rehellinen ja ainoa vaihtoehto ystäväksi minulle on suunnilleen saman ikäinen lyhyt mies kuin itse olen.
Haluan olla
11
216
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä...
- Anonyymi
No sitten olis kaks lyhyttä miestä jos oikein ymmärsin
- Anonyymi
Pikkasen pieleen meni..
- Anonyymi
Kolme persoonaa yhdessä lyhyessä miehessä. Milloin sinusta tuli noin kitkerä?
- Anonyymi
Jes👌
- Anonyymi
Kun et ole oikeasti paskatyyppi niin miks käyttäytyä niin..
- Anonyymi
Jos jonkun on vaikea hyväksyä se miten minä ajattelen niin se on hänen ongelmansa!
- Anonyymi
Pitkää miestä et halua,?
- Anonyymi
Ei sillä pituudella ole väliä!!! Urppå
- Anonyymi
Kyllä sillä on. Se riippuu nyt siitä saanko tehdä itselle mieluista työtä. Ilman mieluista työpaikkaa voin huonosti ja kun voin huonosti, ihmisiin tutustuminen ei kiinnosta ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sillä on. Se riippuu nyt siitä saanko tehdä itselle mieluista työtä. Ilman mieluista työpaikkaa voin huonosti ja kun voin huonosti, ihmisiin tutustuminen ei kiinnosta ollenkaan.
Se siis tarkoittaa sitä, että yksin olemiseen ei ole tulossa mitään muutosta vielä moneen kuukauteen, haluan keskittyä työn tekemiseen jotta alan voida paremmin! Vasta sitten kun voin hyvin alan miettiä ihmisiin tutustumista. Pahimmillaan siihen voi mennä vuosia! Takana on monia todella rankkoja vuosia ja jaksaminen on nyt hyvin vähissä. Se mikä saa minut voimaan paremmin on saada tehdä itselle mieluisaa työtä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223