Hevonkukkua ja ihmiskeksintöä koko maanpuolustus.

Anonyymi-ap

Kuolla tyhjän takia ja sitten sama meno jatkuu sodan jälkeen...

3

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kautta historian on kuoltu joko käskystä puolustaa maata tai ainakin johdossa olevaa joukkoa. Toisaalta jos maa tuntutuu puolustamisen arvoiselta sitä aletaan puolustamaan ihan ilman käskyäkin.
      Mutta joku raukkaparka kuvittelee, että tänä päivänä voisi ihan itse päättää olla puolustamatta maata. Missä on se onnela jossa voi vetäytyä omaan rauhaan jos ympärillä sodistaan? Joko puolustat tai itket ja puolustat, niin se menee kaikissa maissa,

• Anonyymi

Entä jos ei haittaa jos kuolee?

Jos surkea ja köyhä ihminen asuu kerrostalossa ja odottaa siellä kuolemaa loppuunpalaneena, niin mitä eroa sillä sitten on kuka maata johtaa. Ei kaikilla ole mitään menetettävää, ehkä jos perhe raiskataan tms. mutta ainahan voi muuttaa ulkomaille jos pystyy.

• Anonyymi

Tämä tulee ottaa huomioon ennen radikaaleja päätöksiä:

Ja Jeesus kertoi Nikodeemukselle Johanneksen kirjan kolmannessa luvussa: ”…Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän, että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä.”

Toinen sana Jeesuksen luokse tulemiselle on siis ”katsoa”. Jos sydämessäsi tulet, Hän ei torju sinua. Käänny siis ja katso Häneen nyt.

Toinen tapa tulla Jeesuksen luokse on ”kutsua Häntä” eli rukoilla.

”Sillä ”jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu”” (Room. 10:13). Sen ei tarvitse olla kuuluvaa rukousta. Sillä miten kuuro ja mykkä voisi silloin huutaa? Ei, tämä tarkoittaa Jumalan kutsumista sydämessä. Se on toinen tapa sanoa: ”Tule”. Se, joka sydämessään pyytää armoa, pyytää anteeksiantamusta ja on jo tullut Jeesuksen luo!

Tässä samassa luvussa Jeesus on muistuttanut ihmisiä siitä, että Hän on todellinen leipä taivaasta. ”Ja Jeesus sanoi heille: ”Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa.” (Joh. 6:35)

Katsos, edellisenä päivänä Jeesus oli ruokkinut 5000 miestä, naisten ja lasten lisäksi, viidellä pienellä ohrakeksillä ja kahdella pienellä kalalla. Ihmiset olivat siitä hämmästyneitä. Mutta Jeesus muistutti heitä siitä, että hän oli todellinen leipä taivaasta. Ja aivan kuten nälkäiset ihmiset saattoivat ottaa leivän ja kalan, aivan samoin kuka tahansa elämän leipää haluava syntinen saattoi ottaa Jeesuksen ja saada heti iankaikkisen elämän. Tässä Jeesus sanoi, että tuleminen on uskomista.

Samassa luvussa ”Jeesus vastasi ja sanoi heille: ”Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt” (Joh. 6:29). Kristukseen uskominen eli Häneen riippuminen, Häneen luottaminen – se on Jeesuksen luo tulemista. Ja kun ihminen tulee, Hän ei koskaan hylkää sinua!

Katumus ja usko kuuluvat yhteen, ja molemmat ovat osa tätä samaa pientä sanaa ”tule”. Se, joka tulee Jeesuksen luo, tulee saadakseen anteeksiantoa, tulee saadakseen apua synteihinsä ja tulee saadakseen uuden sydämen ja uuden elämän. Ja aina voi saada sen, sillä Jeesus ei koskaan heitä pois, kuten Hän niin monta kertaa lupasi. Katsoin erään syntiin langenneen naisen surullisiin silmiin. Hän ei tiennyt, oliko hän pelastunut vai ei. Luin hänelle Johanneksen evankeliumin 6:37, ja hän luki sen itse. ”Tulitko sinä Jeesuksen luo?” Kysyin. ”En tiedä. Minä halusin tulla. Yritin tulla. Mutta en tiedä tulinko oikein vai en.”

”Voi, mutta jos halusit tulla, hän tarkoittaa sitä. Juuri ”haluaminen” on todellista Jeesuksen luokse tulemista! Se ei ole käytävää pitkin kävelemistä. Se ei ole kirkkoon liittymistä. Se on yksinkertainen sydämen päätös, jossa sanotaan: ’Haluan pelastua. Haluan, että Jeesus antaa minulle anteeksi. Haluan saada uuden sydämen. Haluan, että Jeesus ottaa minut nyt ja tekee minusta Jumalan lapsen. Tällä hetkellä minä päätän sen. En viivyttele millään, enkä enää torju Häntä. Ne, jotka todella halusivat tulla ja päättivät tulla, ovat jo sydämessään tulleet. Niin minä sanoin hänelle ja niin sanon teillekin.

Pelkäätkö, ettet voisi tulla oikein? No, jos ylipäätään tulette, niin se on kaikki, mitä Jeesus pyysi. Hän ei sanonut: ”Jos tulette selvin päin.” Hän ei sanonut: ”Jos tulette itkien.” Hän ei sanonut: ”Jos teette suuria lupauksia. Hän ei sanonut: ‘Jos tulette huutaen ’Hallelujaa!’ ja ilo pursuaa. Jeesus sanoi yksinkertaisesti: ”sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.”

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3537
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1835
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1611
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1352
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1194
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      108
      1162
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1069
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      915
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe