Miksi äänestitte Trumpia?

Anonyymi-ap

Miksi ette äänestäneet Kamala Harrista ?
Nyt kaikki paha mitä tapahtuu televisiossa on teidän syytä

11

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tumma nainen vs. vaalea vanhus.

Eipä tarvitse pitkään miettiä kumpaa äänestin.

• Anonyymi

siua viksummat asian tuntiat analisoi tän kyllä älä huoli

• Anonyymi

Agendamediassa rummuteltiin Kamala Harrista ja morkattiin Trumppia, niin tottakai siinä on joku pielessä ja ihan periaatteesta kannattaa olla eri mieltä. Pätee yleensä muissakin asioissa.

• Anonyymi

Ei tainnu vaalit ulottua tänne saakka.

• Anonyymi

Harmittaa, koska jenkit on lähiliittomainen ja nyt niillä rikoksesta tuomittu presidentti. Olisi ollut mahdollisuus saada syyttäjä, mutta nyt tuli tuomittu

• Anonyymi

Elä sie seniili eläkeläinen ala jo jenkkien asioihin puuttumaan. Vedä ennemmin pää täyteen viiniä!

• Anonyymi

olj se hyä että rumpista tulloo restentti. piäsee tuas lakasemmaa ryssien mökin rappusie ja toevottaan tervetulua.

• Anonyymi

Trollaatkohan sä ainoastaan vai onkohan eläkeläisellä useampikin persoona? 🤔

• Anonyymi

Siksi kun en ole vassu. Trump on esimerkiksi siitä hyvä kun patistaa näitä siipeileviä natomaita laittamaan puolustuksen kuntoon. Natomaiden asevarastot ovat tyhjät. Tämä on Suomen etu jos nämä laittaa puolustuksen kuntoon.

• Anonyymi

Kuinka nato voisi olla selkänojamme kun sen suurimmat maat Euroopassa ovat laiminlyöneet puolustuksen täysin?

• Anonyymi

Euroopassa ollaan niin saatanan hyväuskoisia kun täällä luullaan ettei mitään pahaa voi tapahtua. Varsinkin vihervassut ovat sellaisia, ja putinisteja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      149
      2013
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      305
      1707
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1557
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1190
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      76
      1182
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1140
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      1027
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      997
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      946
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      927
    Aihe