äläkä epäile minua.
En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡
Älä epäile itseäsi
31
635
Vastaukset
- Anonyymi
En epäile🙂
- Anonyymi
Älkää luottako palataan vaan siihen mitä näette, jos nyt satutte näkemään.
- Anonyymi
Tähän tekstiin liittyy eräs ongelma, kun on myös eräs toinen lähes samannäköinen kuin kaivattuni niin välillä en ole varma kumpi se niistä o jos on meikit facessa. Ei niitä erota helposti oikeesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän tekstiin liittyy eräs ongelma, kun on myös eräs toinen lähes samannäköinen kuin kaivattuni niin välillä en ole varma kumpi se niistä o jos on meikit facessa. Ei niitä erota helposti oikeesti.
Täällä eräs nainen jolla on kaksoisolento samassa kaupungissa. Kuka kaipaa?
- Anonyymi
Kukahan...
- Anonyymi
Epäilen.
- Anonyymi
Kyllä olen alkanut epäillä, sen verran aikaa on kulunut.
- Anonyymi
Onnittelut sinulle. Osaamista on.
- Anonyymi
Kyllä sun gubbe olisi syytä epäillä. Nimittäin korvien välin kuntoasi.
- Anonyymi
Vedä vaan kätees
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedä vaan kätees
Rumaa kielenkäyttöä sulla.
Fyi olkoon.
- Anonyymi
En pyydä...jos olet
- Anonyymi
Hylkäsit kerran. Mistä tiedän, ettet tee samaa toistamiseen?
- Anonyymi
Enhän. Näin vaan uuden ihastuksesi. Sitten kylläkin on tää matka, vaikeaa
- Anonyymi
Suht voimaton mut oukei
Poistumaan??
Mistä poistumaan?
Mä kyllä tässä poistun kaikesta.
💔- Anonyymi
Lupailet taas vaan.
- Anonyymi
En pyydä
- Anonyymi
Älä vaan sano ettet tunnistanutkaan.
- Anonyymi
Kukaan nainen ei halua möllöttäjää. Ei hänkään. t.Möllöttäjä
- Anonyymi
Entä sit jos ens viikon tiistaina mä oon *dzuddi-du-di, dzuddi-du-di* taas 🤩
- Anonyymi
Laita kuitenkin joku tunniste, tai minä luulen tietäväni, mutta tarkoititko kenelle alunperin...
- Anonyymi
Kaivattuni on vastaanottanut nuo sanat minulta aiemmin oikeassa elämässä. Hänelle kirjoitin. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaivattuni on vastaanottanut nuo sanat minulta aiemmin oikeassa elämässä. Hänelle kirjoitin. -ap
Kirjoitatko miehelle? Kaikki nuo sanat vai osan? 🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä on aika monta vuotta. Noista sanoistasi. Kirjoitatko monellekin samoin?
Mistä voin tietää jos kuitenkin työnnät pois.
- Anonyymi
Siis jos sinulla on edelleen jotain muuta...
- Anonyymi
No niin. Poistun kokonaan.
- Anonyymi
Ja oma vikani. Toivotaan ettet edes ollut hän.
- Anonyymi
🧡hyvää yötä
https://youtu.be/sue_ufnvqcs
- - Anonyymi
Itseäni mun ei ole koskaan tarvinnu epäillä mä kohtelen toista/muita niin kuin he kohtelevat minua miksi turhaan vaivautua muuhun eikö eletä maailmassa jossa kaikki pitää ansaita itse voidakseen edes toivoa toisenlaista kohtelua
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i641168Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä152952- 58811
Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67747Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol269736Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6711- 62672
Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment180669Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31635- 29628