Buddy love kun olet hesassa niin pyydä orginalipientänaista treffeille ja katsele hesaa uutta kotikaupunkiasi ja orginalipientänaista kenties tulevaa vaimoasi siitä saisit hyvän naisen ja vaimon itsellesi
Rakkaus tohtori piipahtaa
38
271
Vastaukset
Erakoitumisasteeni haittaa tuon kaltaisia operaatioita.
Höh, olet yksi palstan fiksuimmista.. varmasti olisi sullakin paljon annettavaa..🤔 älä siis liikaa erakoidu😉
- Anonyymi
Sen päättää orginalipieninainen sitten eli rohkeasti pyydät häntä treffeille
Haaveilija39 kirjoitti:
Höh, olet yksi palstan fiksuimmista.. varmasti olisi sullakin paljon annettavaa..🤔 älä siis liikaa erakoidu😉
Fiksuus on pelkkää teeskentelyä ja nytkin 32 palkkaamaani intialaista asiantuntijaa yrittää esittää tähän mahdollisimman pätevää vastausta, mutta päätin nyt olla kuuntelematta heitä.
buddy-love kirjoitti:
Fiksuus on pelkkää teeskentelyä ja nytkin 32 palkkaamaani intialaista asiantuntijaa yrittää esittää tähän mahdollisimman pätevää vastausta, mutta päätin nyt olla kuuntelematta heitä.
On kiva seurata sun pellepeloton meininkiä. Oot niin kovin kekseliäs kaveri.🤗
Haaveilija39 kirjoitti:
On kiva seurata sun pellepeloton meininkiä. Oot niin kovin kekseliäs kaveri.🤗
Intialaiset huomauttavat, että he siellä tekevät kaiken ja minä vain maksan heille surkeaa palkkaa.
buddy-love kirjoitti:
Intialaiset huomauttavat, että he siellä tekevät kaiken ja minä vain maksan heille surkeaa palkkaa.
Intialaiset kirjoittivat tuon, eikä se pidä paikkaansa, sillä palkat ovat ihan kohdallaan.
buddy-love kirjoitti:
Intialaiset kirjoittivat tuon, eikä se pidä paikkaansa, sillä palkat ovat ihan kohdallaan.
Eivätpäs ole kohdallaan ja missä on se mainostettu autoetu?
buddy-love kirjoitti:
Eivätpäs ole kohdallaan ja missä on se mainostettu autoetu?
Hys nyt siellä, sillä eihän kohta kukaan ole selvillä kuka kirjoittaa ja mitä.
Ok ok, saatte toimistolle vähän käytetyn Tata Nano-auton.buddy-love kirjoitti:
Hys nyt siellä, sillä eihän kohta kukaan ole selvillä kuka kirjoittaa ja mitä.
Ok ok, saatte toimistolle vähän käytetyn Tata Nano-auton.No hyvä ja on jo aikakin, eikä kirjoittajien erottamisessa ole mitään ongelmaa, sillä me kirjoitamme paljon fiksummin kuin sinä.
buddy-love kirjoitti:
No hyvä ja on jo aikakin, eikä kirjoittajien erottamisessa ole mitään ongelmaa, sillä me kirjoitamme paljon fiksummin kuin sinä.
Nyt rauhoitutte siellä tai aletaan erotella kirjoittajis.
buddy-love kirjoitti:
Nyt rauhoitutte siellä tai aletaan erotella kirjoittajis.
Taas teit kirjoitusvirheen ja meillä ei ole niitä ikinä.
buddy-love kirjoitti:
Selvä, soitan sinne osastopäällikölle ja se saa pisttä teidät kuriin.
buddy-love kirjoitti:
Selvä, soitan sinne osastopäällikölle ja se saa pisttä teidät kuriin.
Ok, kunhan tulee myös palkankorotus.
buddy-love kirjoitti:
Ahahaa sä oot hauska😂🙏
buddy-love kirjoitti:
Tuo oli portinvartijan viesti, eikä lähtenyt meiltä.
No niin, nyt olette jo saaneet kaikki sekaisin ja tämä operaatio on psaljastunut.
buddy-love kirjoitti:
No niin, nyt olette jo saaneet kaikki sekaisin ja tämä operaatio on psaljastunut.
Ei se meidän vikamme ole ja itse aloitit.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Ole rohkea😍
Haaveilija39 kirjoitti:
Ahahaa sä oot hauska😂🙏
Miten niin, sillä tämä on ihan oikea ongelma henkilökunnan kanssa.
buddy-love kirjoitti:
Itse olet ongelma.
buddy-love kirjoitti:
Äänestimme ja se Nano on meille liian pieni auto.
Hanki suurempi ja pitää olla neliveto, sillä toimiston edessä on iso kurakko.buddy-love kirjoitti:
Chattailette työaikana, soo, soo, soo. Nyt heti kotiin ….nukkumaan!!
Haaveilija39 kirjoitti:
Chattailette työaikana, soo, soo, soo. Nyt heti kotiin ….nukkumaan!!
Koko ajan yritän saada noita järjestykseen, mutta osastopäällikkökin taitaa olla niillä mukana, sillä ei vastaa puhelimeen.
buddy-love kirjoitti:
Koko ajan yritän saada noita järjestykseen, mutta osastopäällikkökin taitaa olla niillä mukana, sillä ei vastaa puhelimeen.
Ei vastaa, sillä se oli eilen juhlimassa ja on nyt tosi kipeä.
Meillä on sen puhelin ja selataan sen ottamia kuvia.- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Ahahaa sä oot hauska😂🙏
Ei oo mitään hauskaa puhuu olemattomii kun pitäis pyytää kivaa sinkkunaista treffeille niin ei minua naurata intialaiset kirjoittaja utopiat vaan pyytäis originalipientänaista treffeille
buddy-love kirjoitti:
Osastopäällikön kotona on rumat kalusteet ja sen lapsilla on kierot silmät.
buddy-love kirjoitti:
Osastopäällikön kotona on rumat kalusteet ja sen lapsilla on kierot silmät.
Huomenna annatte sen puhelimen sille takaisin ja käskette sen soittamaan minulle heti kun on kunnossa.
buddy-love kirjoitti:
Huomenna annatte sen puhelimen sille takaisin ja käskette sen soittamaan minulle heti kun on kunnossa.
Ei se ole tähän mennessä ole vielä ollut ikinä kunnossa ja ihmettelemme miksi palkkasit sen, sillä siitä on täällä vain haittaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo mitään hauskaa puhuu olemattomii kun pitäis pyytää kivaa sinkkunaista treffeille niin ei minua naurata intialaiset kirjoittaja utopiat vaan pyytäis originalipientänaista treffeille
Etkö oo huomannut hän on kovin ujo.. tarvitsee vähän sulattelua.. eli anna aikaa.😊
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Äänestimme ja se Nano on meille liian pieni auto.
Hanki suurempi ja pitää olla neliveto, sillä toimiston edessä on iso kurakko.Se on lätäkkö 🙂
Anonyymi kirjoitti:
Se on lätäkkö 🙂
Ei ole lätäkkö ja tarvitsemme välttämättä nelivetoisen auton tänne toimistolle.
https://www.google.com/maps/@13.0394731,80.1241329,3a,60y,193.28h,72.3t/data=!3m7!1e1!3m5!1sOPiNi9EKmJR9drgNA_QFOQ!2e0!6shttps://streetviewpixels-pa.googleapis.com/v1/thumbnail?cb_client=maps_sv.tactile&w=900&h=600&pitch=17.699742078462606&panoid=OPiNi9EKmJR9drgNA_QFOQ&yaw=193.28288958995125!7i13312!8i6656?coh=205410&entry=ttu&g_ep=EgoyMDI0MTAyOS4wIKXMDSoASAFQAw==
- Anonyymi
Helsingistä ei takuulla tule kotikaupunkiani ennen olen vaikka työttömänä lapin korvessa kun päivääkään helsingissä
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Muuta tänne Chennaihin sillä meillä on täällä Kattupakkamissa oikein mukavaa.
Voi sitä toki asua myös kaatopaikalla. Mennä yrittää mennä ravintoloihin, joissa tarjoilijoina eivät toimi ne kauniimman sukupuolen edustajat. Käsien pesua suositellaan, tai erottamaan ainakin oikean käden siitä väärästä(katsoo käsiä, eikä tiedä enää mitä tekisi).
Kohta on lypsyaika, lehmät täytyy syöttää muovipusseilla.
- Anonyymi
Ei se nainen asu hesassa edes.
- Anonyymi
Niin minä ajattelinkin sen olevan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579027Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123539Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r292767Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht812169Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142050Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3631818Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411462FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01221Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101105Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671072