Mitä ajattelet että

Anonyymi-ap

kaivattusi miettisi siitä että kaipaat häntä?

29

628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuskin pitäisi siitä sillä olen kuitenkin se kelpaamaton mies hänelle.

• Anonyymi

En osaa sanoa. Kun kuulisi hänestä ja häntä

• Anonyymi

Tunkis mulcunliemet kaverin perseeseen

• Anonyymi

Tänään kundien kesken vietetää iltaa 💋

• Anonyymi

Rotanraato

• Anonyymi

Fetissi se on sekin. Otan osaa, haethan apua ongelmaasi.

• Anonyymi

Mitäpä minä olen toisen tunteita määrittämään?

• Anonyymi

Minulla ei ole maanpäällä kaivattuja. Oikeassa ovat näiden pirulaisten tekemisiin ja heihin ihmisinä on vain voitettava vihansa, sitä kautta he pääsevät syömään. Ja oikeassa on tarvitsen parempia ihmisiä minulle elämääni, onneksi auttoi, mutta ehto oli mennä eteen päin. Ja estettävä heitä sisältä ja ulkoa jatkamasta toimintaansa ja pysymään kaukana. Jotta saa elää ja tuntea olevansa oma itsensä.

Enpä ole heille velkaa, eikä heiltä mitään saa mikä tukisi elämää mitä itse haluaa, ja mikä on oma tarkoitus. Joten hyvästi.

Yritän voittaa vihani ja katkeruuteni teihin - se on vapautta ja alku kaikelle paremmalle, tai jotain vanhaa uudessa. Kiitos hänelle, ihana että jossakin on ihminen joka haluaa hyvää juuri minulle eikä viedä minusta muille ja muuttaa minua.

• Anonyymi

sitä varten he jatkavat vainoa ja kiusaa, jotta vihaat ja saavat vielä enemmän sinua ja asioita mitä haluavat.

Ja aina joskus suututtaa tai joutuu jotain ikävää tekemään. Heissä inhottavinta ovat että puhuvat rakkaudesta, kaikissa muodoissa, noin hirveän touhun yhteydessä, rakastaa jotain ihmistä itsessä ja vaikutusta, ja ei välitä mitä se saa aikaan, ja tekee kaikkensa jotta joku olisi heidän vankinsa jotta saavat tuota kaikkea lisää.

Mutta nyt yritän järjestää paremmin, pelkästään pois lähteminen ei riitä, vaikka kuinka muuttaisi ja aloittaisi alusta, hyökkäävät ja hakkaavat aina uudelleen. Nyt yritän järjestää parempaa suojaa, ja oikeassa on tarvitaan kunnon mies.

• Anonyymi

Olis varmaan pettynyt kun en ole hänelle se unelma.. :o

• Anonyymi

Varmaan yllättyisi että aion kertoa kotona että kaipaan vaikken kerro ketä.

• Anonyymi

Paha sanoo.

• Anonyymi

Pitäisi varmaan ällöttävänä ajatuksena.

• Anonyymi

Olen ihan nolla hänelle. Semmoinen kenen olemassaolosta hänellä ei ole tietoakaan. En aio puhua tai kertoa mitään.

• Anonyymi

No, toivon että olen tulkinnut oikein asioita ja hän ajattelisi minusta sanoin kuin minä hänestä. Silloin olisin maailman onnellisin mies. Tai olisin varmaan vielä onnellisempi kun vihdoin olisimme sylikkäin ja katsoisimme toisiamme silmiin ihan hiljaa.

• Anonyymi

Ihana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana.

Hän on. Saisinpa jo halata.. niin ikävä.

• Anonyymi

Luota vaistoon.

• Anonyymi
        UUSI

Lähettääkö hän sinulle singnaaleja, joita tulkitset?

• Anonyymi
    • Anonyymi

En tiedä eikä kiinnosta ja pitäs voida kaivatakkin jotain muuta kun lapsiaan lapsiani kaipaan siksi että he eivät voi mitään sille että olen heidän isänsä

• Anonyymi

Olen silloin teini 😅🤭

• Anonyymi

Koska teinit yleensä ihastuu opettajiinsa 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska teinit yleensä ihastuu opettajiinsa 😂

Kuka opetti ja mitä? 🤫

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka opetti ja mitä? 🤫

Eräs ihana nainen ja juurikin Tuota, suunsoittoa 😘🎶😆😊 Pieneksi ihastukseksi tää on ollut yllättävän pitkäkestoinen juttu, vaikka kyllä mä heti tiesinkin ettei tää mitään pientä oo 🥰❤️

• Anonyymi

Ei hän ainakaan suuttuisi. Eikä olisi vaivaantunut.

• Anonyymi

Ei häntä kiinnosta kaipaanko tai en.

• Anonyymi

En kaipaa ketään.

• Anonyymi
      UUSI

En ymmärrä kysymystä. Huonoa suomea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      64
      1168
    2. Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?

Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä
      Maailman menoa
      152
      952
    3. Tulin ehkä vainoharhaiseksi

Oletko mies ollut kehenkään yhteyksissä minuun liittyen?
      Ikävä
      58
      811
    4. Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.

Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine
      Lappajärvi
      67
      747
    5. Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"

on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol
      Maailman menoa
      269
      736
    6. Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."

Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas
      Suomalaiset julkkikset
      6
      711
    7. Se on viisi vuotta

Mihin se enää muuttuu? Viisi pitkää vuotta.
      Ikävä
      62
      672
    8. Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment
      Maailman menoa
      180
      669
    9. Älä epäile itseäsi

äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡
      Ikävä
      31
      635
    10. Mitä ajattelet että

kaivattusi miettisi siitä että kaipaat häntä?
      Ikävä
      29
      628
    Aihe