Ohhoh! Maajussi-Pekka avautuu fyysisestä läheisyydestä Reetta-morsion kanssa: "Ja sitten..."

12

2419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi Pekka ja Reetta raukkaa, jos ei muuten kumppania ole löytäneet, no muutaman kuukauden jälkeen, saadaan uutisia: Pekka sitä ja Reetta tätä, ei sovittu yhteen . . . Ihan oikeasti, kuka menee TELEVISIOON ETSIMÄÄN ELÄMÄNKUMPPANIA . . . . SIIS MIKSI????, no pitäähän se "naama"näkyä JOKAPAIKASSA, seuraavaksi alastomana deittaileen tv:ssä, se vasta on idioottimaista.
      Oikeasti, hmm.... voisko olla "AINA" alasti, niin on nopeasti kroppa selvillä????

• Anonyymi

Mitä kateellisena täällä kirjoittelet🫤 Jos haluaa löytää itselleen ja rohkeutta riittää on jokaisen oma asia.... Toivotan onnea parille..

• Anonyymi

Tuo Pekka oli jotenkin pelottava, pisteytti naisen kuin lehmän. Ja ilmeisesti siksi tarkasti kaikenvaralta tuon suosikki Reetan kunnolla, ilman vaatteita ja sitten käärmettä koloon.

• Anonyymi

Onkohan mies itse niin täydellinen? On omituisia formaatteja nämä kumppaninhakuohjelmat ,samoin kuin exät saarella, sinkut missälie ym. Paskaa tulee telkkarista tuutin täydeltä.
        Nyt on hienoa kun olet lähes alasti kekkaloimassa missä tahansa ohjelmassa tai teet "seksityötä" tai onlyfansia eli huoraat....sekin on kiva ammatti,Penttilän vanha kääpiö on oikein loistoesimerkki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan mies itse niin täydellinen? On omituisia formaatteja nämä kumppaninhakuohjelmat ,samoin kuin exät saarella, sinkut missälie ym. Paskaa tulee telkkarista tuutin täydeltä.
        Nyt on hienoa kun olet lähes alasti kekkaloimassa missä tahansa ohjelmassa tai teet "seksityötä" tai onlyfansia eli huoraat....sekin on kiva ammatti,Penttilän vanha kääpiö on oikein loistoesimerkki

Yhdellä maajussilla on hörökorvat...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika paha...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että hörökorvat? Vain yhdellä. Mistä tämmöisen tilaston nappasit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sohvaperunat ohjelmasta tuo hörökorva..

• Anonyymi

Penttilä toppauksiniin ja väärine säärineen on kuvatus ja nyt valtakunnan virallinen horo.

• Anonyymi

Juu, taitaa olla tosin Farmi-sarjassa eikä liity tähän ketjuun.

• Anonyymi

Pekka on ihme pistetyttäjä,,onkohan itsellä pisteytyksen kondiksessa..ootellaan nyt, mitä tapahtuu.Huono paikka etsiä elämänkumppania noi ohjelmat. Itse olen pari löytänyt, toisen pellolta ja toisen salilta,että ei tarvinnut mennä tyhmään ohjelmaan.

• Anonyymi

Niin mitä sitten?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      110
      5714
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3797
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3312
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      17
      2915
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      243
      1960
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1943
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1748
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      37
      1614
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1503
    Aihe