Kokkola lehdessä uutisartikkeli, jossa ekorosk toteaa, etteivät vaipat kulu biojätteeseen, vaan energiajätteeseen.
Ei ainakaan yli 8 vuotta sitten vaipat kuuluneet energiajätteeseen, vaan ne piti laittaa biojätteesen ja sitä varten hankittava biojäteastia!
Yksi jätteenkuljetus firma kyllä totesi, että enregiajätteisiin vaan, mutta ekokuljetus totesi, että ne kuuluu biojäteastiaan.
Vaipat ei kuulu biojätteeseen...
5
240
Vastaukset
- Anonyymi
Laitan aina paristot biojätteeseen koska ne ei ole tullut avaruudesta vierasainetta.
- Anonyymi
Eivät kuulu.
- Anonyymi
Nämä muistisairaiden vaipat,varsinkin yö vaipat ovat kyllä tosi märkiä.
Jopa tuksuvat energiajäteastioissa,kannattaa kalkita.
Bio-jätteitä tulee litra viikossa,nämä voi poltaa ihan omassa energiaa tuottavassa
keskuslämmityskattilassa.Bio-jäte rahastus on aivan turhaa maaseudulla.Näistä tulisikin laskuttaa kaupoja jotka bio-jätettä myy.- Anonyymi
Jos sulta tulee vaan litra biojätettä viikossa, niin voit ne kuivata ja polttaa vaikka saunanpesässä, niin kiuaskin kumenee.
- Anonyymi
Minä kuorin aina kaupassa banaanit, appelsiinit ja muut painavakuoriset hedelmät, niin ei tule biojätettä, enkä maksa kauppiaalle kuorista!
Te maksatte kauppiaalle vuodessa kymmenistä kiloista syömäkelvottomista kuorista.
Kauppaan pitäsi saada biojäte astia tätä varten, laittaahan kaupiaskin hedelmiä biojäteastiaan, ettei ne kuoret siellä haittaa, vaikkei kauppias saa niistä rahaa.
t. Ressu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647