Jos et jo ota D-purkista aloita heti

Anonyymi-ap

Enää on turha toivoa, että D-vitamiinia saisi ulkona oleskelemalla. Monen suomalaisen on myös vaikea saada sitä riittävästi pelkästään ravinnosta.

55

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä muistutus. Otan joka päivä 30 mikrogrammaa.

• Anonyymi

Kaikki ruoka on vitaminoitua 2024.

• Anonyymi

Ei ole tarvetta purkki vitamiineihin , elektrolyytit kunnossa .
      Jos jossain lehdessä lukee että suomen kansa kärsii puutetta D vitamiinista niin en usko että ovat läpikäyneet kaikkien journaalit.
      Joten se joka uskoo ottakoon .

• Anonyymi

Viittisitkö käydä otattamassa testin ja molota sitten vasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viittisitkö käydä otattamassa testin ja molota sitten vasta.

Jos huomauttelee minulle, niin otan ihan itse ne kokeet , kas kun se on työtäni. Joten kunnossa on , ja tulokset ihan normaalit, enkä ole erityisen halukas edes ulkoilemaan niin että napsi sinä vaan vitamiini nappejasi, mitä taas otan ne luonnollisessa muodossa. .
        D vitamiini on rasvaliukoinen vitamiini..siinäkin omat haittansa jos on huono tuuri.

• Anonyymi

Miten oli mahdollista ihmisten elää ennen kun ei ollut purkkivitamiineja? Ai niin, siksi pohjoiseen muuttaneet ihmiset vähin erin muuntuivat vaaleaihoisiksi, olemme kaikki entisiä tummaihoisia mikä PS- puolueelle kerrottakoot!
      Itse asiassa, auringonvaloa voi saada edelleen päivänvalossa oleskelemalla mutta tietenkin se on rajallista koska pilvisyyttä on enemmän ja auringonvalon aikaa vähemmän.
      Pitää muistaa että maa on talvella lähempänä aurinkoa kuin kesällä eikä auringon voima ole minnekään kadonnut...

• Anonyymi

Ei kaikkia vitamiineja tarvitse syödä purkista, mutta D-vitamiini vaatii
        auringon osallistumista sen valmistumiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun syö monipuolista ruokaa niin saa tarvittavat vitamiinit . Rasvainen kala kuten lohi ja makrilli sisältää paljon, maiti tai muut maitotuotteen myös . Joten se jolla puutosta todetaan syö ei muuten. Liika D vitamiini aiheuttaa myrkytystilan , kun on ihmisiä jotka vetävät purkista ja luulevat että mitä enenmmän ottavat niin sitä terveempiä ovat. Jos itse epäilisin että minulla olisi puutetta niin menisin lääkäriin joka sitten kirjoittaisi reseptin jos siihen olisi tarvetta
        . Ei kai sitä nyt voi varmuuden varaksi napsi rasvaliukoisia tabletteja noin vaan . Tutkimukset eivät ole olleet kylliksi laajoja näistäkään asioista. Tableteissa on kalsiumia ja kaliumia niin että niitäkään aineita ei niinkuin tartte liikaa ihmisen kehossa .
        Mutta ei ole minulta pois jos joku haluaa ostella asioita joita on monessa ruoka aineessa . Niin ostakoon usko siirtää vuoriakin
        Eaim sillissäkin on D vitamiinia .
        Joka puolella lukee että Pohjoismaissa on muka puutetta D vitamiinista , ei ennenkään mitään purkki vitamiineja tarvittu ihmiset söivät alusta asti valmistettua ruokaa
        Eräs tuttava söi D vitamiinia ettei muka saisi migreeniä , mutta se oli hänen tapauksessaan liikaa .,sai lopettaa .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta et vastannut kysymykseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun syö monipuolista ruokaa niin saa tarvittavat vitamiinit . Rasvainen kala kuten lohi ja makrilli sisältää paljon, maiti tai muut maitotuotteen myös . Joten se jolla puutosta todetaan syö ei muuten. Liika D vitamiini aiheuttaa myrkytystilan , kun on ihmisiä jotka vetävät purkista ja luulevat että mitä enenmmän ottavat niin sitä terveempiä ovat. Jos itse epäilisin että minulla olisi puutetta niin menisin lääkäriin joka sitten kirjoittaisi reseptin jos siihen olisi tarvetta
        . Ei kai sitä nyt voi varmuuden varaksi napsi rasvaliukoisia tabletteja noin vaan . Tutkimukset eivät ole olleet kylliksi laajoja näistäkään asioista. Tableteissa on kalsiumia ja kaliumia niin että niitäkään aineita ei niinkuin tartte liikaa ihmisen kehossa .
        Mutta ei ole minulta pois jos joku haluaa ostella asioita joita on monessa ruoka aineessa . Niin ostakoon usko siirtää vuoriakin
        Joka puolella lukee että Pohjoismaissa on muka puutetta D vitamiinista , ei ennenkään mitään purkki vitamiineja tarvittu ihmiset söivät alusta asti valmistettua ruokaa
        Eräs tuttava söi D vitamiinia ettei muka saisi migreeniä , mutta se oli hänen tapauksessaan liikaa .,sai lopettaa .

Joo, maiti on kyllä hyvää, mitä se sitten onkin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten vaan selvität seuraavaksi, mitä on monipuolisesi.

• Anonyymi

demareilla oli viellä karvat ja roikkuivat puissa ennen sotia
        vanha kansa kertoo
        solisalirateista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, maiti on kyllä hyvää, mitä se sitten onkin...

Kaloilla on mätiä ja maitia riippuen siitä, ovatko koiras- vai naaraspuolisia.
        Kalan mätiä (kaviaaria) olen kyllä syönyt, mutta en ole tiennytkään, että maiti olisi terveydelle hyödyllistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän ennen annettu lapsillekin kalanmaksaöljyä, kun ei vielä muita D-vitamiinivalmisteita ollut. Muistan sen inhottavan maun vieläkin. Omille lapsilleni oli jo sellaisia AD-tippoja, ettei tarvinnut sitä ällöttävää kalanmaksaöljyä antaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otappa ja googleta hieman mitkä ravintoaineet sisältävät D vitamiinia. Joten minun ruokavaliostani on niitä kaikkia. En alkaisi purkista vetämään jotain tiivistettyä nappia .
        Meidän pitäjän vanhukset myös pärjäilevät ihan vaan tavallista ruokaa syömällä. Vihreissä kasviksissa on paljon vitamiineja kuten esim pinaatista jne . Ei maksa paljon ja mikä parasta silloin saa sitä luonnollista vitamiinia .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten vaan selvität seuraavaksi, mitä on monipuolisesi.

Ei se ole ainoastaan minun monipuolistamista kuten sinä sen jotenkin yrität esittää
        Meijerituotteet, kala , liha vihreät kasvikset kanamunat jne usin on moniin elintarvikkeisiin jo lisätty D vitamiini myös niin että . Kukaan ei kiellä sinua syömästä nappejasi, syö vaikka purkki päivässä jos siltä tuntuu, mutta asioissa on aina toinenkin puoli , ja siitä saa myös keskustella. Näsäviisas on ilmeisesti jotenkin sinun ominaisuutesi, koska olet tottunut siihen että omasta mielestäsi olet aina oikeassa .
        D vitamiinista ei ole tehty niin laajoja testejä että niitä voisi yleistää, Tarvitaan paljon suuremmat testiryhmät että pystyy sanomaan että on oikeassa. Pienet testi ryhmät eivät koskaan anna samaa tulosta kun suuret mutta ihan okay minulle miten paljon vetelet vitamiinejasi. Joten sanon vaan oman näkemykseni asiaan , myös farmaseuttien näkemys on nykyään todella sitä että osaavat asioita .
        Sekin että eräät vetää C vitamiiniakin sisällensä luullen että sitä jotenkin voi varastoida kehossa on aika huvittavaa sinänsä .

• Anonyymi

Ennen lapset pakotettiin syömään pahanmakuista kalanmaksaöljyä,
      siinä oli D-vitamiinia.

• Anonyymi

Jos päivittäinen ruokavalio on monipuolinen purkkivitamiinit ovat tarpeettomia ohjeisti farmaseutti.

• Anonyymi

Ihan niin itse ainakin syön vaihtuvaa ruokaa enkä edes alkaisi ajatuksella” kaiken varalta ”
        Kalaa pari kertaa viikossa pinaatti, ja muut vihreät vihannekset sisältävät myös oikeaa D vitamiinia eikä ole kalliita ostaa entäs sienet eikö niissäkin ole vitamiinia jota sieni kehittää.
        Tietyssä valossa.
        Juu farmaseutin ohjeet olivat ihan paikallaan kuten aina , kun ravinnon saa ruuasta niin se on luonnollista , miksi siihen jotain nappia tarvitaan lisukkeeksi .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan niin itse ainakin syön vaihtuvaa ruokaa enkä edes alkaisi ajatuksella” kaiken varalta ”
        Kalaa pari kertaa viikossa pinaatti, ja muut vihreät vihannekset sisältävät myös oikeaa D vitamiinia eikä ole kalliita ostaa entäs sienet eikö niissäkin ole vitamiinia jota sieni kehittää.
        Tietyssä valossa.
        Juu farmaseutin ohjeet olivat ihan paikallaan kuten aina , kun ravinnon saa ruuasta niin se on luonnollista , miksi siihen jotain nappia tarvitaan lisukkeeksi .

Mikä ruoka on..."kalaa parikertaa viikossa pinaaatti"..?
        Farmaseutti joka ei halua mainostaa ja markkinoida apteekin tuotteita on pian tarpeeton ja entinen farmaseutti...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietyssä valossa.

Entä jos / kun et saa ravinteita ruuasta? Mistä tiedät, saatko vai et? Olet tietysti käynyt labratesteissä ja tiedät arvosi. Muuten vain tuuli heiluttelee huuliasi / korviesi välistä tilaa.

• Anonyymi

Aivan, paitsi D-vitamiini. Kuka oikeasti syö kalaa edes kaksi kertaa viikossa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ruoka on..."kalaa parikertaa viikossa pinaaatti"..?
        Farmaseutti joka ei halua mainostaa ja markkinoida apteekin tuotteita on pian tarpeeton ja entinen farmaseutti...

Farmaseutti haluaa myöskin että ihmiset pysyvät terveenä siksi sanovat kuten ovat koulutuksessaan oppineet . Farmaseutit myyvät lääkkeitä mitä ihmiset tarvitsevat eri sairauksissa , ja ovat osaavia sillä alalla .äjoten eivät ole mitäön vitamiini farmaseutteja vaan
        He tietävät asioiden oikean laidan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Farmaseutti haluaa myöskin että ihmiset pysyvät terveenä siksi sanovat kuten ovat koulutuksessaan oppineet . Farmaseutit myyvät lääkkeitä mitä ihmiset tarvitsevat eri sairauksissa , ja ovat osaavia sillä alalla .äjoten eivät ole mitäön vitamiini farmaseutteja vaan
        He tietävät asioiden oikean laidan

Terveet ihmiset eivät farmaseutteja tarvitse, sairaat heitä työllistävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan, paitsi D-vitamiini. Kuka oikeasti syö kalaa edes kaksi kertaa viikossa ?

Minä ainakin syön kalaa kaksikertainen viikossa ja rapuja myös . Kalasoppaa maanantaisin usein, ja perjantaisin uunilohta . Myös silli ja makrilli ovat hyviä D vitamiinin lähteitä .
        Makrilli on hyvää,leivän päällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terveet ihmiset eivät farmaseutteja tarvitse, sairaat heitä työllistävät.

Ihan niin terveet ihmiset eivät myöskään tarvitse lääkkeitä ” kaiken varalle”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos / kun et saa ravinteita ruuasta? Mistä tiedät, saatko vai et? Olet tietysti käynyt labratesteissä ja tiedät arvosi. Muuten vain tuuli heiluttelee huuliasi / korviesi välistä tilaa.

Jaa että tuuli heiluttelee huulia.
        Minä tiedän toki arvoni koska Minullamon mahdollisuus ottaa itse kokeet itseltäni .
        Miksi yleensä on ilkeiltävä asiasta joista joku on eri mieltä Ei kai se kenenkään elämää heiluta jos joku sanoo ettei katso tarpeelliseksi mitään vitamiini tabletteja.
        Ei kai siinä pitäiai olla mitään arvotaistelua mielestäni.
        Kun olin oppilaana hoitokoulussa niin nämä asiat mentiin siellä lävitse aika tarkasti .
        Ja työssäkin on nähnyt vuosien varrella tapauksia jos jonkinlaisia. Niin että minua ei mitenkään ärsytä jonkun toisen usko vitamiineihin ja minun puolestani jokainen saa päättää itse miten hoitaa itseään . Ja minulla saa olla oma mielipiteeni myös näistä asioista .
        Joten mitä voittaa ihminen ilkeilyllään , ainoastaan todiste ettei ole tottunut keskustelemaan asioista asiakannalla .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa että tuuli heiluttelee huulia.
        Minä tiedän toki arvoni koska Minullamon mahdollisuus ottaa itse kokeet itseltäni .
        Miksi yleensä on ilkeiltävä asiasta joista joku on eri mieltä Ei kai se kenenkään elämää heiluta jos joku sanoo ettei katso tarpeelliseksi mitään vitamiini tabletteja.
        Ei kai siinä pitäiai olla mitään arvotaistelua mielestäni.
        Kun olin oppilaana hoitokoulussa niin nämä asiat mentiin siellä lävitse aika tarkasti .
        Ja työssäkin on nähnyt vuosien varrella tapauksia jos jonkinlaisia. Niin että minua ei mitenkään ärsytä jonkun toisen usko vitamiineihin ja minun puolestani jokainen saa päättää itse miten hoitaa itseään . Ja minulla saa olla oma mielipiteeni myös näistä asioista .
        Joten mitä voittaa ihminen ilkeilyllään , ainoastaan todiste ettei ole tottunut keskustelemaan asioista asiakannalla .

Nuo vanhusten pyllynpesijät ne kuvittelevat olevansa viittä vaille lääkäreitä :)))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo vanhusten pyllynpesijät ne kuvittelevat olevansa viittä vaille lääkäreitä :)))

Mietipä, kun et pysty pyyhkimään pershettäsi(kään) itse ja viisastele vasta sitten.

• Anonyymi

älykääpiö
      . Liika D vitamiini aiheuttaa myrkytystilan , kun on ihmisiä jotka vetävät purkista ja luulevat että mitä enenmmän ottavat niin sitä terveempiä ovat. Jos itse epäilisin että minulla olisi puutetta niin menisin lääkäriin joka sitten kirjoittaisi res

eli ei. d-vitamiinilla ei ole toksista ylärajaa

a-vitamiinin oton voi tehdä niin että muutamana päivän kalanmaksaöljyä
      viikossa mutta siis ei suuria määriä, ruokallusikallinen kerralla

ei mitään halua kirjoittaa terveydestä pskanpuhepalstalla

• Anonyymi

Epäselvästi paasaat, mutta niiinhän se juuri on; mikään ei ole niiin tyhmä kuin ihminen. Miksi ottaa liikaa / ylisuuria määriä? Yhtään mitään. Mutta niiin ne tasatattiaivot vain tekevät kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäselvästi paasaat, mutta niiinhän se juuri on; mikään ei ole niiin tyhmä kuin ihminen. Miksi ottaa liikaa / ylisuuria määriä? Yhtään mitään. Mutta niiin ne tasatattiaivot vain tekevät kuitenkin.

No tulkintasi onväärä ja esittelet sitä täällä kutenämmien sönkötyspalstalla sopiikin. Mitään terveysasioita ei täällä kannata esittää

• Anonyymi

Sano mitä sanot, jos on liian paljon D vitamiinia niin saa ison määrän kalsiumia ja se on myrkyllistä ja vaikuttaa munuaisten toimintaan
        Nämä asiat me luettiin jo hoitokoulussa.
        Siis ihminen joka sanoo toista ihmistä älykääpiöksi , ei ole muuta kun Google kuluttaja ja siåen perusteella sitten hoilaa. Joten minulle se sama mitä tykkään ja minkä terveyskaupan asioilla haastelet . Joten minä tiedän , ja niitä tietoja ei ole Googlesta otettu .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano mitä sanot, jos on liian paljon D vitamiinia niin saa ison määrän kalsiumia ja se on myrkyllistä ja vaikuttaa munuaisten toimintaan
        Nämä asiat me luettiin jo hoitokoulussa.
        Siis ihminen joka sanoo toista ihmistä älykääpiöksi , ei ole muuta kun Google kuluttaja ja siåen perusteella sitten hoilaa. Joten minulle se sama mitä tykkään ja minkä terveyskaupan asioilla haastelet . Joten minä tiedän , ja niitä tietoja ei ole Googlesta otettu .

En kysele Googlesta. Mitään. Jotta sinunkin tietosi joutavat suohon, koska olen syönyt lisäravinteita pitkästi toistakymmentä vuotta ja kaikki labra-arvoni ovat kunnossa.

• Joku tolkku siinäkin on tietysti pidettävä, että miten paljon niitä on tarpeellista napsia, mutta se yläraja on aikamoisen korkea, että siitä mitään haittaakaan olisi.
      Itse otan D-vitamiinikapselin päivässä ympäri vuoden. Se sitten onkin ainut vitamiinilisä, jota otan.
      Hengissä tässä vielä ...

Koronapandemian alkuaikoina tehtiin tutkimus, jossa todettiin suurella osalla vakavasti sairastuneista olleen D-vitamiinin puutetta. Etenkin tumma- mustaihoisilla, joitten iho ei yhtä hyvin hyödynnä auringonvaloa D-vitamiiniksi kuin vaaleaihoisen.

• Anonyymi

Mut jos on puutos

Ennenaikainen vanhentuminen

Näkyy kasvoissa

Ja alakulo

• Anonyymi

Puutoksenhan niitä vitamiineja syödäännkin , eikä ” kaiken varalta” se on ero
        Ja kun käy ottamassa terveyskeskuksessa kokeet niin tietää jos on puutosta .
        Siis terve ihminen jonka elektrolyytit ovat kohdallaan ei tarvitse mitään lisä vitamiineja. Kun D vitamiineja alettiin valmistamaan purkkeihin niin ajatus oli se että niitä saa purkista jos todetaan puutos . Joten minulle se sama miten kukin lääkitsee itseään. Mutta joka asiassa on kaksi puolta .
        Niin että ei tämä ole mikään arvovalta kysymys ainoastaan keskustelu D vitamiineista ,
        Jotka ovat tarpeellista jos niistä puutetta .
        Ihan kun otetaan muitakin lääkkeitä kun todetaan tarve ja hyöty .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis terve ihminen jonka elektrolyytit ovat kohdallaan ei tarvitse mitään lisä vitamiineja. Kun D vitamiineja alettiin valmistamaan purkkeihin niin ajatus oli se että niitä saa purkista jos todetaan puutos . Joten minulle se sama miten kukin lääkitsee itseään. Mutta joka asiassa on kaksi puolta .
        Niin että ei tämä ole mikään arvovalta kysymys ainoastaan keskustelu D vitamiineista ,

täyttä pskaa
        vitamiini ei ole lääke vaan sitä syödään kaiken varalta
        se ei paranna mitään

täyssekoakkojen palsta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut jos on puutos

Ennenaikainen vanhentuminen

Näkyy kasvoissa

Ja alakulo

Siltä näyttää...

• Anonyymi kirjoitti:

"""Puutoksenhan niitä vitamiineja syödäännkin , eikä ” kaiken varalta” """

No nyt on kaikki kuultu.
        Miksi sitten syödä monipuolisesti, ellei juuri "kaiken varalta", ettei tulisi minkään puutosta.
        Vai pitäisiköhän olla syömättä mitään vitamiinipitoista ruokaa ja noin kerran viikossa rasittaa terveydenhoitoa testauttamalla minkä puutosta tässä alkaa olla ja sitten syödä sitä mistä kyseistä vitamiinia saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

täyttä pskaa
        se ei paranna mitään

täyssekoakkojen palsta

Ei paranna, mutta puutoksillakin on seurauksensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

täyttä pskaa
        se ei paranna mitään

täyssekoakkojen palsta

Vitamiini ennaltaehkäisee. Oletan, ettet ymmärrä sanan tarkoitusta etkä sisältöä.

• Anonyymi

KOLESTEROLI lääkkeet ovat myös DEMENTIA PURKKI.

• Anonyymi

tämä kysymys on oikeutettu mutta statiinien tarkoitus on poistaa
        suonesta tulehdusta ja se voittaa pelot kolesterolin laskun haitoista

kuten kaikilla lääkkeillä niilläkin on vastapuolena haittavaikutus

täällämmät eivät edes sitä tajua etteivät vitamiinit aminohapot proteiinit ...
        ole lääkkeitä vaan elintapa
        pskapalstalla ei juuri kannata terveysasioita käsitellä

• Anonyymi

Siltä näyttää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"....statiinien tarkoitus on poistaa
        suonesta tulehdusta ja se voittaa pelot kolesterolin laskun haitoista"

Mitähän tämäkin tarkoittaa selkosuomella ... ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"täällämmät eivät edes sitä tajua etteivät vitamiinit aminohapot proteiinit ...
        ole lääkkeitä vaan elintapa"

Mikä elintapa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä elintapa ?

Mitähän tämäkin tarkoittaa selkosuomeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä elintapa ?

Jos elämäntapasi ovat kunnossa ja syöt ravitsevaa ruokaa, saat hiven- ja kivennäisaineet yms. ruuastasi. Tai sitten et. Kyse on myös imeytymisjutuista, joissa voi olla häiriöitä. Siksi on hyvä tietää ja ymmärtää lisäravinteitten aika ja paikka.

• Anonyymi

Auringonvalo ei sinänsä ole miksikään muuttunut ja Maa on talvella lähempänä aurinkoa kuin kesällä mutta lyhyt valoisan aika ja usein pilvinen, utuinen tai usvainen ilma tietysti heikentää mahdollisuutta saada d- vitamiinin raaka- ainetta siten kuin kesällä. Ja ainakaan sisällä kököttämällä sitä ei voi saada...Pitkään pohjoisessa asuneet ihmiset ovatkin evoluution vaalentamia juuri siksi että vaalea iho kykenee vastanottamaan tummaa tehokkaammin auringonvalon UV- säteilyä josta sitten elimistö valmistaa sitä D- vitamiinia.

• Anonyymi

Rahalla voi ostaa purkkeja ja syödä kuin paljon haluaa eikös niin.

• Anonyymi

Kaupasta saa ostaa

• Anonyymi

Niin, mitä jankutat, rahalla voi ostaa kaupasta, entä sitten..?

• Anonyymi

Maa on talvella lähempänä aurinkoa kuin kesällä mutta lyhyt valoisan aika ja usei

vilttumitä pskaa. Maa on talvella kauempana Auringosta kuin kesällä

• Anonyymi

tyypillinen mulkkujensel kosuomen palstamölöttäjäporukka

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      5935
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3863
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3285
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      468
      2719
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1730
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1403
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1396
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1346
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      156
      1272
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1268
    Aihe