Eräässä palstan viestissä mainittiin että "aisankannatajaksi joutunut feikki riisui asiakkaan".
Mitä todella tapahtui?
Erikoinen tapahtuma ikaalislaisessa taksissa
26
354
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos palautteesta, jatketaan samaan malliin! 😊🫡 Ja varmasti kaikki Ikaalisten taksit parhaansa yrittävät, kukaan ei jää heitteille! 💪🙋🏾♀️
- Anonyymi
Jollei muu auta niin poliisit korjaavat talteen uupuneen matkamiehen.
- Anonyymi
feikkii oli renkinä homeenkyrön parissa taksifirmassajoille kelpasirantapuiston koulun
oppilas kuskiksi pariksi viikoksi - Anonyymi
sivistys ja käytös taattua sitä tasoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sivistys ja käytös taattua sitä tasoa
Heikki on kuuden ällän ylioppilas.
- Anonyymi
Jarmolle aina sattuu ja tapahtuu. Erikoista että hetero riisuu homppelin. Mikä tarkoitus?
- Anonyymi
homeenkytön taksiyrttäjä oti tikuskiksi vajakin <rantapuiston kouuludsta
- Anonyymi
eli suomeksi: taksikuski otti kyytiinsä vajakin rantapuiston koulusta eli Kotia LKV:stä.
- Anonyymi
Hoikkalako riisuttiin ? Riisuttiinko yhteisymmärryksessä vai ilman ?
- Anonyymi
Asiakas pyysi taksinkuljettajaa riisumaan hänet miestenvälinen seksi mielessään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiakas pyysi taksinkuljettajaa riisumaan hänet miestenvälinen seksi mielessään?
kuski oli puutteessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuski oli puutteessa
Siksikö hänelle kelpasi jopa iäkkäämpi homomies?
- Anonyymi
kuun emäntä jättää miehen aisankannattajaksi on totuus se että mies on homo
- Anonyymi
Onko Jarmon vaimo jättänyt hänet?
- Anonyymi
Kuski ehkä joutui riisumaan asiakkaan, koska asiakas oli tuttuun tapaan laskenut alleen? 😊🫡
- Anonyymi
Sierrassa sitä ei riisuttu vaikka se olisi kyllä pitänyt viedä eskolle innalaan lumeen poljettavaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sierrassa sitä ei riisuttu vaikka se olisi kyllä pitänyt viedä eskolle innalaan lumeen poljettavaksi
mistä isolloin lunta löytyi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mistä isolloin lunta löytyi
Heikki kertoi että makasit ilkosillasi lumihangessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikki kertoi että makasit ilkosillasi lumihangessa.
feikin puheita ei kukaan ota täydestä sanoi hiihtäjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
feikin puheita ei kukaan ota täydestä sanoi hiihtäjä
Kotia LKV:n esittelyssä Jarmo kertoo nauttivansa hiihtämisestä.
- Anonyymi
Yleensä lapsi menee tosi hölmön näköiseksi kun jampe purkautuu ekan kerran hänen suuhunsa.
- Anonyymi
Niin totta! Mutta jo tokalla kerralla lapsonen-pienoinen tietää mitä tuleman pitää.
- Anonyymi
feikki olirenkinä kaHDELLA homeenkyrönfirmlla kunnes sai potkut
lellään ikaalisten firmalla ei ole ollut- Anonyymi
hän joutui todella ikävään tilanteeseen kun ikaalislainen homomies alkoi lähennellä häntä kesken ajon
- Anonyymi
feikkiä ei yksikään ikaalisten taksista ota rengiksi
- Anonyymi
Totta. Nykyautoissa pitää olla elävä kuljettaja. Ainakin siihen asti kun niittaa päin tiejyrää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513