Ällöttäviä toimittajia Yle Suomen kanavalla

Anonyymi-ap

Millä perusteella sinne valikoituu näitä tietynsuuntaisia höpöttäjiä?

8

289

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samoin Ylen aamussa on nykyään runsaasti ylipainoinen nainen lukemassa uutisia eikä häntä ainakaan ammattitaidon perusteella ole valittu duuniin.

• Anonyymi

Oletkohan jäänyt lapsena huolenpitoa vaille, kun tuntuu, että elät käsityksessä, että muiden ihmisten tehtävä on tuottaa mielihyvää juuri sinulle? Joku diagnoosihan tuohon ajatteluun on, eikä taida olla sellaista lääkettä ollakaan, että sillä parantuisit.

• Anonyymi

Toimittajat harvemmin höpöttää. Radiojuontajille se on taas pääasiallinen toimenkuva.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Sivistysvaltiossa journalismi ei toimi huutoäänestyksessä. Sori vaan Persu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Olen ihan äänestämällä yrittänyt saada persuloiset pois koko eduskunnasta, mutta sielä ne vaan istuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomesta ei kannata enää puhua sivistysvaltiona! Sen todetakseen ei tarvitse muuta kuin lukea iltapäivälehtiä ja somea!
        Sivistys, journalismi, moraali, säädyllisyys ym. ovat poissa!!!
        Kansa on palannut sinne mutakuoppaansa mistä aikanaan kampesi ylös!

• Anonyymi

Aamen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2206
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      348
      1461
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1453
    4. 177
      1332
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1101
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      978
    7. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      950
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      949
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      872
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      859
    Aihe