Paikallislehdestä käy ilmi, että PaHe olisi lopettamassa tähän valtuustokauteen. Tämä on mielestäni paras uutinen Heinolan kuntapolitiikassa pitkiin aikoihin.
Vastaukset 10
- Anonyymi
Paras olisi jos moni muukin lopettaisi
- Anonyymi
ei huonopi kun muutkaan
- Anonyymi
Hömppä voisi myös lopettaa...
- Anonyymi
Luettelo jäsenistä tänne! Ovatko jonkin sortin kommunisteja? Koska he kuuluvat PaHe:een, on heillä pakko olla paheita!?!
- Anonyymi
Uudella puolueella Vielä Parempi Heinola, eli lyhennettynä ViPa-Hei:llä on todellista kysyntään. Voisi auttaa ratkomaan vanhoja mysteereitä, kuten kenkälaatikkokassan ja ponttoonilaiturin kohtalon.
- Anonyymi00014
heh heh
- Anonyymi
Harmi ettei lopettanut aiemmin. Parempi kuitenkin Heinolalle myöhään kuin ei milloinkaan 😅
Todella laihoiksi jäivät tulokset, joten varmasti oikea päätös lopettaa. - Anonyymi
😂😂
- Anonyymi
😁😁
- Anonyymi
😵💫😵💫
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911477
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92763
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61595- 63546
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta127488- 33471