Puolueiden tulisi nyt kammata ehdokkaansa tiheällä kammalla. Kaikki ne ehdolle pyrkivät, joilla on rikostuomio tai tuomioita on hylättävä. Kunta- ja aluepolitiikka tarvitsee suursiivouksen ja sellaisia päättäjiä, joilla on puhdas tausta ja edes omat asiat kunnossa. Tämä on helppo todeta kun kaikilta ehdokkaaksi pyrkiviltä vaaditaan ote rikosrekisteristä.
Kunta- ja aluevaalien ehdokasasettelu käynnissä - rikollisia ei listoille!
23
252
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, näin tulisi tehdä, mutta kaikki puolueet ei tee niin
- Anonyymi
Sekoomuksessa ja kepuleille on vaan positiivinen asia jos olet talousrikollinen. Tiedät kuinka "toimia".
- Anonyymi
Se ketä tulemme perheen kanssa äänestämään( kesk.)ei ole minkäänlaista rikostausta.
- Anonyymi
Persu Polvinen voi näyttää ihan omalla esimerkillä miten huijataan ?
Jätti ruokot maksamatta ja hommasi vielä lähestymiskiellon itselleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu Polvinen voi näyttää ihan omalla esimerkillä miten huijataan ?
Jätti ruokot maksamatta ja hommasi vielä lähestymiskiellon itselleen.Äänestän Polvista.
- Anonyymi
Katsokaahan vaan lopputulosta - Kajaanissa persut asettavat hiljattain Kainuun Käräjäoikeudesta rikostuomion saaneen Pasi Kilpeläisen ykkösehdokkaakseen. Eli sopiva rötöstely on vain hyväksi!
- Anonyymi
Ja MET äänestetään sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja MET äänestetään sitä.
Sinä voit äänestää rikollista, mutta minä en.
- Anonyymi
Ei ääniä heru on senverran meriittiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä voit äänestää rikollista, mutta minä en.
Onneksi hyvin monet eivät äänestä minkäänlaista vilpin ja rikoksen tekijää.
- Anonyymi
On varmasti
- Anonyymi
Pasi Kilpeläinen saa laajasti tukea. Eikä se ole ihmekään kun on niin arvovaltainen ja hyvä pönkkä taustalla. Peräti Kajaanin kaupunginvaltuuston puheenjohtaja.
- Anonyymi
Salli mun nauraa se pönkkä nähtiin 5.11.2024 valtuuston kokouksessa😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salli mun nauraa se pönkkä nähtiin 5.11.2024 valtuuston kokouksessa😂
On se iso ero puheenjohtajilla. HVA:n pj on jämäkkä, selväsanainen ja asiansa osaava, jota kuuntelee mielellään. Tämän toisen jätän omaan arvoonsa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se iso ero puheenjohtajilla. HVA:n pj on jämäkkä, selväsanainen ja asiansa osaava, jota kuuntelee mielellään. Tämän toisen jätän omaan arvoonsa...
Olen samaa mieltä ensinnäkin hän on sellainen varman oloinen selkeäsanainen ja hyvä käytöksinen pj. Hoitaa tehtävänsä mallikkaasti.
- Anonyymi
Niin ja tyhmän porukan ansiosta puunuijaa kopauttelee...
- Anonyymi
Persuissa positiivinen rikosrekisteri on plussaa ja vain sillä voi päästä puolueessa pitkälle. Vähintään pitää olla tuomio kiihottamisesta kansaryhmiä vastaan tai kapakkatappeluita tummien kanssa.
- Anonyymi
Pahimmat rötöstelijät puheenjohtajaa myöten Kepussa, siellä osataan kieroilun jalo taito nuorisojärjestössä opetellaan jo nuorena!!!!!
- Anonyymi
Pääseekö Esa ehdolle?
- Anonyymi
Kyllä pääset ei sinne ole kovin montaa halukasta.
- Anonyymi
Rikollisilta pois äänioikeus. Kaikki joilla sakkoja vaikka piereskelystä julkisella paikalla äänioikeus pois .
- Anonyymi
Pasi Kilpeläinen on ehdottomasti laitettava ehdolle. Me pikkukonnat äänestämme häntä ja viemme tekemään suuria päätöksiä Kajaanin valtuustoon!
- Anonyymi
Kyllä .. valtuustosalissa näytti taitonsa —)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk274625Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132998Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141249Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.451035Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231004PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht120824Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport39807- 37774
- 110758
- 137697