 kw eli jotain 10kw voisi tuottaa 5kwh akku jotain noin. Tuohan olisi mielenkiintoinen kokeilla. On 1,5kwh akkupankki eco flow ja teempä testin joskus pakkasten puolella. Vidduilu on nerokasta ja parhaimmillaan jos sitä ei julki tuo vaan pitää sen oman synkän sairaan mielen tummissa syvyyksissäsi.

        Olet asiantuntija jos pystyt mittaamaan ilmalämpöpumpun antaman energian määrän.
        Kerro meille tyhmille kuinka se tehdään ja MITÄ LAITTEITA siihen tarvitaan !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet asiantuntija jos pystyt mittaamaan ilmalämpöpumpun antaman energian määrän.
        Kerro meille tyhmille kuinka se tehdään ja MITÄ LAITTEITA siihen tarvitaan !!!

        Kerron sinulle tyhmälle juttuun johon ilmeisesti viittaat. En ole asiantuntija vaan maallikko eläjä ja iso maalaistalo maaseudulla isot pihat ja mannut on tilaa ja hyvä elää. "On 1,5kwh akkupankki eco flow ja teempä testin joskus pakkasten puolella. "vai olenko väärässä? no kerron sen kuinka sen teen. Eco flow on 100% täynnä. Laitan mitsubishi ilmalämpöpumppni pistokkeen eco flow kylkeen ja painan mitsubishi electric ilmalämpöpumpun toimintaan on. Katson kellon ajat milloin pumppu laiteteaan ns tulille kuten me leikkisästi sanotaan heh heh kylläpä sinuakin nyt naurattaa lohkaisuni. Kun mitsubishi sammuu katson kellon ajan ja kas siitä saan riittävän tiedon kauanko toimii kunnes sähkö loppuu prosenttien ollessa liian alhaiset. Joo saisi olla isompi tuo ecoflow mutat se riittää siihen käyttöön mihin ollaan se hankittukin.
        Laitteet on mitsubishi electric 35 ilmalämpöpumppu ja ecoflow 1500w ja iphonen 17 pro max plus olohuone hyvin avoin keittiöön halliin aulatilaan eli ilmalämpöpumppu tekee työtä . Pakkanen on sitten mitä luonto meille suo mutta ainakin miinuksella sää. Näin ajattelin tehdä. Tarkkuus riittää minulle.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe