Kuka viitsii tunnustaa että on joko vahingossa tietämättään tai ihan sitten tarkoituksella ollut sukulaisen/serkun kanssa ns petijutuissa joskus.
seksuaalista
5
1697
Vastaukset
- Anonyymi
Aikoinaan ollessani 19 olin kotibileissä, joissa varsin sievälle 15 tytölle oli käydä hullusti eli oli vessassa lattialla toisen tytön ollessa hänen päällään, kuristamassa tätä toista. Sain irrotettua heidät ja koska asuin tuolloin seinän toisella puolella, ei turvapaikka ollut kaukanakaan.
Niimpä minun luo sitten.
Olimme molemmat juovuksissa ja otimme vähän lisääkin.
Vaatteet lensivät lattialle molempien kömpiessä täkin alle.
Suutelin tätä tyttöä samalla, kun aloin hieromaan hänen pieniä, kiinteitä rintojaan.
Hänkin oli löytänyt kaluni.
Vaikka olin kiihottunut hänestä ja tilanteesta, niin ajattelin tekeväni väärin, jos yhdyn alaikäiseen.
Kuulin, kun kerrostalomme ulko-ovi avattiin ja siskohan sieltä tuli tulevan aviomiehensä kanssa nukkumaan samoihin tiloihin!
Kommenttinsa: "Oletko, veli intensiivisessä kohtauksessa?", vitutti kiitettävästi.
Huokaisin pitkään.
En vastannut mitään hänelle, mutta tälle nuoremmalle kuiskasin, että "Annetaan olla!"
Herättyäni krapulassa mieli teki entistä enemmän, mutta huoneen toisesta päästä näkyvät kaksi jalkaparia toimivat ehkäisynä tehokkaasti.
Tuo tyttö herättyämme viimein näki kuvia kirjahyllyssä serkustani todeten hänen olevan sukua tälle tytölle!
Minulle hän olisi ollut kuitenkin vain pikkuserkku, joiden kanssa voi naimisiinkin jopa mennä. Olin tuosta yöstä siskolle katkera kiitettävän kauan näkien vain sen pillun saamisen.
Myöhemmin tajunnut, että parempi varmaan näin.
Tuo tyttö kävi sillä tavalla sääliksi, että ennen minua joku oli pannut hänet raskaaksi.
Ja myöhemmin nähdessämme hänet "työntävän lastenvaunuja ilman saattajaa" tuli mieleen Dingon Nahkatakkinen tyttö.- Anonyymi
Sattuu olemaan totta.
Syöhän nyt puurosi, jos et ole vielä ehtinyt.
Ja ota lääkkeesi.
Jos olet se aito NauroSetä, niin toivottavasti tärppää niissä naisasioissa.
Buaahaa sulle:)
- Anonyymi
Täti opetti seksijutut 12 vuotiaana kun jäin kiinni vakoillessani häntä kun oli saunassa. Pikku pippeli pytyssä ja runkkasin. En huomannut että hän näki minut ja jäin kiinni itse teossa. Siitä sain käskyn tulla saunaan ja siellä jouduin tai sain pestä ja hieroa tätiä. Silloin kun hieroin ja nuolin hänen jalkojaan sain varmaan fetissin jalkoihin. Hän oli upea blondi ja tuolloin 27 vuotias.
Teininä olin saman ikäisen serkkuni kanssa uimassa ja ottamassa aurinkoa. Ja kun serkku pyysi laittamaan aurinko rasvaa selkään lähti hommat käsistä. Hän avasi bikinin yläosan ja otti sen pois kun makasi mahallaan viltillä. Bikinin alaosa oli ns naruversio ja ei liikoja peittänyt. Hieroin aurinkovoidetta ja samalla näin kiinteän rinnan sivulta ja tunsin kuinka erektio tulee. Sain tarkkaa ohjeistusta että levitän kunnolla ja kaikkialle. Selkä oli rasvattu ja uimahousuissa pullotti. Onneksi olimme omalla mökillä ja muita ei ollut niin kukaan sivullinen ei nähnyt pullotusta. Serkku käskytti rasvaamaan myös jalat ja pakarat. Hän tiesi että kiihotun jaloista ja varmaan kiusallaan halusi minun rasvaamaan hänen sirot jalkansa ja ihastelin kuinka hän oli lakannut kynnet valkoisiksi. Sain jalat hoidettua mutta hänen mielestään pakaroista ei ollut tarpeeksi. Laitoin lisää mutta koska ajattelin että hän kiusoittelee minua ajattelin itse kiusata myös. Ja kun levitin rasvaa pakaroihin annoin käsien käydä jalkojen välissä ja haaroissa. Hetken päästä hän sanoi hei pervo varmaan riittää jo se mun pepun hieronta ja tuijotus. Sitten hän kurkkasi olkaansa yli ja sanoi vittu seisooko sulla? Kävin nolona makaamaan omalle paikalleni. Mutta serkku vaati saada nähdä seisooko. Lähdin tilanteesta karkuun järveen ja ajattelin että erektio laantuisi vedessä. Serkku juoksi perääni ja nappasi kädestäni kiinni niin että käännyin häntä kohti ja hän näki pullotuksen. Mutta innoissaan kun hän juoksi perääni ei hän muistanut ottaneensa yläosan pois. Olimme vastakkain ja hän tirskui arvanneensa että minulla seisoo. Sanoin et kait nyt seisoo kun esittelet noita ihania tissejä ja samalla puristin tissejä ja juoksin veteen. Serkku juoksi perässä ja läpsi minua kutsuen pervoksi. Hän kysyi miksi olin koskenut tisseihin? Vastasin että halusin kun ne on niin ihanat. Serkku tuli lähemmäs ja laittoi kätensä uimahousuille pullistuksen päälle ja sanoi et saaks tätäkin puristaa? Siirsin hänen kättään ja osoitin pillua ja sanoin et jos tota saa kans koskea? Serkku sanoi anna mä nyt sit kokeilen. Laskin uimahousuja ja muna sojotti suoraan kohti serkkua. Sanoin et kokeile nyt sit kunnolla. Hitaasti ja varovasti hän asetti kätensä penikseen ja kosketteli sitä. Sitten alkoi kysymysten tulva. Tekeekö hän väärin, mikä on hyvä… niin paljon kysymyksiä etten ehtinyt kaikkiin vastata. Hän kysyi lentääkö minulta mällit? Sanoin että kyllä jos jatkaa runkkaamista. Hän kysyi saakao hän nähdä? Vastasin kyllä jos saan sit tuol rannalla katsella sun pilluu ja nuolla sitä? Ensin hän kieltäytyi mutta kun aloin nostaa uimahousuja ylös hän sanoi että haluaa sittenkin nähdä kun mällit tulee. Laskin housut uudestaan alas ja aloin runkata. Serkku tuijotti ja vaikutti kiihoittuneen. Katselin kiinteitä tissejä ja halusin imeä nännejä näky kiihoittu minua paljon ja tiesin ettei menisi kauan kun saan. Sitten pyysin serkun lähemmäs ja ohjasin hänen kätensä penikselle ja kysyin haluatko ite runkata mulle orkun. Hän nyökkäsi ja alkoi runkata. Hetken päästä laitoin kädet tisseille ja aloin hellästi kosketella niitä. Yllättäen hän ei estellyt vaan keskittyi hieromaan penistä. Ja kun sain nännit sormieni väliin tunsin kuinka lasti lähti ja ruiskun spermat serkun vatsalle. Putsasimme spermat pois järvessä.
Menimme viltille ja yllättäen serkku otti heti housut pois ja sanoi että saan nyt katsoa ja koskea. Ja hän halusi tietää miltä tuntuu kun pillua nuollaan. Hänellä oli kaunis pillu hento vaalea karvoitus. Minulla seisoi taas kun pääsin maistamaan pillua. Jonkun ajan päästä oli pakko asetella munaa paremmin housuihin ja serkkuni huomasi mitä teen ja näki että taas seisoo. Serkku kysyi pitäiskö nussia? Nyt ainakin olin varma että hän oli kiimainen. Vastasin innoissani että haluan kyllä. Sitten serkku sanoi et pitäs olla kyl kortsu. No minulla oli mökillä repussa. Serkku hoputti minua hakemaan ja samalla hieroi märkää pilluaan. Juoksin hakemaan kortsut ja äkkiä takaisin. Aloin laittamaan kumia mutta serkku sanoi haluavansa oppia laittamaan. Joten opastin häntä asiassa. Pian oli valmista ja olin jo melkein työntämässä sisään kun tuli mieleen kysyä onko hän neitsyt? Serkku sanoi että äskeinen pillun hieronta ja nuoleminen on ainoa kokemus. Menin makaamaan hänen viereensä ja suutelin pitkään samalla pillua hieroen. Käännyin selälleni ja sanoin että serkku saa tulla päälle ja tehdä kaiken niin varovasti ja rauhassa kun vaan haluaa. Sinä kesälomana kyllä opeteltiin vaikka mitä. - Anonyymi
Siskoni lähti miehensä kanssa mukaan juhannuksen viettoon ystäväni mökille. Yhteensä meitä oli n 20 henkeä. Mökillä oli useita pieniä nukkama mökkejä joissa ei oikeastaan ollut kuin parivuode. Viina virtasi ja hauskaa oli. Yhtenä iltana menin aika ajoissa nukkumaan. Yöllä heräsin siihen kun mökkiin tuli joku. Siellä oli todella pimeää ja lamppu ei toiminut. Äänestä tunnistin että tulija oli humalainen siskoni. Kuuntelin kun hän otti vaatteita pois ja ihmettelin asiaa. Ajattelin että hän on riidellyt miehensä kanssa ja siksi tuli nukkumaan mökkiini. Pian hän tuli sänkyyn ja peiton alle kiinni minuun ja tunsin paljaat rinnat selkääni vasten. Hän kietoi kätensä ympärilleni ja alkoi hipelöidä haarojani. Sopivassa humalassa ja paljaat rinnat vasten selkääni aiheuttivat erektion vaikka kyseessä olikin sisko. Hän alkoi kuiskutella kuinka paljon häntä panettaa ja kuinka hän haluaisi että pillua nuollaan ja missä asennoissa.. samalla hän hiplaili munaani joka oli jo täysin kovana. Sitten hän alkoi kiskoa huosujani pois ja sitten tunsin käden penikselläni ja tunsin huulet terskalla ja hän alkoi ottamaan suihin. Mietin mitä tehdä mutta kiusaus kokeilla pillua oli liian suuri. Kurkotin käteni haaroväliin ja siellä oli märkä kuuma karvaton pillu. Sitten minulla alkoi pelottamaan mitä tästä seuraa ja esitin kuin olisin säpsähtänyt hereille ja kysyin hei mitä sä.. mitä tapahtuu? Suihin otto keskeytyi ja sisko tuli peiton alta ja sanoi Jarkko oot se sä? Vastasin kyllä. Sisko alkoi hädissään selittää kuinka oli vahingossa pimeässä tullut väärään mökkiin ja luullut olevansa miehensä luona. Hetken päästä jo naureskelimme asialle. Sisko sanoi lähtevänsä omaan mökkiin. Ja pyyteli anteeksi. Sanoin ettei mitään hätää ja olihan se ihan kiva herätä suihin ottamiseen ja olinhan saanut tuntea kivan tuntuisen märän pillun. Sisko sanoi ettei huomannut yhtään etten ole hänen miehensä. Ja että meillä on varmaan samanlaiset mulkut. Siirsin peiton pois ja heiluttelin munaani ja sanoin etkö sä tän jo aika tarkkaan tutkinu? Sanoin että ainakin kovaks sen sait. Sisko sanoi että anna mä nyt sit kokeilen onx se kova. Sitten tunsin ensin yhden käden mulkulla ja sitten toisen myös hieromassa. Sisko sanoi että kyllä se tosissaan on kovana nyt. Sitten hän jatkoi että kyllä mun on sille pakko ainaki pusu antaa ku herätin. Tunsin ensin pusun terskassa ja sitten kuinka hän nuoli penistä ja välillä imi voimakkaasti. Hän kääntyi lähemmäs minua aivan kuin tarjotakseen pillua hierottavaksi. Työnsin käden haaroihin ja hieroin klitorista ja hän huokaili syvästi. Työnsin pari sormea sisään ja totesin siskolla olevan ihana pillu. Sisko otti peniksen pois suustaan ja sanoi. Taitaa se mun ukko nukkua kännissä ja saakohan sitä enää hereille ja kovaks? Kun me jo ehdittiin alottaa ja kiellettyä on jo tehty. Ni eiks me voida hoitaa tää loppuun asti? Vastasin että kyllä mä joutuisin muuten runkkaamaan ennen ku saisin nukuttua ja kun sä sen jo oot kovaks imenyt ni kai se olis ihan ystävällistä hoitaa loppuun. Sisko nappasi peniksestä kiinni ja imutti voimakkaasti. Vedin hänet päälleni niin että olimme 69 ja sanoin että haluan ehdottomasti nuolla pillua. Hän laski pillunsa kasvoilleni ja aloin nuolla samalla hieroen pillua ja persettä. Välillä sisko lopetti suihin oton kun huohotti niin lujaa. Nuolin pillua ja työnsin samalla peukalon peppuun ja kun hetken pyöritin peukkua samalla klittaa nuollen hän huusi orgasmissa. Sisko pyörähti päältäni ja huohotti ja sanoi että se oli ihanaa osaat kyllä pillua syödä. Pyörähdin siskoni päälle ja sanoin ettethän vielä oo lähdössä hän sanoi ei ja minä työnsin kovan peniksen pilluun mikä oli tiukka ja supisteli ihanasti. Vähän ajan päästä sanoin että haluan takaapäin ja vaihdoimme asentoa. Olin siskon takana ja työnsin sisään ja aloin paukuttamaan kunnolla. Kumpikin huohotti sitten sisko yllätti ja kysyi haluanko laueta peppuun. Vastasin kyllä ja vedin kyrvän pillusta ja levittelin pillumehua perseelle ja aloin hitaasta työntää sisään. Sisko sai anuksen rentoutumaan ja aloin nussia. Pian tunsin kuinka lasti lähti liikkeelle otin siskoa lonkasta ja hiuksista kiinni ja työnsin syvälle ja annoin lastin lentää. Makasimme huohottaen vierekkäin. Sisko sanoi että vaikka tehtiin jotain helvetin tyhmää ja tuhmaa ni se tuntu ihan saatanan hyvältä. Sanoin kiitos kyllä. Sisko kertoi ettei hänen miehensä välitä nuolla pillua eikä halua nussia peppuun. Ihmettelin asiaa ja sanoin että voin kyllä niissä asioissa auttaa tarvittaessa. Sisko kiitti ja sanoi että hänen on pakko käydä saunalla pesulla ennen kun menee omaan mökkiin. Pari viikoa juhannuksen jälkeen siskoni mies lähti työmatkalle ja sisko ilmoitti tulevansa kylään. Asun yksin. Sisko tuli ja kun alkoholi alkoi keventää tunnelmaa alkoi hän kertoa mitä oli ajatellut. Hän sanoi tulleensa viikonlopuksi naimaan ja avasi kassin josta alkoi esitellä seksileluja joka lähtöön. En olisi uskonut hänen olevan niin villi. Kun hän sunnuntaina lähti oli mulkku hellä ja hänellä pillu pipi
- Anonyymi
Olimme reilu kaksikymppisiä kun serkun kanssa jaoimme hotellihuoneen ollessamme sukulaisen häissä. Juhlat olivat oikein onnistuneet ja tunnelma oli rakkautta ja kiihkoa täynnä. Kun serkun kanssa menimme hotelliin oli kumpikin kiihoittunut ja vailla seksiä. Serkku kävi ensin suihkussa ja tuli sieltä pyyhe vyötäröllä pois ja kun katselin hänen urheilijan vartaloaan tajusin kostuvani. Menin suihkuun ja piilotin kosteat alushousut laukkuuni. Suihkun jälkeen laitoin vaan stringit ja yöpaitulin. Serkku oli jo sängyssä ja nukahtanutkin. Hän makasi selällään ja kun menin lähemmäs huomasin että serkku nukkuu muna pystyssä. Katselin häntä ja taas oli pillu märkänä. Mietin kuinka sitkeästi hän nukkuu? Koska halusin hirveästi kurkistaa housuihin ja nähdä hänen vehkeensä. Menin sänkyyn hänen viereensä ja jätin valon päälle. Ensin vaihtelin asentoa ja seurasin herääkö hän. Sitten kuin vahingossa laitoin jalan hänen jalkojensa päälle ja siirsin sitä niin että tunsin kovan peniksen ja kiihoituin vielä enemmän. Rohkastuin ja laskin hänen alushousujaan alaspäin niin että kova kikkeli ponnahti esiin se oli aika normaalin mittainen mutta aika paksu. Esinahka oli takana ja terska kiilteli upeana esillä. Työnsin käteni omiin housuihini ja pillu oli todella märkä. Hieroin pillua ja sitten otin samalla kädellä kiinni peniksestä ja hieroin omaa hunajaani terskaan ja penikseen. Olin niin kiimainen että estot olivat jo poissa. Minun oli pakko nuolla ja alkaa imeä munaa. Samalla hieroin märkää pillua josta tuli litisevä ääni. Silloin serkku heräsi ja hetken ihmettelyn jälkeen sanoi jaa että tällänen meininki? Säikähdin, nolustuin, menin paniikkiin ja aloin pyydellä anteeksi ja itkukin tuli. Serkku lohdutti minua ja sanoi ettei mitään hätää. Ihan kiva ylläri herätä noin etenkin kun panettaa niin paljon. Ei mua haittaa jos imen mun munaa, päin vastoin. Ite en varmaan ois uskaltanut tehdä aloitetta mutta kyllä mä haluan sua kans nuolla. Kun oltiin lähdössä sinne häihin ja olit rintsikoissa ja pikkuhousuissa tossa laittamassa sukkia jalkaan katselin sua kylppäristä ja ajattelin miten seksikäs serkku mulla on. Oli pakko laittaa kylppärin ovi kii ja vähän laskea paineita. Eli itku pois ja vaatteet pois haluan nuolla sua. Heitin yökkärin ja märät pikkarit pois ja menin makaamaan sänkyyn ja levitin jalat. Serkku hyppäsi jalkojen väliin ja alkoi kehua pillua kauniiksi ja hellästi kosketella sitten nuolla samalla hieroen ja se oli ihanaa. Vähän ajan päästä hän sanoi että nyt on kyrpä niin kovana et koht se räjähtää ja olisi aika saada pillua ja saada lasti ulos ja sitten voitaisiin kokeilla jotain muuta. Sanoin että haluan hänen nussivan minua ja laukeavan sisääni. Pian oli kova kyrpä sisälläni ja hän alkoi nussia. Se tuntui niin ihanalta. Hiljalleen hän nosti tempoa ja pian kyrpä paukutti pillua oikein kunnolla. Nyt se tuntui paksulta ja välillä jopa sattui. Sitten minä tulin ja taisin upottaa kynnet hänen selkäänsä ja purin olkapäästä kun huutaen sain orgasmin. Serkku jatkoi vielä hetken ja hän huudahti samalla kun heitti lastinsa syvälle pilluuni. Sitten hän alkoi nousta päältäni ja veti hitaasti penistä ulos minusta niin että siitä kuului sellainen plop ääni. Sitten hän jäi katselemaan pilluun ja sanoi tykkäävänsä katsoa kun sperma alkaa valua ulos. Pian tunsin kuinka lämmintä spermaa alkoi valua ja sitä tuntui olevan paljon. Kokeilin sormilla vähän hellää pillua ja hieroin spermaa sormiin jonka jälkeen laitoin sormet suuhun. Serkku sanoi että se oli kuumaa kun laitoin spermaa suuhun. Kerroin haluavani maistaa spermaa ja tykkään sen mausta. Lähdimme pesulle ja matkalle serkku taputti minua pyllylle ja sanoi että olipa ihana yllätys tää. Oon ollu täs jonkun aikaa ilman pillua ja teki todella hyvää saada nussia sun ihanaa pillua. Haluan kyl vielä lisää? Hän käänsi minut syliinsä ja suuteli minua samalla hyväillen peppua. Tunsin kuinka sormi hakeutui anukselle ja hän kysyi saaks tänne? Käännyin suihkuun ja sanoin että ehkä..
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069