kaivattusi miettisi siitä että kaipaat häntä?
Mitä ajattelet että
29
628
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin pitäisi siitä sillä olen kuitenkin se kelpaamaton mies hänelle.
- Anonyymi
En osaa sanoa. Kun kuulisi hänestä ja häntä
- Anonyymi
Tunkis mulcunliemet kaverin perseeseen
- Anonyymi
Tänään kundien kesken vietetää iltaa 💋
- Anonyymi
Rotanraato
- Anonyymi
Fetissi se on sekin. Otan osaa, haethan apua ongelmaasi.
- Anonyymi
Mitäpä minä olen toisen tunteita määrittämään?
- Anonyymi
Minulla ei ole maanpäällä kaivattuja. Oikeassa ovat näiden pirulaisten tekemisiin ja heihin ihmisinä on vain voitettava vihansa, sitä kautta he pääsevät syömään. Ja oikeassa on tarvitsen parempia ihmisiä minulle elämääni, onneksi auttoi, mutta ehto oli mennä eteen päin. Ja estettävä heitä sisältä ja ulkoa jatkamasta toimintaansa ja pysymään kaukana. Jotta saa elää ja tuntea olevansa oma itsensä.
Enpä ole heille velkaa, eikä heiltä mitään saa mikä tukisi elämää mitä itse haluaa, ja mikä on oma tarkoitus. Joten hyvästi.
Yritän voittaa vihani ja katkeruuteni teihin - se on vapautta ja alku kaikelle paremmalle, tai jotain vanhaa uudessa. Kiitos hänelle, ihana että jossakin on ihminen joka haluaa hyvää juuri minulle eikä viedä minusta muille ja muuttaa minua. - Anonyymi
sitä varten he jatkavat vainoa ja kiusaa, jotta vihaat ja saavat vielä enemmän sinua ja asioita mitä haluavat.
Ja aina joskus suututtaa tai joutuu jotain ikävää tekemään. Heissä inhottavinta ovat että puhuvat rakkaudesta, kaikissa muodoissa, noin hirveän touhun yhteydessä, rakastaa jotain ihmistä itsessä ja vaikutusta, ja ei välitä mitä se saa aikaan, ja tekee kaikkensa jotta joku olisi heidän vankinsa jotta saavat tuota kaikkea lisää.
Mutta nyt yritän järjestää paremmin, pelkästään pois lähteminen ei riitä, vaikka kuinka muuttaisi ja aloittaisi alusta, hyökkäävät ja hakkaavat aina uudelleen. Nyt yritän järjestää parempaa suojaa, ja oikeassa on tarvitaan kunnon mies. - Anonyymi
Olis varmaan pettynyt kun en ole hänelle se unelma.. :o
- Anonyymi
Varmaan yllättyisi että aion kertoa kotona että kaipaan vaikken kerro ketä.
- Anonyymi
Paha sanoo.
- Anonyymi
Pitäisi varmaan ällöttävänä ajatuksena.
- Anonyymi
Olen ihan nolla hänelle. Semmoinen kenen olemassaolosta hänellä ei ole tietoakaan. En aio puhua tai kertoa mitään.
- Anonyymi
No, toivon että olen tulkinnut oikein asioita ja hän ajattelisi minusta sanoin kuin minä hänestä. Silloin olisin maailman onnellisin mies. Tai olisin varmaan vielä onnellisempi kun vihdoin olisimme sylikkäin ja katsoisimme toisiamme silmiin ihan hiljaa.
- Anonyymi
Ihana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana.
Hän on. Saisinpa jo halata.. niin ikävä.
- Anonyymi
Luota vaistoon.
- AnonyymiUUSI
Lähettääkö hän sinulle singnaaleja, joita tulkitset?
- Anonyymi
Ei oo luokkakaveri, silti on kaverilla avun tarvetta, on hyvä syy hengittää, ei mitään paniikkia
Rauhallisesti, turvallisesti.
https://m.youtube.com/watch?v=Dy4HA3vUv2c - Anonyymi
En tiedä eikä kiinnosta ja pitäs voida kaivatakkin jotain muuta kun lapsiaan lapsiani kaipaan siksi että he eivät voi mitään sille että olen heidän isänsä
- Anonyymi
Olen silloin teini 😅🤭
- Anonyymi
Koska teinit yleensä ihastuu opettajiinsa 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska teinit yleensä ihastuu opettajiinsa 😂
Kuka opetti ja mitä? 🤫
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka opetti ja mitä? 🤫
Eräs ihana nainen ja juurikin Tuota, suunsoittoa 😘🎶😆😊 Pieneksi ihastukseksi tää on ollut yllättävän pitkäkestoinen juttu, vaikka kyllä mä heti tiesinkin ettei tää mitään pientä oo 🥰❤️
- Anonyymi
Ei hän ainakaan suuttuisi. Eikä olisi vaivaantunut.
- Anonyymi
Ei häntä kiinnosta kaipaanko tai en.
- Anonyymi
En kaipaa ketään.
- AnonyymiUUSI
En ymmärrä kysymystä. Huonoa suomea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i641168Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä152952- 58811
Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67747Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol269736Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6711- 62672
Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment180669Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31635- 29628