Oliko Samu Haber syönyt sieniä kun papatti ja paasasi?

Anonyymi-ap

Katjakin joutui toppuutella

24

563

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotenkin levottoman oloinen Samu oli.

• Anonyymi

Jännitti ja siksi juttu lensi niin hyvin 😅.

• Anonyymi

Yleensä ihmiset käyttäytyvät noin kun jännittävät esiintymistä. Se on outo juttu että tuovat itseään vielä enemmän esille.

• Anonyymi

Haber ja Sofia käyttivätt festareilla Niko Ranta Ahon pussittamia huumeita ja molemmat saivatkin tuomiot oikeudessa.

• Anonyymi

Ei sentään sanonut suorassa lähetyksessä että on paskat housuissa, kuten Sofia sano Possessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sentään sanonut suorassa lähetyksessä että on paskat housuissa, kuten Sofia sano Possessa.

16:54 👍👍👍👍👍🤣😂

• Anonyymi

Ihan normaali. Hauska ohjelma.

• Anonyymi

Olikin niin järisyttävää, että voi kauheeta! On näköjään uutisaigeet vähissä.

• Anonyymi

Ei vaikuttanut kyllä kaikki olevan ihan yes.

• Anonyymi

Pilvessä kuten aina.

• Anonyymi

Mitä ilmeisemmin jotain nauttinut?

• Anonyymi

Onks Sofia samoin hehän käyttivät samoja huumeita festareilla ja vielä Niko Ranta - Ahon pussittamia huumeita ?

• Anonyymi

J-jengi

• Anonyymi

En nähnyt tätä..,jos kokkelissa naama vääntyilee jännästi ja vauhtia piisaa, pirissä taas vauhtia biisaa ja mieliala heittaä ilosta suruun, pilvessä jutut voi olla erikoisia ja turhaa hymyilyä, riipuu kanavasta mitä aineita antavat käyttää Yle taisi suosia piriä?

• Anonyymi

Mies joka on esiintynyt isoille yleisölle ei jännitä jossain musiikkiohjelmassa,eri asia jos on vähän pöllyssä niin voi juttu lentää,silmistä näkee jos on jotain tupruutellut.

• Anonyymi

Toivottavasti hänellä ei ole lapsia.

• Anonyymi

Pois joutavat kirjoitukset ja syyttelyt, jos ei ole fakta tietoja olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väistän kaikki ohjelmat joissa narkit, kuten Haber, Nordin, mikaelGabriel, esiintyy. Miksi Yle suosii huumeiden käyttäjiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyyh nyyh !!!

• Anonyymi

Ilmeisesti Andy McCoy on Samun oppi-isä.

• Anonyymi

Andy, Archie ja Samu. Samanlaisia sekopäitä kaikki.

• Anonyymi

Oli erikoinen käytössä, jotain oli ottanut

• Anonyymi

No niin ja Samu sai kutsun presidentin linnan juhliin, että sellainen tapaus tällä kertaa.

• Anonyymi

Oxford

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2415
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      346
      1880
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1557
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1383
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1310
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      850
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe