Ennen laivamatkallemme lähtöä sovimme, että kun kerran lähdetään pitämään hauskaa, niin pidetään kunnolla ja mitä tahansa voi ja saa tapahtua, jos löytyy hauskanpito seuraa. Olemme molemmat ihan hyvännäköisiä reilu 30v pari. Itse olen melko hyvä kuntoinen 195cm, mutta Vaimo tosin herättää paljonkin huomiota, kun on 152cm ja n45kg nätti blondi ja se sopii meille, koska olemme jo pitkään harrastaneet kimppoja ja muuta sellaista. Tykkäämme molemmat seksuaalisesti, myös samaa sukupuolta olevista. Ennen reissua oltiin haettu seuraa laivalle ja löysimme nuoremman miehen, jonka sovimme tapaavamme laivalla. Vaimo oli laittanut lyhyen mekon ja valkoisen kauluspaidan joka korosti upeaa vartaloa. Hän oli upea ja sai huomiota heti, kun hyppäsimme taksista ulos terminaalin edessä. Laivassa emme heti löytäneet hyttiämme, mutta pian kun saavuimme oikealle käytävälle kuulimme melkein viereisestä hytistä, jonka ovi oli auki, kun joku selkeästi puhui vaimostani ja pysähdyimme kuuntelemaan, kun yksi miehistä ylisti vaimoani ja toivoi saavansa, edes joskus jtn yhtä upeaa ja muut myötäilivät häntä. Menimme omaan hyttiimme ja heti laukut laskettuamme päätimme lähteä tupakka
Laivalla vaimon kanssa
Anonyymi-ap
3
1977
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sitten spede heräsi niuvanniemen suljetulta buaahaa
- Anonyymi
Niinkö heräsit. Joko sait puurolautasesi eteesi. Mites aamusi on niuvanniemen suljeulla lähtenyt menenmään puuron lisäksi.
- Anonyymi
Sinähän sen ittestäs tiedät spede missä heräsit.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1187536- 535643
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa663150Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72683Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101628Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2051504Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931139Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3271107Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2501101Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä31969