Loimaan Lehti

Anonyymi-ap

Paikallislehti sen kuin ohenee.
Kansi ja takalehti jäljellä.
Montakohan ihmistä tuota lehteä tekee?

7

567

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saas nähdä milloin ilmoitetaan lehden vallan loppuvan kun tuskin mikään kultakaivos on ja ajat sen kun huononee

• Anonyymi

Niin tekee juu. Vakitoimittajat on pärstäkuvineen lehdessä ja päälle sitten muutama freelanceri. Salon kaksikkokaan ei enää ole lehdessä eikä heidän tillalleen ole ketää otettu. Kyllä siinä niin käy, että lehti tosiaan lakkaa ennen pitkää.
      Itsellä tilaus taas vaihteeksi on mutta nyt pelkkä digi, kun oli kiva tarjous.

lajijasuris

• Anonyymi

Mulla on kans Digi tilaus. Ja siitä kiva kun voit lukee lehden jo edellisenä iltana kun lehti ilmestyy. Vaikka siinä on kyl mainoksia aika paljon.mut ei täällä varmaan tapahdu paljon mitään .harmi kun lopettivat ne poliisiuutisetkin

• Anonyymi

Niin miksei edes poliisiuutisia? Tuommoset kolttoset voisivat vähentyä, jos niistä kerrottaisiin ja muutenkin on typerää, ettei nykyään kerrota edes sukupuolta, ikää jne. kun jotain tapahtuu.

• Anonyymi

On se lehti aika ohut. Poikkeuksen tekee teema liitteet. Nyt kun postin jakelu muuttui haja-asutusalueilla, niin lehteä ei saa enää ilmestymispäivänä. Viime viikon torstain lehti ei ole vieläkään tullut. Lauantain lehti tulee joko maanantaina tai tiistaina. Riippuu sitä millä viikolla päiväposti jaetaan ma, ke ja pe ja joka toinen viikko ti ja to. Tulee se vielä kuitenkin joskus. Tapahtumat ja tarjoukset vaan taitaa mennä ohi .

• Anonyymi

Supistaa ja ei ole tekijöitä enää poliisi uutisille.
      Tarpeeksi kun supistaa niin….
      Ilmoituksia kehtaavat myydä edelleen lujaa kun niitä tuntuu olevan

• Anonyymi

Loimaan lehti menee samaa suuntaa kuin kaikki suoratoistopalvelut on mennyt. Mainoksia tulee entistä enemmän, hinnat nousee jatkuvasti ja itse sisältö vähenee vaivihkaa olemattomiin. Näin ollen ollaan vähän palvelussa kuin palvelussa hullunkurisessa tilanteessa. Asiakas saa pelkkiä mainoksia ja joutuisi vielä maksamaan niistä? Hullunkurisempaa on se, että useimmat ei huomaa koko asiaa ja sehän se bisnesmalli onkin. Ensin koukutetaan valtavalla sisältökatalogilla netflixmäisesti ja halvalla hinnalla mutta vaivihkaa palvelua pikkuhiljaa muutetaan tyhjemmäksi ja kalliimmaksi. Loimaan lehdessä on se muutama hassu sivu enää, yksi uutinen joka on kirjoitettu vain sen takia ettei nyt ihan ilmiselvää olisi, loput pelkkiä mainoksia ja hirveä hinta.

Mä oon muuten ihmetellyt tässä mainosbisneksessä sitä, kun sehän oli joskus sellainen usko, että mainonta lisää myyntiä ja lisää mainontaa lisää vielä entistä enemmän myyntiä mutta itse olen huomannut, että minua ei kiinnosta enää yhtään mitkään mainokset. Ei ole tullut herätettä ostaa mitään enää. Mainoksia tulee nykyisin niin paljon ja joka tuutista että niihin oikeasti on jo turtunut. Eikö mainosfirmat tätä asiaa ole huomannut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      115
      10223
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5010
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2181
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2038
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1904
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1581
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1382
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      971
    9. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      967
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      24
      953
    Aihe