Kertokaa kokemuksianne, hyviä ja huonoja. Itse olen ensimmäisestä sienitripistä lähtien unelmoinut haposta, mutta suurin osa jutuista joita olen lukenut ovat olleet huumevalistussivuilla ym.
Eli nyt se toinen puoli totuudesta olisi mukava kuulla. Miten suuri todennäköisyys on että tripistä tulee huono ja että se aiheuttaa pitempi aikaisia mielenterveyshäiriöitä? Ilmeisesti avoin mieli ja rauhallinen ympäristö vähentävät riskiä huomattavasti?
LSD
18
3009
Vastaukset
- happopää
Vaikea arvioida huonojen kokemusten tai ns. bad trippien todennäköisyyttä, mutta kai niitä voi tulla niille jotka selvin päinkin saavat esim. paniikkikohtauksia ihmisjoukossa. Itselläni lsd ei toimi kovin visuaalisesti verrattuna ayahuascaan, sieniin tai päivänsineen, eli se on lähinnä bilestimulantti, joka kuitenkaan ei ole yhtä tylsä kuin amfetamiini tai mdma. Ajatuksenkulku lähinnä jotenkin muuttuu, mutta ei lähellekään yhtä omituisia oloja kuin esim. päivänsinellä. Ja olen kokeillut happoa (siis lappuina) isoillakin annoksilla joista tulee myös pahoinvointia ja oksentelua, mutta silti vaikutukset ovat lähinnä ajatuksenkulun pienen muuttumisen, henkevämmän keskustelun ja tanssistimulantin tasoa, sellaisena ihan ok päihde jota olen käyttänytkin melko usein. Ei niin maailmaamullistava että siitä olisi ikinä fläsäreitä tullut, kuten päivänsinestä joskus 10 vuotta sitten.
Puheet mielenterveyshäiriöiden aiheutumisesta taitavat myös olla valtionpropagandaa ja kansanomaisia uskomuksia joita ei ole tieteellisesti todistettu. Eihän lsd ole fyysisesti haitallinen eikä aiheuta orgaanisia muutoksiakaan tai tuhoja aivoihin.- Psykedeeli 21v
Haluni kokeilla happoa johtuu juuri siitä että haluan kokea uskomattomia asioita ja ennenkaikkea uusia tajunnantiloja. Olen kyllä lukenut ihan tutkimuksiakin siitä että jutut itseään kuorivista ja katolta hyppivistä happopääsekopäistä ovat täysin tuulesta temmattuja, ja tämä ei nykyisen huumausainevastaisen propagandan tuntien ole todellakaan suuri yllätys. Visuaalit joita sienissä näkee ovat myös viihteenä ihan ok mutta kysymys on muustakin kuin viihdekäytöstä.
Miten yleisesti lsd:tä nykyään liikkuu katukaupassa? Omalla paikkakunnalla sitä on mahdoton onnistua löytämään. Ilmeisesti lähinnä Etelä-Suomessa? - psykedeeli 21v
Eli mitä ovat nämä päivänsine ja ayahuasca?
Jälkimmäinen kuulostaa kaktukselta... - happopää
psykedeeli 21v kirjoitti:
Jälkimmäinen kuulostaa kaktukselta...Sitä lsd:tä on ainakin pk-seudulla psy-skenessä melko yleisesti, eli näitä goa/psytrancea ja metsäbileitä. Pienemmille paikkakunnille hipit ja psy-skene eivät kai ole vielä yhtä hyvin levittäytyneet.
Ayahuascalla tarkoitetaan kahdesta kasvista tehtyä juomaa, DMT-pitoinen chakruna ja caapi-liaani joka sisältää harmaliinia joka on maoi. Kumpikaan kasvi ei yksikseen syötynä ole psykoaktiivinen, mutta yhdistettynä samaan keitokseen ehkä voimakkain psykedeeli.
Onhan googlekin tietysti keksitty, mutta Ayahuascasta on paljon misinformaatiotakin liikkeellä mm. koskien hollannistettua mimosa P. harmala -sotkua, jotka poikkeavat alkaloidikoostumuksiltaankin eivätkä ole niin vahvoja että sopisivat astraalitasolla matkailuun jne. - psykedeeli21v
happopää kirjoitti:
Sitä lsd:tä on ainakin pk-seudulla psy-skenessä melko yleisesti, eli näitä goa/psytrancea ja metsäbileitä. Pienemmille paikkakunnille hipit ja psy-skene eivät kai ole vielä yhtä hyvin levittäytyneet.
Ayahuascalla tarkoitetaan kahdesta kasvista tehtyä juomaa, DMT-pitoinen chakruna ja caapi-liaani joka sisältää harmaliinia joka on maoi. Kumpikaan kasvi ei yksikseen syötynä ole psykoaktiivinen, mutta yhdistettynä samaan keitokseen ehkä voimakkain psykedeeli.
Onhan googlekin tietysti keksitty, mutta Ayahuascasta on paljon misinformaatiotakin liikkeellä mm. koskien hollannistettua mimosa P. harmala -sotkua, jotka poikkeavat alkaloidikoostumuksiltaankin eivätkä ole niin vahvoja että sopisivat astraalitasolla matkailuun jne.Joo ei näillä pikkupaikkakunnilla löydä mitään muuta ku piri- ja subupaskaa, kiitos ei. Eikös netistä saa kuitenkin tilattua ihan tuoreita cubensiksia ainakin?
Mitä noihin metsäbileihin tulee niin ei todellakaan missään pikkukaupungeissa sellaisia ole, taitaa pääkaupunki seudullaki olla sen verran undergroundhommaa että kontakteja pitää olla että sattuu löytämään, vai? - pileitä!
psykedeeli21v kirjoitti:
Joo ei näillä pikkupaikkakunnilla löydä mitään muuta ku piri- ja subupaskaa, kiitos ei. Eikös netistä saa kuitenkin tilattua ihan tuoreita cubensiksia ainakin?
Mitä noihin metsäbileihin tulee niin ei todellakaan missään pikkukaupungeissa sellaisia ole, taitaa pääkaupunki seudullaki olla sen verran undergroundhommaa että kontakteja pitää olla että sattuu löytämään, vai?http://www.elixiria.com/forum/viewtopic.php?t=3082
eikös tuo ole aika pieni paikkakunta? - itäsuomalainen
psykedeeli21v kirjoitti:
Joo ei näillä pikkupaikkakunnilla löydä mitään muuta ku piri- ja subupaskaa, kiitos ei. Eikös netistä saa kuitenkin tilattua ihan tuoreita cubensiksia ainakin?
Mitä noihin metsäbileihin tulee niin ei todellakaan missään pikkukaupungeissa sellaisia ole, taitaa pääkaupunki seudullaki olla sen verran undergroundhommaa että kontakteja pitää olla että sattuu löytämään, vai?Ei tääl tunnu ainakaan muuta ku jotai huonosti jatkettua pöhinää ja just jotai lääkepaskaa olevan... Ja sillointällöin hyvällä tuurilla muutama hassu esso ilmestyy... Se siinä.. Jepa..
- vke
psykedeeli 21v kirjoitti:
Jälkimmäinen kuulostaa kaktukselta...ayahuasca on se aine mitä kannattaa kokeilla sitten kun on muutaman kerran kokeillut jotain miedompia esim sieniä ja happoa ja tykästynyt niihin , päivänsini on ainakin minulle ollut välittömiltä vaikutuksiltaan miedoin ja lempein psykedeeli , ei ikinä pahoja kuumotuksia tms , se on sitten eri tarina mitä se pitemmän päälle saattaa aiheuttaa...:)
- 50/50
alitajuuntaasi voi jäädä pahatrippi kolkuttamaan ja voit pelätä kaikkea, jopa omaa varjoasi koko lopun elämääsi!
nk. musta trippi! se saa ylitajuntasi irti ruumiista joten et voi hallita molempia yhtäaikaa.
suurilla annoksilla sinulla pitäisi olla trippivahti, ettet kuori itseäsi tai hyppää jostain ikkunasta/katolta kun ja jos hapolaskut alkavat saamaan omaa piinaavaa otetta.
jos matka ei laskeudu viimeistään 48h kuluttua hakeudu lääkäriin- ...................
Voiherrajumala sentään...
- psykedeeli21v
...suomi24:n rakentavaa kommenttia. Helvetin lapsellista...
- jonex
psykedeeli21v kirjoitti:
...suomi24:n rakentavaa kommenttia. Helvetin lapsellista...
Ennnen kuin hapon antaa syöpyä, kannattaa kelailla kaikkia hauskoja juttuja, miettiä tulevaa trippiä että mihin keskittyy esim. toisten auttamien, luonnon/ykseyden rakastaminen, hauskanpito, totuuksien selvitteleminen, aikamatkailu, mitä vaan! Itsesuggestio auttaa pääsemään korkeimpaan tilaan. Monta kertaa olen hapoissa pystynyt vahingossa suggestoimaan itseni täysin(!) selväksi moneksi tunniksi, sitten vaan kova ajatustyö niin johan alkoi taas fraktaalit lennellä ja ajatuskulku virrata. Sitten jos tulee paha olo henkisesti tai fyysisesti, niin miettiä vaan että se on se happo mikä mun pään sekoittaa, eli että oikeasti ei ole mitään vaaraa.
Tärkeintä onkin:
----------------------------------------
Just go with the flow, let go & let GOD
----------------------------------------
- vke
mulla on sellanen kuva haposta että se on kaikin puolin miedompi kuin sienet eikä vaikutuksiltaan niin maanläheinen , kyllä suomalaiset silokit potkii parhaiten..mainstream psykedeeleistä jaetulla ykkössijalla ayahuascan kanssa
tosin en ole ikinä selvinpäin vetänyt happoa vaan rauhottavien alaisena , ehkä siksi ne tripit ei ollut oikein niin potkiVIA- sienestäjä
"kyllä suomalaiset silokit potkii parhaiten.."
Itse asiassa kirjoheltat (Panaeolus) potkivat vielä paremmin, niitä pitää vain syödä enemmän kerrallaan mutta toisaalta ne ovat hyvän makuisia, ja pahoinvoinniltaan samantasoinen annos on hallusinogeenisempi.
Kirjoheltoissa on enemmän baeocystinia (jota 4mg annos on hallusinogeeninen) ja vähemmän psilosiinia/psilosybiinia kuin suippumadonlakeissa (Psilocybe -suku). Vaikutus ei ole yhtä stimuloiva ja "ajattelua vääntävä" kuin madonlakeilla, mutta paljon hallusinogeenisempi; lähinnä pyörteileviä ja värikkäitä visuaaleja näkökenttä täynnä kuitenkin ilman madonlakkimaista paranoidisuutta, kun viime viikonloppuna testasin suuremmalla annoksella. - pärisee
sienestäjä kirjoitti:
"kyllä suomalaiset silokit potkii parhaiten.."
Itse asiassa kirjoheltat (Panaeolus) potkivat vielä paremmin, niitä pitää vain syödä enemmän kerrallaan mutta toisaalta ne ovat hyvän makuisia, ja pahoinvoinniltaan samantasoinen annos on hallusinogeenisempi.
Kirjoheltoissa on enemmän baeocystinia (jota 4mg annos on hallusinogeeninen) ja vähemmän psilosiinia/psilosybiinia kuin suippumadonlakeissa (Psilocybe -suku). Vaikutus ei ole yhtä stimuloiva ja "ajattelua vääntävä" kuin madonlakeilla, mutta paljon hallusinogeenisempi; lähinnä pyörteileviä ja värikkäitä visuaaleja näkökenttä täynnä kuitenkin ilman madonlakkimaista paranoidisuutta, kun viime viikonloppuna testasin suuremmalla annoksella.suuurrrr,suuuurrrr miten pahan tripin saa loppumaan?
- kurz
Olen kokeillut pilveä ja sieniä, joista jälkimmäistä ei tullut merkittäviä vaikutuksia. Päivänsineä olen kokeillut hyvin pienellä (125 siementä) annoksella ja haluaisin kokeilla suuremmalla, mutta siemeniä ei taida enää tähän aikaan olla myynnissä.
Miten olette saaneet ayahuascaan ainekset. Itse tein keväämmällä tilauksen iamshaman.comista. Tilasin P. Viridistä ja Peganum harmalaa (ayahuasca), sekä käsittelemättömiä päivänsinen siemeniä että kratom-jauhetta. Kaikki nämä jäivät tulliin. Ainoastaan Psycotria Viridis sisälsi laitonta ainetta(DMT), mutta en saanut tullista mitään itselleni. Syyksi sanoivat ettei yksityinen henkilö voi tuoda kyseisiä aineita maahan. Minua kiinnostaisi tietää mistä näitä aineita voi hankkia.
LSD:tä olisi mukava kanssa kokeilla, mutta sitä ei taida saada muualta kuin katukaupasta. Minulla ei ole suhteita, eikä huvittaisi mennä summassa kyselemäänkään vaikka lsd on lappumuodossa käytännössä turvallista(siihen ei saa mahtumaan muita myrkyllisiä aineita lsd:n pienten tarvittavien annoksien takia).
Suomi24:ssä olen vähän katsellut huumekeskusteluja, ja näyttää sille että 1/15 on asiallisia, muut juuri semmoisia, kuin eräs viesti tässä ketjussa. - johnny depp
kurz kirjoitti:
Olen kokeillut pilveä ja sieniä, joista jälkimmäistä ei tullut merkittäviä vaikutuksia. Päivänsineä olen kokeillut hyvin pienellä (125 siementä) annoksella ja haluaisin kokeilla suuremmalla, mutta siemeniä ei taida enää tähän aikaan olla myynnissä.
Miten olette saaneet ayahuascaan ainekset. Itse tein keväämmällä tilauksen iamshaman.comista. Tilasin P. Viridistä ja Peganum harmalaa (ayahuasca), sekä käsittelemättömiä päivänsinen siemeniä että kratom-jauhetta. Kaikki nämä jäivät tulliin. Ainoastaan Psycotria Viridis sisälsi laitonta ainetta(DMT), mutta en saanut tullista mitään itselleni. Syyksi sanoivat ettei yksityinen henkilö voi tuoda kyseisiä aineita maahan. Minua kiinnostaisi tietää mistä näitä aineita voi hankkia.
LSD:tä olisi mukava kanssa kokeilla, mutta sitä ei taida saada muualta kuin katukaupasta. Minulla ei ole suhteita, eikä huvittaisi mennä summassa kyselemäänkään vaikka lsd on lappumuodossa käytännössä turvallista(siihen ei saa mahtumaan muita myrkyllisiä aineita lsd:n pienten tarvittavien annoksien takia).
Suomi24:ssä olen vähän katsellut huumekeskusteluja, ja näyttää sille että 1/15 on asiallisia, muut juuri semmoisia, kuin eräs viesti tässä ketjussa.kannattaa kokeilla hawaiian baby woodrosea... se on ihan hyvää päivänsinen korviketta ja vahvempaa. ayahuaskaa saa www.azarius.com sieltä saa kanssa HBWR siemeniä. olen koittanut azariuksen sieniä ja voin sanoa että ne on ihan laatua. jos haluat niin pistä postia [email protected]. peace hipit.
- dghhgtyhdtry
Myydään Päivänsineä!!
http://www.huuto.net/kohteet/ipomoea-tricolor-heavenly-blue-_-paivansini/186890605
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575960
- 1145545
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465237Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323235- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151811