Turhaan ylistetään micukkaa.
Oletteko itse katsomassa millaiset ovat vahat kumit pois vanteelta otettuna.
Luulin ensin että kulmat on pielessä kun eturenkaat on kulunut sisäreunasta, yleensä melkonormia. Mutta kun oikea takarengas on kulunut ulkoreunasta?
Herääkysymys missä vika. Auto vänkäs ja veteli minne sattu auto vm.2020 foordi ajeltu 67000 eipä ole muutes koskaan ollu tollasta vikaa. No kumit tutkittiin porukalla ja todettiin seuraavaa, eturenkaiden kumien sisäreuna on pettänyt ja on ihan lerju eikä minkäänlaista tukea, näytti aina että olisi vajaa ilmasta. sitten onkin mielenkiintoista kun oikea taka kumi ulkoreunasta mutta reunat ihan ookoo, ja vasen kumi ei kulunut kun normit kaikissa keskimerkki n.6mm.
Paineet olen pitänny edessä 2.7 takana 25/26 olisi voinut olla enemmänkin. Kulmat tarkastettiin nivelet ja puslat tutkittiin välysten pois sulkemisesta, ekä niitä liiemmin ollu. Ettäpä onko misukat hintansa väärtti. Muutes kumit pitäisi vaihtaa jopa max 5 kesän ajojen jälkeen vaikka pintaa olisikin. Näin varmaan on käynny näillekin kumeille.?
Rahaa hukkaan sanon minä.
Onko kellään samoja kokemuksia muista kumeista.
Ei enää misukkaa. tv (Pertsa)
Michelin 215/55/16 primacyt kummit täyttä skeidaa.
7
248
Vastaukset
- Anonyymi
Autossasi on jotain väljää tai kulmat pielessä tai olet ajellut reikiin ja kiville todella lujaa ja varomattomasti.
Ei osaamaton välttämättä löydä alustasta ongelmaa, mutta sulla on tulossa katsastus ja siellä voi väljät paljastua.
Oikeasti nuo Misukat ovat renkaita parhaasta päästä. - Anonyymi
Mitkä Primacyt sulla oli?
- Anonyymi
Vika on taatusti autossa eikä renkaissa. Kulmat tutkittiin, millä?
- Anonyymi
Vika on nyt autossa ei kumeissa.
- Anonyymi
Michelin Nokia, surkeimmat kumit mitä rahalla saa.
- Anonyymi
Ongelma on nimeltään Ford, ei tosiaankaan Michelin. Näistä toinen ei ole laatumerkki, toinen taas on.
- Anonyymi
Ja renkaat oli valmistettu vuonna ??? Ettei vaan käynyt niin että ihmettelitte jo vanhentuneita renkaita. Ps runkovauriota aiheuttaa liian alhaisella rengaspaineella ajaminen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831429Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011199Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134916Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 77765