Kokoomus verottaa! Mitä ajatuksia?

Anonyymi-ap

Oluen verotusta kevennettiin 25 miljoonalla eurolla. Liikuntapalveluiden ja kirjojen ALVia kiristetään yhteensä 28 miljoonalla eurolla.
Kokoomus on aikaisemmin todennut: sitä mitä verotetaan vähemmän, saadaan enemmän. Mitä verotetaan enemmän, sitä saadaan vähemmän.
Uskallan väittää että kokoomus näin sanoessaan oli kerrankin oikeassa. Sen todistanee jo myös uutisoidut rajusti lisääntyneet väkivaltatapaukset, joita voi lukea iltapäivälehdistä päivittäin.
"Sitä niittää mitä kylvää" on vanha kokoomuslainen sananlasku.
Ps. Se kylillä hiipparoinut naamiomies. Ei ne tuollaiset hiippailijat tälläisillä toimilla ainakaan vähemmäksi käy.
Korjatkaa mikäli olen väärässä.

4

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä ajatuksia? Voevoe, kun ei nuo luvut tavallista kansalaista kosketa mitenkään. Pieniä summia. Mitättömiä. Mutta se ärsyttää kaikkia että vasemmisto tuhosi meidän maan talouden, terveyden, työllisyyden, energian ja koulutuksen sekä tekivät maamme turvattomaksi. Hävetkää punahuulet ja niiden kannattajat. Pthyi olkoon mitä sontaa.

• Anonyymi

Nyt kirjoitat vasten parempaa tietoa. Kaikki tilastot kertovat että konkurssien määrä ja työttömyys lähti rajuun kasvuun juuri tällä Petteri Orvon kaudella.
        Tilastot kertovat myös puhtaana faktana että tämän hallituksen tekemät rajut leikkaukset ovat ajaneet ahdinkoon niin terveydenhuoltomme kuin koulutuksenkin.
        Ja siitä turvallisuudesta, ei se Natoon liittyminen sitä meille tuonut.
        On hyvä muistaa että Nato ei ole pelkästään Vihollinen Venäjälle, se on sitä myös Kiinalle.
        En minä ainakaan näe meidän turvallisuutemme parantuneen sitten viime kauden.
        Toki korjaa mikäli olen väärässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kirjoitat vasten parempaa tietoa. Kaikki tilastot kertovat että konkurssien määrä ja työttömyys lähti rajuun kasvuun juuri tällä Petteri Orvon kaudella.
        Tilastot kertovat myös puhtaana faktana että tämän hallituksen tekemät rajut leikkaukset ovat ajaneet ahdinkoon niin terveydenhuoltomme kuin koulutuksenkin.
        Ja siitä turvallisuudesta, ei se Natoon liittyminen sitä meille tuonut.
        On hyvä muistaa että Nato ei ole pelkästään Vihollinen Venäjälle, se on sitä myös Kiinalle.
        En minä ainakaan näe meidän turvallisuutemme parantuneen sitten viime kauden.
        Toki korjaa mikäli olen väärässä.

Terveydenhuollon ahdinko johtuu hyvinvointialueiksi sanotusta himmelistä, jonka edellinen hallitus väsäsi ja jota nykyinen hallitus yrittää saada toimimaan.
        Himmelin syntyjuuret ovat kepun ikiaikaisessa unelmassa, maakuntahallituksessa.
        Terveydenhuollon ahdingosta päästäisiin, jos siirryttäisiin omalääkäri-järjestelmään. Siitä on esittänyt hyvän toimintamallin muuan lääketieteen professori Oulusta. Idea on tuotu isosti esille pari kertaa Hesarissa, joka tosin ei taida ollut kepulaisten yleislukemista.

• Anonyymi

Kylillä hiipparoi keitä milloinkin, myös keskustassa.
      On hiipparoinut iät ja ajat.
      Ennen hullut vain istuivat kotipirtissä uunin kupeella itsekseen hihittelemässä, jotkut uunin päällä ja muutamat silloin tällöin kodin ulkopuolella häiriötä herättämässä; sellaiset saivat "M-kolmosen" ja joutuivat pöpilään.
      Aloituksessa mainittu naamiomies ei välttämättä ole tämän hallituksen "aikaansaanos", vaan olisi voinut hiipparoida samalla tavalla, oli hallitus mikä tahansa.
      Korvienväliasiat ovat yleensä yksilöasioita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      122
      2396
    2. 134
      1895
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1236
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      105
      1216
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1101
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1070
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1049
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      83
      1009
    9. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      24
      1006
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      56
      942
    Aihe