Sinkkunainen suostuisitko

Anonyymi-ap

Ja pystyisitkö pelkkään seksisuhteeseen vaikka tapaisitte joka päivä tai kaksi tai kolmekin kertaa päivässä eli sekstaatte ja tyydytätte toisenne mut sen jälkeen kumpikin lähtee omille teilleen tai omiin koteihin tuskin voi jäädä toisen luo tai tehdä tai pyytää kahveille kauppaan mukaan eli viettää muutoinkin aikaa kun rakastuu äkkiä ja suhteeksi menisi eli nainen pystyisitkö seksisuhteeseen

71

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi 45 ika vapaa mies haluaisin pelkka seksi seura jos sinulle sopiko voisitko joku paivaa tutustua olen asun helsingissa.

• Anonyymi

Ei tulisi mieleenkään. Sorry.🤷‍♀️

• Anonyymi

Haluaako välisätmi videokuvaa? Varmaan ne vanhat jo vähän tylsäksi käyneitä 😂

• Anonyymi

Taisinkin jo eilen toisessa ketjussa vastata, että en pystyisi, vaan mistäpä tuota tulevaisuudesta tietää mennä sanomaan.

• Anonyymi

Mutta miettii oliskos se kuitenkin paras olis varma vaki rakastaja/ rakastajatar ja silti oma elämä kummallakin eli aina kun jompi kumpi haluaa seksiä niin toinen menee toisen luo ja tyydyttävät toisensa mutta siinä täytyisi lujana pysyä kumpikin ettei muutoin vietä aikaa kahdestaan ettei rakastu kumpikin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta miettii oliskos se kuitenkin paras olis varma vaki rakastaja/ rakastajatar ja silti oma elämä kummallakin eli aina kun jompi kumpi haluaa seksiä niin toinen menee toisen luo ja tyydyttävät toisensa mutta siinä täytyisi lujana pysyä kumpikin ettei muutoin vietä aikaa kahdestaan ettei rakastu kumpikin

Olen sen verran tunteellinen ihminen, että takuuvarmasti rakastuisin ja sitten toinen ei haluaisi vakavampaa, niin olispa katastrofi kasassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sen verran tunteellinen ihminen, että takuuvarmasti rakastuisin ja sitten toinen ei haluaisi vakavampaa, niin olispa katastrofi kasassa.

Noinhan siinä kyllä äkkiä voipi käydä että kumpikin rakastuu

• Anonyymi

En saa mitään iloa irti pelkästä seksisuhteesta. Ei edes kiinnosta harrastaa seksiä, jollei suhteessa ole mukana tunteita. Pelkän seksintarpeen saan hoidettua ihan ominkin käsin.

Sen sijaan en koe mitään pakottavaa tarvetta asua yhdessä. Mikään ei estä menemästä omaan kotiin yöksi.

• Anonyymi

Olemme aika samanlaisia mutta jos ei tarvetta asua yhdessä niin eikö se ole kuten sanoin seksisuhde eli kumpikin tarkoitti samaa sinä sanoit sen vaan kauniimmin mut samaa tarkoitettiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme aika samanlaisia mutta jos ei tarvetta asua yhdessä niin eikö se ole kuten sanoin seksisuhde eli kumpikin tarkoitti samaa sinä sanoit sen vaan kauniimmin mut samaa tarkoitettiin

Ei tietenkään ole. Seksisuhteeseen ei kuulu muuta kuin seksi. Eri asunnoissa asuen on mahdollista halutessaan jakaa kaikki muu elämässä, paitsi se asunto. Puhuimme siis täysin eri asioista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään ole. Seksisuhteeseen ei kuulu muuta kuin seksi. Eri asunnoissa asuen on mahdollista halutessaan jakaa kaikki muu elämässä, paitsi se asunto. Puhuimme siis täysin eri asioista

Emme puhu ja sama asia seksisuhde kumpikin käy toistensa luona kylässä ja kyläilemässä mut ei koskaan muuta yhteen tai ala seurustelemaan eli eivät nuku koskaan yhdessä mut kyläilemässä käy eli sama asia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emme puhu ja sama asia seksisuhde kumpikin käy toistensa luona kylässä ja kyläilemässä mut ei koskaan muuta yhteen tai ala seurustelemaan eli eivät nuku koskaan yhdessä mut kyläilemässä käy eli sama asia

Täysun eri asia. Sinä puhut seksisuhteesta ja minä parisuhteesta. Sille en tosin tietenkään mahda mitään, jos sinä et erota noita toisistaan.

• Anonyymi

Sun pitäis välis mennä terapeutin kanssa puhumaan näistä seksiin liittyvistä ongelmistasi.

• Anonyymi

Olen harvinaisen samaa mieltä. - sivusta

• Siis pystyn kyllä pelkkään seksisuhteeseen kunhan se toinen osapuoli on vaan sen verran ei omaan makuuni. Ettei ole pelkoa tunteiden kasvamisesta. Toki nämä suhteet eivät anna oikein mitään, eli on tullut todettua ettei kannata.

• Anonyymi

Noooh, kultamuru, eikö ees vähä kokeiltas...💋
        Def-love as affection
        -b-

• Anonyymi

Itse en pystyisi vaan kyllä nainen on silloin seksikäs ja haluttava ja muutenkin mukava ja kiva niin kyllä sen haluaa tyydyttää mutta jos ei pidä esim ulkonäöstä tai näkö on seksikäs mut muuten inha ja ikävä niin ei sitä halua tyydyttää ja sekstailla sen kanssa mutta kunhan nyt vaan mietein et olisko se kivaa et olis seksisuhde naisen kanssa mutta muuten kumpikin on vapaa elämään sinkkuna ei kahleita vaan kumpikin saa tehdä mitä tykkää ja haluaa

• Anonyymi kirjoitti:

Itse en pystyisi vaan kyllä nainen on silloin seksikäs ja haluttava ja muutenkin mukava ja kiva niin kyllä sen haluaa tyydyttää mutta jos ei pidä esim ulkonäöstä tai näkö on seksikäs mut muuten inha ja ikävä niin ei sitä halua tyydyttää ja sekstailla sen kanssa mutta kunhan nyt vaan mietein et olisko se kivaa et olis seksisuhde naisen kanssa mutta muuten kumpikin on vapaa elämään sinkkuna ei kahleita vaan kumpikin saa tehdä mitä tykkää ja haluaa

Niin totta tuo siltä osin, että jos se homma on pelkkää seksiä saattaa se olla tähän tyyliin ajattelua (minä ja muna) Eli keskitytään omaan tulemiseen ja jätetään nainen huomioimatta😬

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Niin totta tuo siltä osin, että jos se homma on pelkkää seksiä saattaa se olla tähän tyyliin ajattelua (minä ja muna) Eli keskitytään omaan tulemiseen ja jätetään nainen huomioimatta😬

Eikös miehillä yleensäkin se juttu mee tyyliin minä ja muna. Nainen luulee miehen rakastelevan kanssaan. Mies pitää usein tyhjennyspussina.

• Anonyymi kirjoitti:

Noooh, kultamuru, eikö ees vähä kokeiltas...💋
        Def-love as affection
        -b-

Hymph🤭 vai sellaset kokeilut mielessä.🙈

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös miehillä yleensäkin se juttu mee tyyliin minä ja muna. Nainen luulee miehen rakastelevan kanssaan. Mies pitää usein tyhjennyspussina.

Eikai tuota nyt ihan voi yleistää. On myös tullut kohdattua niitä jotka ovat huomioineet minutkin aivan täysin.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Eikai tuota nyt ihan voi yleistää. On myös tullut kohdattua niitä jotka ovat huomioineet minutkin aivan täysin.

Kuulehan typykkä, juuri tätähän oon sulle yrittäny markkinoida!! Vitsi vitsi, ootko kokonaan mut dissannut??
        -b-

• Anonyymi kirjoitti:

Kuulehan typykkä, juuri tätähän oon sulle yrittäny markkinoida!! Vitsi vitsi, ootko kokonaan mut dissannut??
        -b-

Huomenta! En ole unohtanut🤗 on vaan kaikenlaista tällä hetkellä. Välillä siis tulee palstailtua aktiivisemmin ja välillä ei😊

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Tuskimpa kyllä seksikaverinsa haluaa tyydyttää ja tuottaa hänelle nautintoja eli haluaa antaa toisellekkin nautintoa

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Huomenta! En ole unohtanut🤗 on vaan kaikenlaista tällä hetkellä. Välillä siis tulee palstailtua aktiivisemmin ja välillä ei😊

No joo, sama juttu, aika on välillä kortilla, kaikkee pleen säätöä ja töitä.
        Ootko pysyny terveenä, nuorisolla inha taipumus kantaa kaikenmaailman pöpöjä kyliltä ja sinähän sitte oot maalitauluna....
        Ja taas lähettävä töihin...💋
        -b-

• Anonyymi kirjoitti:

No joo, sama juttu, aika on välillä kortilla, kaikkee pleen säätöä ja töitä.
        Ootko pysyny terveenä, nuorisolla inha taipumus kantaa kaikenmaailman pöpöjä kyliltä ja sinähän sitte oot maalitauluna....
        Ja taas lähettävä töihin...💋
        -b-

Siis suht terveenä (koputan puuta😉), oli liikkeellä pientä flunssaa ja yrjötautia. Nyt toki viime yö meni huonosti nukkuen. Lapsella on kova yskä…😬

Otin itselleni influenssa rokotteen, ekaa kertaa ikinä näin aikuis iällä. Ehkä se suojaa jotain😉

Entäs itse, oletko selvinnyt ilman haavereita?😊

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Siis suht terveenä (koputan puuta😉), oli liikkeellä pientä flunssaa ja yrjötautia. Nyt toki viime yö meni huonosti nukkuen. Lapsella on kova yskä…😬

Otin itselleni influenssa rokotteen, ekaa kertaa ikinä näin aikuis iällä. Ehkä se suojaa jotain😉

Entäs itse, oletko selvinnyt ilman haavereita?😊

Ihme kyllä oon, onhan noita pysyviä perusharmeja muttei mitään pahempaa.
        Sama täällä, otin tuplan eli korona/influenssapiikit kun ny riskiryhmässä kerran oon.
        Täytyy koputtaa maalaamatonta puuta (omaa otsaa..) jotta pysyis tämmösenä.
        Syksyn pimeys meinaa ottaa voiton, jtn piristystä täs kaipais, oisko ideoita???💋

• Anonyymi kirjoitti:

Ihme kyllä oon, onhan noita pysyviä perusharmeja muttei mitään pahempaa.
        Sama täällä, otin tuplan eli korona/influenssapiikit kun ny riskiryhmässä kerran oon.
        Täytyy koputtaa maalaamatonta puuta (omaa otsaa..) jotta pysyis tämmösenä.
        Syksyn pimeys meinaa ottaa voiton, jtn piristystä täs kaipais, oisko ideoita???💋

Voi ei.. ei oo oikein ideoita, kun itsekin oon ihan tööt. 🙃 Tullut nyt pari yötä nukuttua huonosti ja sen kyllä huomaa. Ei olisi huvittanut aamulla lähteä töihin.. töiden jälkeen nukahdin pikkukakkosen mölinään. Kaikkea olis tehtävä mut nyt ei kyllä jaksaisi tehdä mitään.. ehkä tää menee lepäämisellä ohi. kivaa viikonloppua sulle💋

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Voi ei.. ei oo oikein ideoita, kun itsekin oon ihan tööt. 🙃 Tullut nyt pari yötä nukuttua huonosti ja sen kyllä huomaa. Ei olisi huvittanut aamulla lähteä töihin.. töiden jälkeen nukahdin pikkukakkosen mölinään. Kaikkea olis tehtävä mut nyt ei kyllä jaksaisi tehdä mitään.. ehkä tää menee lepäämisellä ohi. kivaa viikonloppua sulle💋

Kuin myös.. .mä yleensä uinahdan ykkösen brittisarjan ääreen jos on sellanen päivä.
        Pitäis ladata akut, ens viikolla duunissa hoppu, saa ottaa mittaa mitä vanha jaksaa!!
        Siitäkää itelle mitään iloa oo, mut kun toi luonne on sellanen että periks ei anneta....
        Huilis ny kunnolla kultamuru että jaksat tätä pleen kaamosta!!!💋💋

• Anonyymi kirjoitti:

Tuskimpa kyllä seksikaverinsa haluaa tyydyttää ja tuottaa hänelle nautintoja eli haluaa antaa toisellekkin nautintoa

Siis varmasti myös näinkin voi olla. Mutta jos sulla on vieras kumppani siinä ja teillä ei juurikaan ole sidettä toisiinne. Niin se saattaa olla niin että unohdat kumminkin sen toisen osapuolen tai kuvittelet kyllähän pelkkä munan työntely riittää. Tokihan on niitä jotka itse saa kiksinsä siitä miten toinen nauttii, nämä onkin sitten jo huomattavasti parempia kumppaneita noin muutenkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuin myös.. .mä yleensä uinahdan ykkösen brittisarjan ääreen jos on sellanen päivä.
        Pitäis ladata akut, ens viikolla duunissa hoppu, saa ottaa mittaa mitä vanha jaksaa!!
        Siitäkää itelle mitään iloa oo, mut kun toi luonne on sellanen että periks ei anneta....
        Huilis ny kunnolla kultamuru että jaksat tätä pleen kaamosta!!!💋💋

Päivää, tuli taas nukuttua ja vielä huonommin kun muina öinä😴 Jostain silti sain puhtia tähän päivään. Lapsien kanssa yhdessä siivottiin heidän roiniansa ja nyt jäin itse siivoskelemaan, pyykkiä, tiskikoneen täyttöä ja mitä nyt pölyjä vois pyyhkiä. Lepäile sinäkin niin paljon kun vaan osaat. Välillä on vaan tullut mieleen ettet oikein puheidesi perusteella osaa pysähtyä🤔😉

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Päivää, tuli taas nukuttua ja vielä huonommin kun muina öinä😴 Jostain silti sain puhtia tähän päivään. Lapsien kanssa yhdessä siivottiin heidän roiniansa ja nyt jäin itse siivoskelemaan, pyykkiä, tiskikoneen täyttöä ja mitä nyt pölyjä vois pyyhkiä. Lepäile sinäkin niin paljon kun vaan osaat. Välillä on vaan tullut mieleen ettet oikein puheidesi perusteella osaa pysähtyä🤔😉

Pyh, kyl mä osaan mutten läheskään aina kerkiä...vierivä kivi ei sammaloidu!!
        Nyt pitäis käydä nukkumaan, aikainen herätys ja piiiitkä päivä ja aika rallia koko ens viikko, saa nähä kui boomerilla kunto kestää!!
        Mut sitä saa mitä ite tilaa, oliko pakko ruveta...eli goodnight sulle kultamuru, til' we "meet" again!!💋

• Anonyymi kirjoitti:

Pyh, kyl mä osaan mutten läheskään aina kerkiä...vierivä kivi ei sammaloidu!!
        Nyt pitäis käydä nukkumaan, aikainen herätys ja piiiitkä päivä ja aika rallia koko ens viikko, saa nähä kui boomerilla kunto kestää!!
        Mut sitä saa mitä ite tilaa, oliko pakko ruveta...eli goodnight sulle kultamuru, til' we "meet" again!!💋

No hyvä että osaat edes joskus😉 varmasti vaikeampi herätä aamulla näin pimeään aikaan? Kauniita unia sulle myös boomer🤗💋

• Ei se tollein kyllä onnistuisi.

• Anonyymi

No eipä taitais! Eikä se ton kultamurun kanssa ois vaaratonta ollenkaan, sen verran magneettia tuntuu olevan. Haaveet on haaveita...

• Anonyymi kirjoitti:

No eipä taitais! Eikä se ton kultamurun kanssa ois vaaratonta ollenkaan, sen verran magneettia tuntuu olevan. Haaveet on haaveita...

Minkä Kultamurun kanssa?
        Mitäs haaveita on ja kenellä?

• Anonyymi

Miksi ei voisi onnistua eipä tulis kinoja kun kumpikin käy esin tunnin parin kolmen tunnin kyläilyllä ja sit kumpikin vaik 4 tuntii tekee mitä tykkää ja jos tekee mieli lisää niin menee kylään ja yöksi omaan kotiin

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei voisi onnistua eipä tulis kinoja kun kumpikin käy esin tunnin parin kolmen tunnin kyläilyllä ja sit kumpikin vaik 4 tuntii tekee mitä tykkää ja jos tekee mieli lisää niin menee kylään ja yöksi omaan kotiin

Koska mä en halua nukkua yksin enää.
        Ja koska kaikkeen muuhunkin haluan sen
        toisen ihmisen.

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Koska mä en halua nukkua yksin enää.
        Ja koska kaikkeen muuhunkin haluan sen
        toisen ihmisen.

Mutta ei se toinen olisi jaloissasi kotonasi ja saisit elää kuten haluat niin mies ei olis esteenä eikä riesana eikä kummankaan tarvi huolehtia kummastakaan esim kumpikin saa syödä kotonaan mitä tykkää eli sinun ei tarvi kokata sille mitään ym

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei se toinen olisi jaloissasi kotonasi ja saisit elää kuten haluat niin mies ei olis esteenä eikä riesana eikä kummankaan tarvi huolehtia kummastakaan esim kumpikin saa syödä kotonaan mitä tykkää eli sinun ei tarvi kokata sille mitään ym

Pyh tollasten ajatusten kanssa... 😡

Miks tehdä kahdessa eri kodissa
        uunimakkaraa ja muussia kun voi tehä yhdessä?

Tietenkin voi sitä olla ne kaks kotia,
        ainakin jonkin aikaa olemassa
        ja olla erilläänkin jos haluaa omaa tilaa...

Mut jooh....

En halua olla este enkö riesa kenellekään joten....

• Anonyymi

Pyh tollasten ajatusten kanssa... 😡

Miks tehdä kahdessa eri kodissa
        uunimakkaraa ja muussia kun voi tehä yhdessä?

Tietenkin voi sitä olla ne kaks kotia,
        ainakin jonkin aikaa olemassa
        ja olla erilläänkin jos haluaa omaa tilaa...

Mut jooh....

En halua olla este enkö riesa kenellekään joten....

Eli seksisuhde olis hyvä juttu kumpikaan ei olis este ja rirsa toisilleen ja saisit omaa aikaa siihen asti kun uudestaan tapaatte

• Anonyymi kirjoitti:

Eli seksisuhde olis hyvä juttu kumpikaan ei olis este ja rirsa toisilleen ja saisit omaa aikaa siihen asti kun uudestaan tapaatte

Vai niin sä ton tulkitsit.
        Ei kyllä silti sopis mulle pelkkä ssuhde

• Anonyymi

Vai niin sä ton tulkitsit.
        Ei kyllä silti sopis mulle pelkkä ssuhde

En tulkinnut vaan yritin leikkiä seksiseuran kannattajaa ja huoletonta ukkoa niin oikeasti olen saanut sinusta kuvan että hyvän luotettavan ja uskollisen naisen ja vaimon sinusta joku onnen pekka saa niin pidän sinusta

• Anonyymi kirjoitti:

En tulkinnut vaan yritin leikkiä seksiseuran kannattajaa ja huoletonta ukkoa niin oikeasti olen saanut sinusta kuvan että hyvän luotettavan ja uskollisen naisen ja vaimon sinusta joku onnen pekka saa niin pidän sinusta

Kiitos <3

Ei vaan taida tollasta tapahtua ikinä.
        Et alkaa jo olee valmis siihe ssuhteeseenkin
        tai vaikka vaan johkin kunhan sais ees jotain,
        ja sais ees yhen yön nukkua vielä tässä elämässä ei yksin.

• Anonyymi

Kiitos <3

Ei vaan taida tollasta tapahtua ikinä.
        Et alkaa jo olee valmis siihe ssuhteeseenkin
        tai vaikka vaan johkin kunhan sais ees jotain,
        ja sais ees yhen yön nukkua vielä tässä elämässä ei yksin.

Kuule saisit heti oman miehen kun vain haluat tai otat niin se on sinusta kiinni

• Anonyymi kirjoitti:

Kuule saisit heti oman miehen kun vain haluat tai otat niin se on sinusta kiinni

Kerrotko mistä mä sellaisen saisin mukamas?

• Anonyymi

En ole sinkkunainen, vastaan silti, koska tiedän paljon 🤷‍♀️

Naiset pystyvät hyvinkin seksisuhteeseen (korostaen, ettei se ole "pelkkä" seksisuhde), mutta elämässä on paljon muutakin kuin seksisuhde. Monella on esimerkiksi vakisuhde, ja ehkä perhekin jotka vie aikansa. Ja vaikka ei olisikaan, niin päivittäin ei nähdä, eikä varsinkaan monta kertaa päivässä paneskella. Mitä ihmeen päiväunia oikein näät?

- Sheena

• Anonyymi

Eikö se olis hyvä että oli se suhde miltä nimeltä tykkää niin saisit joka päivä hyvää seksiä ja orgasmeja mutta mies ei riesaksi jää vaan kumpikin muutoin pysyy pois toisensa jaloista eli kummallakin oma elämä ja omat menot mutta saisit joka päivä vaikka kolmasti tyydytyksen ja huippu seksiä ja lapsetkin huomaa ompas äiti säteilevä ja tyydytetty ja hyvinvoipa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se olis hyvä että oli se suhde miltä nimeltä tykkää niin saisit joka päivä hyvää seksiä ja orgasmeja mutta mies ei riesaksi jää vaan kumpikin muutoin pysyy pois toisensa jaloista eli kummallakin oma elämä ja omat menot mutta saisit joka päivä vaikka kolmasti tyydytyksen ja huippu seksiä ja lapsetkin huomaa ompas äiti säteilevä ja tyydytetty ja hyvinvoipa

Ajattelitko jotenkin, että seksi ja orgasmit hoidetaan kolme kertaa päivässä parissa kolmessa minuutissa vai miten? Normaaleilla ja vähän epänormaaleimmillakaan ihmisillä ei ole minkäänlaista halua matkustaa esimerkisi Helsingistä Espooseen sekstailemaan jonkunlaisen seksisuhteen luo kolme kertaa päivässä. Etenkään kun yksi kerta vie vähintään tunnin, ei sekään riitä ja siihen matkat päälle.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelitko jotenkin, että seksi ja orgasmit hoidetaan kolme kertaa päivässä parissa kolmessa minuutissa vai miten? Normaaleilla ja vähän epänormaaleimmillakaan ihmisillä ei ole minkäänlaista halua matkustaa esimerkisi Helsingistä Espooseen sekstailemaan jonkunlaisen seksisuhteen luo kolme kertaa päivässä. Etenkään kun yksi kerta vie vähintään tunnin, ei sekään riitä ja siihen matkat päälle.

- Sheena

Entä helsingin tyttö ja helsingin poika ja kumpikin asuu töölössätai sörkässä tai samalla kadulla tai samassa talossa tai samassa rappukäytävässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä helsingin tyttö ja helsingin poika ja kumpikin asuu töölössätai sörkässä tai samalla kadulla tai samassa talossa tai samassa rappukäytävässä

Sivusta
        Jos on seksisuhde, se on muualta kuin naapurista tai lähitienoolta. Kolme kertaa päivässä on kuten disse sanoi runkkaamista toisella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta
        Jos on seksisuhde, se on muualta kuin naapurista tai lähitienoolta. Kolme kertaa päivässä on kuten disse sanoi runkkaamista toisella.

Aijaa,
        Minä kun olen aina pyrkinyt siihen että seksi on hyvää ja edullista. Eli yksi hyvä partneri mahdollisimman läheltä.

Ei siis kaukaa tai vaihtuvia partnereita.

Ihme tyyppejä täällä.

Joo. Ja nykyinen seksikaverini ei siis asu meillä eikä ole vaimoni, joka on asia erikseen.

• Anonyymi

Pystyisinkö ... pystyisin kyllä. Haluaisinko ... no en.

Seksin harrastaminen ilman sen ihmeempiä tunteita ei sinällään ole mitenkään vaikeaa, ainakaan minulle, mutta en mä saa siitä irti mitään. Varsinkin seksisuhde on mulle oksymorooni. En tajua mitä järkeä sellaisessa olisi. Jos haluan pelkkää seksiä, vailla tunteita, niin sehän toimii parhaiten vaihtuvien partnerien kanssa. Miksi mä haluausin "sitoa" itseäni yhteen partneriin, jos kyse on pelkästä seksistä?

• Anonyymi

Onko vaihtuvat seksi partnerit hyvä juttu vai onko kuiteskin parempi yksi ja sama josta pitää ulkonäöllisesti että luonteesta ja muutenkin tulee juttuun mut olis vain seksisuhde ja kumpikin muutoin voi elää haluamaansa elämää yksin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko vaihtuvat seksi partnerit hyvä juttu vai onko kuiteskin parempi yksi ja sama josta pitää ulkonäöllisesti että luonteesta ja muutenkin tulee juttuun mut olis vain seksisuhde ja kumpikin muutoin voi elää haluamaansa elämää yksin

Sanoinko jossain, että on hyvä juttu? Minusta tuokin on asia, joka vain on. Hyvä vai huono, no jokainen päättäköön itse. Jokainen päättäköön itse, että onko ylipäänsä kiinnostunut pelkästä seksistä.

Jos minä haluaisin vain seksiä, niin mä en välitä tulla ko. henkilön kanssa sen kummemmin juttuun. Riittää kun seksi on hyvää ja se taas on hyvin pitkälti itsestä kiinni, että onko se vai ei. Jos minä haluaisin pelkkää seksiä, niin vaihtuvat partnerit olisivat se toimiva ratkaisu. Ajatuskin siitä, että harrastaisin seksiä useamman kerran sellaisen ihmisen kanssa, joka olisi mulle niin yhdentekevä, että häntä vain seksinä, on vastenmielinen. Ennemmin sitten satunnainen kohtaaminen kuin toistuvaa.

Noin yleisesti itse en edes kaipaa pelkkää seksiä. Sen puolen saan hoidettua ihan itse huomattavan paljon tyydyttävämmin ja näppärämmin. Mulle seksiin kuuluu myös henkinen yhteys, eikä pelkkä akti. Enkä todellakaan ole kiinnostunut päästämään ketään sellaista, joka olisi minulle pelkkää seksiä, henkisesti lähelle itseäni. Enhän mä haluaisi kertoa sellaiselle ihmiselle hyvä jos edes nimeäni, en taatusti jakaa mitään elämästäni, en kertoa missä asun, enkä antaa puhelinnumeroani. Seksisuhde on mulle moninkertaisesti vastenmielisempi ajatus kuin satunnainen seksi.

• Anonyymi

Ei kiinnosta seksi noin paljon.

• Anonyymi

Sinkkuna ei mitään seksiä edes ole. Silloin ollaa sinkkuja eikä nuseksita vasta kun suhteessa, pari sellaisessa. Helvetti.

Entinen Eivori

• Anonyymi

Kellä hitossa on aikaa mennä johonkin erikseen panemaan jotakuta, kolme kertaa päivässä? Jos ei asu ihan naapurissa, niin siinähän menee matkoineen monta tuntia. Ei kiitos.

• Anonyymi

Väliksellä ei ole elämää niin ei se tommosia aattele.

• Anonyymi

Ei ainakaan voi olla veronmaksaja. Viikonloppuna kolme kertaa onnistuu helposti, jos lapsia ei kotona ja yhdessä asuen/samassa paikassa kaksi kertaa ei myöskään ole vaikeaa, jos kummallakin on korkea lipido ja työaika itse valittavissa. Työpäivinä aamuseksi on ajankäytöllisesti haastavaa.

• Anonyymi

Tarviiko sen asua pitkällä miksi aina täytyy asua eri kaupungissa miksi ei samassa kaupungissa ja samassa lähiössä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarviiko sen asua pitkällä miksi aina täytyy asua eri kaupungissa miksi ei samassa kaupungissa ja samassa lähiössä

Ihan saman kaupungin sisällä matkoihin saa helposti kulutettua tunnin, jos toisenkin.

• Anonyymi

En halua harrastaa huonoa seksiä. Jollei henkinen puoli ole oikealla tavalla mukana, niin yksin aina kivempi.

xLiner

• Anonyymi

Entä jos ei olekkaan huonoa seksiä ja seksuaalisesti olet tyydytetty damoin mies mut muuten kummallakin oma elämä ja omat kodit

• "Runkkaaminen" toisella on yhtä tyhjän kanssa.

Tietysti sellaiset, jotka haaveilevat likipitäin ekakerrasta harrastaa seksiä toisen kanssa pitää jo sinäällään "sitä" kiihottavana.

Seksiseuraa varten pitää olla muutakin tarjolla, kun parisen työntöä, ravistus ja putsaaminen makkarin verhoihin.

• Anonyymi

Klassinen pisto, poisto ja ravistus, ihan niinku 45v sitten....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Klassinen pisto, poisto ja ravistus, ihan niinku 45v sitten....

Osta pumpattava Barbara.

• Anonyymi

Kolme kertaa päivässä, älä viitsi olla noin hullu.

• Itseni tuntien pelkkä seksisuhde tuskin toimisi, vaikka nykyiseen elämäntilanteeseen se voisikin olla jopa ideaali järjestely. Jotkut kuulemma saavat ne toimimaan täysin ongelmattomasti. Minä taas sekoitan tunteet ja intohimon joka paikkaan, niin sotkuhan siitä vaan tulisi.

• Anonyymi

Niin, näin vanhojen pantterien (lue:omasta....)puolesta haluaisin sanoa että se vaatiikin tunteita ja intohimoa että tuntuu siltä miltä pitää!!
        Tuo 2,53m asettaa vielä pienen lisähaasteen mahdolliselle partnerille, pienille miehille voi karata pupu pöksyyn!!🤣
        m 50+

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, näin vanhojen pantterien (lue:omasta....)puolesta haluaisin sanoa että se vaatiikin tunteita ja intohimoa että tuntuu siltä miltä pitää!!
        Tuo 2,53m asettaa vielä pienen lisähaasteen mahdolliselle partnerille, pienille miehille voi karata pupu pöksyyn!!🤣
        m 50

Sehän on vain hyvä, jos arimmat tajuaa pysyä pois tieltä 😄 253cm tarjoaa pikemminkin mahdollisuuksia kuin uhkia. Mitä nyt pää välillä kolajaa ovenkarmeihin, mutta kaikkeen tottuu 😁

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8737
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3439
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2620
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2030
    5. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      2020
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      357
      1737
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1432
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1211
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1085
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      67
      1044
    Aihe