Paikallislehti sen kuin ohenee.
Kansi ja takalehti jäljellä.
Montakohan ihmistä tuota lehteä tekee?
Loimaan Lehti
7
318
Vastaukset
- Anonyymi
Saas nähdä milloin ilmoitetaan lehden vallan loppuvan kun tuskin mikään kultakaivos on ja ajat sen kun huononee
- Anonyymi
Niin tekee juu. Vakitoimittajat on pärstäkuvineen lehdessä ja päälle sitten muutama freelanceri. Salon kaksikkokaan ei enää ole lehdessä eikä heidän tillalleen ole ketää otettu. Kyllä siinä niin käy, että lehti tosiaan lakkaa ennen pitkää.
Itsellä tilaus taas vaihteeksi on mutta nyt pelkkä digi, kun oli kiva tarjous.
lajijasuris - Anonyymi
Mulla on kans Digi tilaus. Ja siitä kiva kun voit lukee lehden jo edellisenä iltana kun lehti ilmestyy. Vaikka siinä on kyl mainoksia aika paljon.mut ei täällä varmaan tapahdu paljon mitään .harmi kun lopettivat ne poliisiuutisetkin
- Anonyymi
Niin miksei edes poliisiuutisia? Tuommoset kolttoset voisivat vähentyä, jos niistä kerrottaisiin ja muutenkin on typerää, ettei nykyään kerrota edes sukupuolta, ikää jne. kun jotain tapahtuu.
- Anonyymi
On se lehti aika ohut. Poikkeuksen tekee teema liitteet. Nyt kun postin jakelu muuttui haja-asutusalueilla, niin lehteä ei saa enää ilmestymispäivänä. Viime viikon torstain lehti ei ole vieläkään tullut. Lauantain lehti tulee joko maanantaina tai tiistaina. Riippuu sitä millä viikolla päiväposti jaetaan ma, ke ja pe ja joka toinen viikko ti ja to. Tulee se vielä kuitenkin joskus. Tapahtumat ja tarjoukset vaan taitaa mennä ohi .
- Anonyymi
Supistaa ja ei ole tekijöitä enää poliisi uutisille.
Tarpeeksi kun supistaa niin….
Ilmoituksia kehtaavat myydä edelleen lujaa kun niitä tuntuu olevan - Anonyymi
Loimaan lehti menee samaa suuntaa kuin kaikki suoratoistopalvelut on mennyt. Mainoksia tulee entistä enemmän, hinnat nousee jatkuvasti ja itse sisältö vähenee vaivihkaa olemattomiin. Näin ollen ollaan vähän palvelussa kuin palvelussa hullunkurisessa tilanteessa. Asiakas saa pelkkiä mainoksia ja joutuisi vielä maksamaan niistä? Hullunkurisempaa on se, että useimmat ei huomaa koko asiaa ja sehän se bisnesmalli onkin. Ensin koukutetaan valtavalla sisältökatalogilla netflixmäisesti ja halvalla hinnalla mutta vaivihkaa palvelua pikkuhiljaa muutetaan tyhjemmäksi ja kalliimmaksi. Loimaan lehdessä on se muutama hassu sivu enää, yksi uutinen joka on kirjoitettu vain sen takia ettei nyt ihan ilmiselvää olisi, loput pelkkiä mainoksia ja hirveä hinta.
Mä oon muuten ihmetellyt tässä mainosbisneksessä sitä, kun sehän oli joskus sellainen usko, että mainonta lisää myyntiä ja lisää mainontaa lisää vielä entistä enemmän myyntiä mutta itse olen huomannut, että minua ei kiinnosta enää yhtään mitkään mainokset. Ei ole tullut herätettä ostaa mitään enää. Mainoksia tulee nykyisin niin paljon ja joka tuutista että niihin oikeasti on jo turtunut. Eikö mainosfirmat tätä asiaa ole huomannut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293547- 851845
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151641Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1111180- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k88928Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20897