Korkeat hinnat ja oikeuteenkin johtanut asiakkaiden kohtelu ei varmaankaan vaikuta siihen että ihmiset ostavat sähkönsä muualta?😁
KSS Energia joutuu aloittamaan muutosneuvottelut
7
351
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä kannattaisi tutustua aisoihin tarkemmin.
Kerro nyt vaikka ensin tarkemmin noista tietämistäsi hinnoista jos ne ei ole salaisia. Ei muuta mutta saisi tiedon mistä tilaa.
Ja mitä tule noihin muutosneuvotteluihin niin niitä näkyy tulevan nyt jatkuvasti alasta ja yrityksestä riippumatta. Kiitos äänestäjien kun kaikilta meni usko tulevaisuuteen viime vuoden keväällä.- Anonyymi
tutustu sinä vaan aisoihin
- Anonyymi
Miks nää soittelee koko ajan
- Anonyymi
Johtajalle on varaa maksaa 188 000 euroa palkkaa mutta työntekijöitä täytyy potkia pihalle kun ovat niin kalliita.
Ikinä en osta kyseiseltä firmalta wattiakaan sähköä, se on saletti. - Anonyymi
Läksin kks energialta silloin kun lähti hinnat laukalle, Kss energialla kaikista kalleimmat hinnat aina, suosittelen kaikille lämpimästi muita yhtiöitä.
- Anonyymi
Sama täällä eikä paluuta ole
- Anonyymi
Sama. Nykyisen energiantoimittajan kanssa ei mitään ongelmia, eikä varsinkaan sellaisia että hintoja nostetaan 600 % ilmoittamatta. Luottamuksen voi menettää vain kerran.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k364282- 552965
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462878- 302643
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402621Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82585- 382199
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541965Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461683- 1411527