https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/uusi-kaanne-karita-ja-petri-tykan-avioliitossa-unelmakoti-myynnissa/1509572
Lähes seitsemän vuoden totaalisen some-hiljaisuuden jälkeen on pakko vaan itse todeta, että kyllä elämä voi välillä olla todella veemäinen. Tänään sinä ex-rakkaani päätit sitten pettää minua ja jäit kaiken lisäksi vielä rysän päältä kiinni. Kokonaiset 5 vuotta seurustelua, minkä jälkeen vielä 15 vuotta yhteistä avioliittoa eli yhteiseloa kokonaiset 20 vuotta. Kolme viikkoa sitten (9.8.2023) oli meillä kaiken lisäksi 15-vuotishääpäivä, jolloin sanoit rakastavasi minua nyt ja tästä eteenpäin. Siitä reilu kaksi viikkoa eteenpäin ilmoitit jo toiselle henkilölle tekstiviestillä hänen olevan sinun elämäsi valo, joten aika nopeasti muuttuivat sinun tunteesi. Kaiken meidän yhteisen kokeman heitit Karita kerta laakista roskikseen ja samalla tuhosit totaalisesti meidän välit. Enpä olisi koskaan uskonut kokevani sinun kanssasi tämänlaista tilannetta. Oikeasti toista rakastava henkilö ei voi toimia kuten nyt olet toiminut, joten taisin kelvata sinulle ainoastaan sen aikaa kun minulla meni taloudellisesti hyvin. Nyt minun taloudellisten vaikeuksien aikana päätit sitten hakea onnea muualta. Sinun pyhimysmäinen julkinen minäsi ei kyllä millään lailla kohtaa sen todellisen Karitan kanssa, sillä muun muassa niin rumasti hoidit tämän meidän parisuhteen loppuvaiheen ja sen lopettamisen, mikä on ollut täynnä valheita ja pettämistä. Ymmärtäisin asian mikäli olisin ollut jollain lailla väkivaltainen tai pettänyt sinua, mutta itse en ole ollut mitään näistä. Tein viimeiset vuodet ainoastaan hurjasti töitä, jotta meidän perheellä olisi ollut hyvä olla ja olin heikon rahatilanteen vuoksi allapäin.
Vaikeaa on ollut meillä jo pitkään, mutta en olisi ikinä ajatellut että Karita kykenisit toimimaan tuolla tavoin. Itse olen ylpeä siitä, että olen ollut sinulle 20 vuotta uskollinen ja pelkästään ajatellut Karita sinua, Lucaa ja minua yhtenä yksikkönä.
Valitettavasti päällimmäisenä on käytännössä tällä hetkellä vihan tunne sinua kohtaan, vaikka olen pyyteettömästi rakastanut sinua nämä vuodet miljoona kertaa enemmän kuin ketään muuta aiempaa naisystävääni. Tämänpäiväinen konfrontaatio Ratakadun kulmalla oli kuin suoraan Rysän Päältä -ohjelmasta. Kiitos sinulle TEEMU EGUAVOEN, että edesautoit 20 vuoden parisuhteemme tuhoutumista. Ja vielä ISOMPI KIITOS SINULLE KARITA TYKKÄ (toivottavasti sukunimesi on pian taas TUOMOLA tai mikseipä vaikka EGUAVOEN), että murskasit sydämeni tuhansiin sirpaleisiin. Enää en valitettavasti kykene kokemaan kuin vihaa sinua kohtaan, sillä niin loukattu olo on itsellä. Saa nähdä pystynkö enää ikinä luottamaan keneenkään naiseen ja tämä pelkästään sinun takia.
Niin ja lopuksi kiitos vielä siitä yhdestä sinulta tulleesta ikävästä muistosta kehossani, mistä en pääse valitettavasti ikinä eroon. Tiedät kyllä mistä asiasta nyt puhun.
Eropaperit löytyvät käräjiltä huomenna, jotta saan omat asiani nopeammin kuntoon ja saan sinut lopullisesti pois mielestäni.
Kaikella todennäköisyydellä onnistut kääntämään tämänkin pettämisesi minun aiheuttamaksi, mutta kauniisti sanottuna enää ei v*tun vertaa kiinnosta. Puhut julkisuudessa toisen huomioimisesta ja rakkaudesta parisuhteessa, mutta samaan aikaan painat sivuun toisaalla. Ei ihan kuulosta luotettavalta toiminnalta. Onneksi meillä on avioehto, ettet vielä olisi vienyt viimeisiä tuhkia pesästä, niin saan sentään kodin mahdollisesta tulevasta myynnistä rahat velkojen maksuun ja samalla myös uuden elämän rakentamiseen. Parisuhteen rakentamiseen en varmaan pitkään aikaan enää kykene tämänlaisen pettymyksen jälkeen.
Olet itse asiassa jättänyt perääsi aikamoisen paskavanan, joten karma hoitaa yleensä tulevat asiat sen mukaisesti. Itsellä on nimittäin tästä kokemusta joidenkin aiempien suhteiden osalta ja todennäköisesti maksan tässä nyt selkeästi edelleen noista vanhoista nuoruudessa tekemistäni virheistä. Todennäköisesti karma muistaa myös minua tämän veemäisen some-avautumisen vuoksi, mutta ihan yksi ja sama, sillä en jaksa enää välittää yhtään mistään.
Petri Tykän avoin kirje Karitalle ja uusi käänne
48
825
Vastaukset
- Anonyymi
Petetyn miehen tunteet, täysin oikeutettu avautuminen. Nainen on ansainnut jokaisen sanan omilla teoillaan.
- Anonyymi
Ruma Karita. Feikki ja silti tyhmät akat edelleen ostaa sen feikkipalveluita. Pellavavaatteet ja merenranta. Kyllä ihmiset on helposti huiputettavissa.
- Anonyymi
Karita valittiin vuoden hyvinvointivalmentajaksi eli tällaiset asiat myy. Karita Tykkä vuoden hyvin vointivalmentaja ja Niko Saarinen vuoden radiojuontaja. Kansa on puhunut ja pulinat pois! Nuo kaksi on myös täällä päivittäin kirjoittavien suurimmat idolit.
- Anonyymi
Merenranta oli vain Karitan miehen kokonaan omistamassa merenrantatalossa. Karitan vuokra-asunnossa ei ole merenrantaa eikä neliöitäkään 400, kuten miehensä talossa.
- Anonyymi
Karita halusi nuorta miestä ja miksi siitä piti aviomiehen turhaan hermostua ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi Karitan mieshän on jo vanha ja olisi jo aikakin vaihtaa mies nuorempaan ja Karita on itsenäinen hyvin toimeen tuleva nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi Karitan mieshän on jo vanha ja olisi jo aikakin vaihtaa mies nuorempaan ja Karita on itsenäinen hyvin toimeen tuleva nainen.
Ei ihan kaikki kotona, jos tuollaista tilitystä pitää julkisuuteen kirjoittaa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karita valittiin vuoden hyvinvointivalmentajaksi eli tällaiset asiat myy. Karita Tykkä vuoden hyvin vointivalmentaja ja Niko Saarinen vuoden radiojuontaja. Kansa on puhunut ja pulinat pois! Nuo kaksi on myös täällä päivittäin kirjoittavien suurimmat idolit.
Niko Saarinen on karmea homppeli törkypuheineen. Todella laadukasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karitahan vaihtoi vanhempaan eli tuohon Tykkään kun oma poikaystävänsä oli armeijassa. Toki tämä Hytösen poikapuoli taisi käydä armeijan hieman vanhempana kuin yleensä käydään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karitahan vaihtoi vanhempaan eli tuohon Tykkään kun oma poikaystävänsä oli armeijassa. Toki tämä Hytösen poikapuoli taisi käydä armeijan hieman vanhempana kuin yleensä käydään.
Tykkä oli tienannut miljoonansa lisäravinnekauppiaana ja Karita oli hänellä periaatteessa töissä mainostajana ja siitä se ajatus heillä kai sitten lähti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seiskassa onkin juttua että Karitan ja tämän Tykän suhteesta alettiin supista jo vuonna 2004 kun Karita oli kihloissa tämän silloisen miehensä kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen näitä valmennusten ostajia. Onneksi ei ole vara ostella hömppävalmennuksia. Syön itse tehtyä ruokaa, lenkkeilen ja teen kotona ja mökillä sisä ja ulkotyöt itse. Mitään diettiä en ole tarvinnut koskaan. paino sama kuin 40v. sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimeentuleva nainen, joka elvistelee miehen talossa ja omaisuuksilla. Onneksi on avio ehto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niko Saarinen on karmea homppeli törkypuheineen. Todella laadukasta.
Themsala khomsala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkä oli tienannut miljoonansa lisäravinnekauppiaana ja Karita oli hänellä periaatteessa töissä mainostajana ja siitä se ajatus heillä kai sitten lähti.
Suurin osa täysin tehottomia "mielikuva"-supplementteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen näitä valmennusten ostajia. Onneksi ei ole vara ostella hömppävalmennuksia. Syön itse tehtyä ruokaa, lenkkeilen ja teen kotona ja mökillä sisä ja ulkotyöt itse. Mitään diettiä en ole tarvinnut koskaan. paino sama kuin 40v. sitten.
Minäkin halveksun niitä jotka ostavat tosi kalliita polkupyöriä kun itse pääsen aivan hyvin parikymppiä maksaneella naisten Tunturilla käymään postilaatikolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli tuosta Karitan hääkuvasta mieleen Martina, kun seisoo kumarassa lyhyen miehensä rinnalla. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli tuosta Karitan hääkuvasta mieleen Martina, kun seisoo kumarassa lyhyen miehensä rinnalla. 😂
Tykän mies on päätään lyhyempi kuin Karita ja paljon vanhempi kuin Karita mutta mies oli miljonääri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykän mies on päätään lyhyempi kuin Karita ja paljon vanhempi kuin Karita mutta mies oli miljonääri.
Olikos Karita jo menestynyt ennenkuin meni yhteen tuon miljonäärin kanssa vai avioliiton aikanako alkoi firma kukoistamaan ja sai paljon säästöönkin koska miehensä oli miljonääri. Tämän merenrantatalon terassilla ja laiturilla joogasi ja pulahti mereen ja voimaannutti ihmisiä joogalla ja raakaruualla ja nyt kouluttautui reiki-hoitajaksikin. Täällä kirjoittelevat karskit naisetkin ja mummotkin olivat aivan myytyjä kun henkinen valmentaja valittiin vuoden hyvinvointivalmentajaksi. Melkein yhtä myytyjä kuin täällä kirjoittelevat vähemmän karskit "miehet" jotka olivat onnessaan kun Niko Saarinen valittiin vuoden radiojuontajaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin halveksun niitä jotka ostavat tosi kalliita polkupyöriä kun itse pääsen aivan hyvin parikymppiä maksaneella naisten Tunturilla käymään postilaatikolla.
Taitaa olla niin notta äiteen pyörä jäänyt perinnöksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikos Karita jo menestynyt ennenkuin meni yhteen tuon miljonäärin kanssa vai avioliiton aikanako alkoi firma kukoistamaan ja sai paljon säästöönkin koska miehensä oli miljonääri. Tämän merenrantatalon terassilla ja laiturilla joogasi ja pulahti mereen ja voimaannutti ihmisiä joogalla ja raakaruualla ja nyt kouluttautui reiki-hoitajaksikin. Täällä kirjoittelevat karskit naisetkin ja mummotkin olivat aivan myytyjä kun henkinen valmentaja valittiin vuoden hyvinvointivalmentajaksi. Melkein yhtä myytyjä kuin täällä kirjoittelevat vähemmän karskit "miehet" jotka olivat onnessaan kun Niko Saarinen valittiin vuoden radiojuontajaksi.
Kartia toimii tämän Jeren salarakkaana aikoinaan aloittaneen Nannan tiimissä henkisenä valmentajana. Nämä karskit naiset ihailevat tätä Nannan miestä tämän menneisyyden takia ja siksi ei pahaa sanaa Nannasta vaikka tuo lapsiaan jatkuvasti esille instassa. Pieniä lapsia jotka eivät vielä itse pysty sanomaan mielipidettään. Nyt niillä mainostetaan Räikkösen vaimon lastenvaatemerkkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kartia toimii tämän Jeren salarakkaana aikoinaan aloittaneen Nannan tiimissä henkisenä valmentajana. Nämä karskit naiset ihailevat tätä Nannan miestä tämän menneisyyden takia ja siksi ei pahaa sanaa Nannasta vaikka tuo lapsiaan jatkuvasti esille instassa. Pieniä lapsia jotka eivät vielä itse pysty sanomaan mielipidettään. Nyt niillä mainostetaan Räikkösen vaimon lastenvaatemerkkiä.
Johtuisiko siitä että Karitakin on Kuopiosta lähtöisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
8:59 Joku eläkeläinen vanhus täällä kirjoittelee, "Mitään diettiä en ole tarvinnut koskaan. paino sama kuin 40v. sitten." Kuinka viitsii..... Itse, kun en ole edes 40 vuotias......🤣😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
8:29 Martina ei liity mitenkään tähän ketjuun....
Mutta, mutta Sofia B. "mun mies" on 162 cm ja yhtä lyhyt kuin tantta Sofiakin!🤣😂Vieläpä seisoo suorassa....🤣😂
Martinan mies on paljon pidempi kuin Sofian metrin hukkapala...🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
8:29 Martina ei liity mitenkään tähän ketjuun....
Mutta, mutta Sofia B. "mun mies" on 162 cm ja yhtä lyhyt kuin tantta Sofiakin!🤣😂Vieläpä seisoo suorassa....🤣😂
Martinan mies on paljon pidempi kuin Sofian metrin hukkapala...🤣Martan mies on max 160 cm j siinä miehellä olla jo korkkarit jalassa 😩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehellä jälki kehossa on sukupuolitauti.
- Anonyymi
Ehkä ihmisten pitäisi hankkia ystäviä, eikä roikkua jonkun muijan teennäisillä, fraaseja vilisevillä nettisivuilla.
- Anonyymi
Samoin ne naiset kaikki ketkä roikkuvat yötäpäivää tälläkin palstalla.
- Anonyymi
Kyllä täällä miehetkin kirjoittaa.
- Anonyymi
Nimenomaan miehet ne kaikkein pahimpia ovat ja vanhat eläkeläiseukot.
- Anonyymi
K.T. onko nainen?
T. Transsss- Anonyymi
Tykkä on todella kuivahkon ja kärsineen näköinen Seiskan kuvassa. Tosiaankin näyttää entiseltä appiukoltaan Hytöseltä. Taitaa johtua siitä "syömisongelmastaan" mikä myy valmennuksena muillekin. Ei uskalla syödä lihaa ja tällaista eikä uskalla edes keittää ruokaansa. Toki ei senkään takia uskalla syödä lihaa. Ja mitä nämä naiset itkevät jotain vanhoja muidenkin asioita instassaan kuten Tykkä ja Pippa Laukka? Yrittävät saada jotain tsemppaavia kommentteja? No, molemmat ainakin pääisivät sillä Seiskan sivuille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkä on todella kuivahkon ja kärsineen näköinen Seiskan kuvassa. Tosiaankin näyttää entiseltä appiukoltaan Hytöseltä. Taitaa johtua siitä "syömisongelmastaan" mikä myy valmennuksena muillekin. Ei uskalla syödä lihaa ja tällaista eikä uskalla edes keittää ruokaansa. Toki ei senkään takia uskalla syödä lihaa. Ja mitä nämä naiset itkevät jotain vanhoja muidenkin asioita instassaan kuten Tykkä ja Pippa Laukka? Yrittävät saada jotain tsemppaavia kommentteja? No, molemmat ainakin pääisivät sillä Seiskan sivuille.
Miehestään tuli miljonääri ravintoainelisien myynnillä ja tapasivatkin kun Karita mainosti tämän firman ravintoainelisiä. Karita oli vielä silloin kihloissa Hytösen poikapuolen kanssa. Vaihtoi sitten tähän vanhempaan mieheen joka on Karitaa päätään lyhyempikin mutta toki miljonääri. Eikä luonnekaan taida olla niitä parhaimpia kun katsoo miten on kirjoitellut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karita meni nuorena siihen vipuun että suolaa ei saa syödä ja kun lisäksi treenasi kovaa niin joutui tiputukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karita meni nuorena siihen vipuun että suolaa ei saa syödä ja kun lisäksi treenasi kovaa niin joutui tiputukseen.
Ukon käöpänä mitä ruikuttaa, menis polkee naista joilla on muodot niinkuin kuuluu naisella olla. Tuollainen luuviulu ei taida ketään kiinnostaa enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukon käöpänä mitä ruikuttaa, menis polkee naista joilla on muodot niinkuin kuuluu naisella olla. Tuollainen luuviulu ei taida ketään kiinnostaa enää.
Varmasti tuollainen mies jolla on kolmen miljoonan talo meren rannalla, saa vaikka kolmekymppisen naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti tuollainen mies jolla on kolmen miljoonan talo meren rannalla, saa vaikka kolmekymppisen naisen.
Eihän tuo edes ole läheskään niin vanha kuin esim. Harkimo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei rakkauden takia halua miestä, vaan ainoastaan raha ratkaisee tämänkin miehen parisuhteen.
- Anonyymi
Miehellä jälki kehossa on sukupuolitauti.
- Anonyymi
Siis mitä ? Äijä kirjoittanut tuollaista lapsensa äidistä ja vielä kaiken kansan näkyviin. Voi lapsi raukkaa ja kuinka hän joutuu ehkä kiusatuksi, tuollaisten kirjoituksien takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mitä ? Äijä kirjoittanut tuollaista lapsensa äidistä ja vielä kaiken kansan näkyviin. Voi lapsi raukkaa ja kuinka hän joutuu ehkä kiusatuksi, tuollaisten kirjoituksien takia.
Ei kai enää Karita ole tuollaisen äijän kanssa yhdessä ? Häpeä pilkku koko käppyrä koko suvulle on tuollainen mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai enää Karita ole tuollaisen äijän kanssa yhdessä ? Häpeä pilkku koko käppyrä koko suvulle on tuollainen mies.
Mikä toi kommentti oikein on sukupuolitaudista? Järkyttävä kommentti on todellakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä toi kommentti oikein on sukupuolitaudista? Järkyttävä kommentti on todellakin.
Jos on aviopuoliso keksinyt tuollaisen asian, se on sitten muuten rikosasia.
- Anonyymi
Järkyttyä voi niin monesta asiasta. Yleistä nuo taudit nykyään. Jokatoisella niitä on.
- Anonyymi
Ai joka toisella ? Onpas sinulla ihmeellistä tuttava piiriä. Hu hu sentään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai joka toisella ? Onpas sinulla ihmeellistä tuttava piiriä. Hu hu sentään.
Näkyy tilastoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkyy tilastoissa.
Nuorilla on ennen kaikkea levinyt klamydia ja tippuri.
- Anonyymi
Karita on vajonnut alas. Menetti kyllä yliupean kotinsa meren rannalla. Kallis pano
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758