Mutta kaipaan sinua, mies. Eli tarvitsen sua. Olisit järkyttynyt, jos tietäisit, että ajattelen sinua joka päivä.
Se tuntuu niin väärältä
32
870
Vastaukset
- Anonyymi
Erästä A-naista kaipaan minäkin.
- Anonyymi
Minä en kaipaa A-naista.
- Anonyymi
A nainen ajattelee I miestä joka päivä.
- Anonyymi
Minkälaista. Kuka sinä itse olet
- AnonyymiUUSI
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Ja mitään et tee.😄
- AnonyymiUUSI
Kelaa, miehen itselleen kirjoittelut ei ole vieläkään realisoitunut mihinkään1
- Anonyymi
Miksi kaipaat, vieläkin?
- Anonyymi
Miksi se järkyttäisi?
- AnonyymiUUSI
Haluaisitko sinäkin miesaloittajan tapaan olla mielessä joka päivä?
- Anonyymi
Miksi se tuntuu väärältä? Minäkin kaipaan sinua. En todellakaan olisi järkyttynyt vaan iloinen ja onnellinen. Minäkin mietin sinua jokaikinen päivä.
- Anonyymi
Aloituksen luettuani olen lähes sanaton.. olen järkyttynyt!
- Anonyymi
Laita jotain tunnisteita esim ekat kirjaimet.
- Anonyymi
En halua, mun kirjain on harvinainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua, mun kirjain on harvinainen.
Tämä rajoittaa vaihtoehtoja aika paljon ja jos olet se ketä nyt mietin niin olet kyllä tosi kaunis ja mukava nainen, pidän seurastasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä rajoittaa vaihtoehtoja aika paljon ja jos olet se ketä nyt mietin niin olet kyllä tosi kaunis ja mukava nainen, pidän seurastasi.
Olisi kyllä mukava.
- Anonyymi
Erästä ajattelen useasti joka päivä, eli en järkyttyisi.
- Anonyymi
Rakkaus on vähän monimutkaista!toki siitä voi tehdä helpon jos haluaa
- Anonyymi
Kerroitko jotain....
Minäkin sua ...
https://m.youtube.com/watch?v=T4K7up66Zho - Anonyymi
Olet joku vain
- Anonyymi
En suinkaan olisi järkyttynyt
- AnonyymiUUSI
Kärsi nyt kun itseppähän pelleilit ja tulet pelleilemään sun äö on aika huono
- AnonyymiUUSI
Mitäs läksit.
- AnonyymiUUSI
Onko sulla outo hiippari niinkö mitään suuntaa näille hihkaisuille ym? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Järkyttynyt enemmän siitä että ap kirjoittaa sen täällä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä osaan kirjoittaa. Miksei kirjoittaisi.
- AnonyymiUUSI
Niinpä miksei miehen aloitukset johda rehelliseen kommunikaatioon irl suaraan joku se sanoen
- AnonyymiUUSI
Tiedän, ja se ei järkytä minua mitenkään.
- AnonyymiUUSI
Eikö se oo muotia olla vähän herkkä nykyään?
- AnonyymiUUSI
Menisin hänen luokse heti jos tietäisin että hän tarvitsee minua. Ainakin soittaisin.
- AnonyymiUUSI
Noin kovastiko se mies kaipaa taas tarpeellisuuden tunnetta. No ehkä jos joku tykkää erityisistä haasteista esim
- AnonyymiUUSI
Oon ihastunut sinuun nainen jota en enää näe.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2732150Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha2531524- 411259
- 571154
Millaista on elää masentuneen rinnalla? Annen pikkuveli teki itsemurhan: "Viimeisenä päivänä..."
Anne kertoo koulukiusatusta ja lopulta itsemurhan tehneestä pikkuveljestään Akuutti: Masentuneen rinnalla -ohjelmassa.7898Se tuntuu niin väärältä
Mutta kaipaan sinua, mies. Eli tarvitsen sua. Olisit järkyttynyt, jos tietäisit, että ajattelen sinua joka päivä.32870Ohhoh! Maajussi-Pekka avautuu fyysisestä läheisyydestä Reetta-morsion kanssa: "Ja sitten..."
Oi, onnea matkaan Pekka ja Reetta! Maajussi-Pekka teki lopullisen valintansa ja hänelle sopiva morsio on punatukkainen R6825- 43806
etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!47680Kuljen usein mielessäni niissä maisemissa
missä sinä nainen asut, ja usein on vahva tunne, että kuulut minulle. Tunnut tosi läheiseltä ja tutulta, juuri oikealta.28672