Nyt pitäisi ottaa järki käteen ja lopettaa tälläinen. Helluntalaisille tiedoksi, ottakaa psyyken lääke, jos siihen on tarvetta. Se tiedetään, että Saalem kieltää psyyken lääkkeiden käytön.
Helluntalaisten ja lestadiolaisten välinen riita
55
555
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt pitäisi=mittava riita tanssista cantaa cauas cesästä sycsyyn
- Anonyymi
torstai on taiston päivä, hälytys sotilastiedustelu ykkönen.
Otsikko pitää kirjoittaa muotoon:
KRISTITTYJEN JA LESTADIOLAISTEN VÄLINEN NÄKEMYSERO
Vl-usko ei ole kuin näennäisesti kristillinen usko ja Helluntailaiset eivät halua, eivätkä voi omia Jeesusta vain itselleen.
Kristityn erotat siitä ,että hän tunnustaa Jeesuksen Herraksi, kuningasten kuninkaaksi!- Anonyymi
Matt. 7:21
"Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon Totta. Upotuskaste on Jeesuksen esimekrkki ihmisen Pyhyydestä ja Hän täytti, kuten helluntaialsiet Jumalan tahdon ottaa Ukovien kaste, jolloin Jordanissakin jopa Tavaat avautuivat ja Jumala kävi kunnioittamassa toimtusta.
Yhdelläkään lestadiolisella ei ole tätä porttia avattu ilman Kastetta?
He ovat kyllä uskonnollisia, mutta eivät Kristyyjä ilman Kastetta.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Totta. Upotuskaste on Jeesuksen esimekrkki ihmisen Pyhyydestä ja Hän täytti, kuten helluntaialsiet Jumalan tahdon ottaa Ukovien kaste, jolloin Jordanissakin jopa Tavaat avautuivat ja Jumala kävi kunnioittamassa toimtusta.
He ovat kyllä uskonnollisia, mutta eivät Kristyyjä ilman Kastetta.Jeesuksen kasteesta on säilynyt argeologisia piirroksia.
Johannes ja Jeesus seisovat matalassa vedessä joen ylityspaikassa, missä joki voitiin ylittää kävellen molempiin suuntiin. Ihmisiä tuli kävellen joen toiselta puolelta katsomaan Johanneksen kastetoimintaa. Kasteita tehtiin turvallisesti joen ylityspaikassa. Factatietoa.
Johannes valaa käsistää vettä Jeesuksen pään päälle, kun hänet kasteessa Kruunattiin Ylipapin virkaan. Pyhä Henki tuli pään päälle. - Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Totta. Upotuskaste on Jeesuksen esimekrkki ihmisen Pyhyydestä ja Hän täytti, kuten helluntaialsiet Jumalan tahdon ottaa Ukovien kaste, jolloin Jordanissakin jopa Tavaat avautuivat ja Jumala kävi kunnioittamassa toimtusta.
He ovat kyllä uskonnollisia, mutta eivät Kristyyjä ilman Kastetta.ainoastaan olivat pyhiä ja roikkuvat tisseistä kuoleman virran yllä
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen kasteesta on säilynyt argeologisia piirroksia.
Johannes ja Jeesus seisovat matalassa vedessä joen ylityspaikassa, missä joki voitiin ylittää kävellen molempiin suuntiin. Ihmisiä tuli kävellen joen toiselta puolelta katsomaan Johanneksen kastetoimintaa. Kasteita tehtiin turvallisesti joen ylityspaikassa. Factatietoa.
Johannes valaa käsistää vettä Jeesuksen pään päälle, kun hänet kasteessa Kruunattiin Ylipapin virkaan. Pyhä Henki tuli pään päälle.Älä sävwellä.
Alkuperäinen nimi Kasteelle on babtizoo, joka käännettynä on täydellinen upotus nesteeseen.
Kuvia voi jokainen piirtää ja laittaa siihen niin matalan paikan, ettei se jokea mustuta.
Mitä vastaan Raamatun tekstiin; Matt. 3:16 Kun Jeesus oli kastettu, hän nousi heti vedestä. Samassa taivaat aukenivat, ja Jeesus näki Jumalan Hengen laskeutuvan kyyhkysen tavoin ja asettuvan hänen päälleen.
Joas se olisi matalikko, Hän vain kävelisi vedestä, mutta kaste on upottamista ja pestä ihmisestä kauttaaltaan kaikki paha pois, jopa päästä, josta kastana painan ihmisen taaksepäin ja nostan Hänet upoksista parin seukunnin päästä ylös.
Israelissa ei ripotella lasta ja Raamatussa, vaan parannuksen jälkeen upotetaan, jota ennen lausutaan kastesanat; - Minä kastan sinut KK: Jeesuskeen Kristukseen, Amen.
Ripottelussahan akstetaan lahkoon, tai Kirkkokuntaan, veromerkki otsaan, kuten koiralla pantaan.
Jos on taulu, jossa vain otsa valellaan, miksi silloin pitää nousta vedestä?- Anonyymi
Eihän se ole mitään uskoa jos tunnustaa Jeesuksen Herraksi.
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Älä sävwellä.
Alkuperäinen nimi Kasteelle on babtizoo, joka käännettynä on täydellinen upotus nesteeseen.
Kuvia voi jokainen piirtää ja laittaa siihen niin matalan paikan, ettei se jokea mustuta.
Mitä vastaan Raamatun tekstiin; Matt. 3:16 Kun Jeesus oli kastettu, hän nousi heti vedestä. Samassa taivaat aukenivat, ja Jeesus näki Jumalan Hengen laskeutuvan kyyhkysen tavoin ja asettuvan hänen päälleen.
Joas se olisi matalikko, Hän vain kävelisi vedestä, mutta kaste on upottamista ja pestä ihmisestä kauttaaltaan kaikki paha pois, jopa päästä, josta kastana painan ihmisen taaksepäin ja nostan Hänet upoksista parin seukunnin päästä ylös.
Israelissa ei ripotella lasta ja Raamatussa, vaan parannuksen jälkeen upotetaan, jota ennen lausutaan kastesanat; - Minä kastan sinut KK: Jeesuskeen Kristukseen, Amen.
Ripottelussahan akstetaan lahkoon, tai Kirkkokuntaan, veromerkki otsaan, kuten koiralla pantaan.
Jos on taulu, jossa vain otsa valellaan, miksi silloin pitää nousta vedestä?Ei se synti ihmisestä kasteessa lähde, olemme syntisiä loppuun asti täällä maan päällä. Kaste on liiton merkki. Tarvitaan usko ja kaste. Ilman uskoa on mahdoton kelvata Jumalalle.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se synti ihmisestä kasteessa lähde, olemme syntisiä loppuun asti täällä maan päällä. Kaste on liiton merkki. Tarvitaan usko ja kaste. Ilman uskoa on mahdoton kelvata Jumalalle.
Miten tämän selität Kastamattoma; Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
Toinen; Mark. 1:4 Ja näin tapahtui. Johannes Kastaja julisti autiomaassa, että ihmisten tuli kääntyä ja ottaa kaste, jotta synnit annettaisiin heille anteeksi.
Ei kukaan kastaja kasta, ennekuin ihminen tekee parannuksen ja haluaa seurata Jeesusta, sen jälkeen on upotus mahdollista.
Kaste tehdään Jeeukseen, ei Jumalaan, eikä kenelläkään ole suhdetta Jumalaan, ennen Jeesuksen lupaa ja tietä.
Se juuri on sitä uskonnollisuutta, ei Pyhää Uskoa.Anonyymi kirjoitti:
Ei se synti ihmisestä kasteessa lähde, olemme syntisiä loppuun asti täällä maan päällä. Kaste on liiton merkki. Tarvitaan usko ja kaste. Ilman uskoa on mahdoton kelvata Jumalalle.
"Ilman uskoa on mahdoton kelvata Jumalalle."
Mihin uskot?Anonyymi kirjoitti:
Eihän se ole mitään uskoa jos tunnustaa Jeesuksen Herraksi.
No mikä on?
pinnasänky kirjoitti:
He ovat kyllä uskonnollisia, mutta eivät Kristyyjä ilman Kastetta.”Upotuskaste on Jeesuksen esimekrkki…”
Miksi ihmeessä ihmisen pitäisi kastaa jumala? Markus teki pahan mokan kun sepitti evankeliuminsa alkuun kasteen. No, sen ymmärtää. Johannes kastaja oli historiallinen ihminen, mutta Jeesus vain sepitetty satuhahmo. Näin tarinaan saatiin uskottavuutta kun sepitettiin, että tunnettu kastaja oli muka kastanut tämän satuhahmon.
Ei saatana te hellarit ja lestat olette kyllä mielisairasta ja typerää sakkia kun tällaiseen soopaan uskotte 😂Humanisti_ateisti kirjoitti:
”Upotuskaste on Jeesuksen esimekrkki…”
Miksi ihmeessä ihmisen pitäisi kastaa jumala? Markus teki pahan mokan kun sepitti evankeliuminsa alkuun kasteen. No, sen ymmärtää. Johannes kastaja oli historiallinen ihminen, mutta Jeesus vain sepitetty satuhahmo. Näin tarinaan saatiin uskottavuutta kun sepitettiin, että tunnettu kastaja oli muka kastanut tämän satuhahmon.
Ei saatana te hellarit ja lestat olette kyllä mielisairasta ja typerää sakkia kun tällaiseen soopaan uskotte 😂Onko Jumala sepietty olemus, koska Hän esiintyi maan päällä ensmimmäistä kertaa muutamaan tuhanteen vuoteen?
Matt. 3:17 Ja taivaista kuului ääni: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mieltynyt."- AnonyymiUUSI
pinnasänky kirjoitti:
Onko Jumala sepietty olemus, koska Hän esiintyi maan päällä ensmimmäistä kertaa muutamaan tuhanteen vuoteen?
Matt. 3:17 Ja taivaista kuului ääni: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mieltynyt."Ja ihminen loi jumalat. Miten uskonto selitetään, Pascal Boyer.
Anonyymi kirjoitti:
Ja ihminen loi jumalat. Miten uskonto selitetään, Pascal Boyer.
Aivan outo jumala, tuo Boyer?
Mikä on Saalemisi, onko se Israelissa.
- Anonyymi
Suomessa ei ole mitään oikeata Saalemia.
Ilm. 3:9
Katso, minä annan sinulle Saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa ei ole mitään oikeata Saalemia.
Ilm. 3:9
Katso, minä annan sinulle Saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.Miten tuo jae liittyy asiaan?
- Anonyymi
Uusi uskonpuhdistus on alkamassa. Uskovaiset paljastavat joukoissaan olevat pedofiilit ja kaappihomot, vain näin he voivat ansaita taivaspaikan.
- Anonyymi
Ja juudaathan joutuu helvrttiin
- Anonyymi
Ihmisiä harmittaa kovin kun uhrin pitää antaa anteeksi muuten joutuu helvettiin
- Anonyymi
Mikä riita ja missä, täällä forumillako?
- Anonyymi
Uhriutumisen tarve on helluntailaisilla niin voimakas, että ko. lahko haastaa riitaa joka suunnasta.
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Laita vaikka kaksi esimerkkiä riidan haastannassa.
se että helluntailaiset haastaa riitaa eikä maksa veroja
Anonyymi kirjoitti:
se että helluntailaiset haastaa riitaa eikä maksa veroja
Olet todella pelle?
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Olet todella pelle?
Sun lisäksi, siis teitä on kaksi.
pinnasänky kirjoitti:
Olet todella pelle?
Kuietnkaan tämä pelle ei tuonut tosiasiaa mitenkään esille; joten pelle on pelle ja hänen pappinsa.
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Olet todella pelle?
itseäsi tarkotat lainatekseni älymystön kieltä "vesipelle"
- Anonyymi
Lestat on ryökäleen kovia valehtelee. Onko helareissa lupa valehdella?
Joh. 8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
Vl-usko-ja liike on perustettu valheen savijaloille,. Minunkin kokemus velluista on se ,etteivät he poikkea ns maallisista ihmisistä valehtelunkaan suhteen, kuin ehkä ripauksella ekstraa. En ostaisi vellulta autoa.
Jeesus Kristus on Totuus, Tie-, Totuus-ja Elämä ja Hänessä ei valhetta ole!
Jokaisella on omatunto, joka ohjaa ihmisen toimintaa, valehtelu ei kuulu Jeesuksen seuraajille. Mutta jokainen päättää itse toimintansa, rehellisyys tulee sisältä sydämestä, -ei ulkopuolelta pakotettuna.SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Joh. 8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
Vl-usko-ja liike on perustettu valheen savijaloille,. Minunkin kokemus velluista on se ,etteivät he poikkea ns maallisista ihmisistä valehtelunkaan suhteen, kuin ehkä ripauksella ekstraa. En ostaisi vellulta autoa.
Jeesus Kristus on Totuus, Tie-, Totuus-ja Elämä ja Hänessä ei valhetta ole!
Jokaisella on omatunto, joka ohjaa ihmisen toimintaa, valehtelu ei kuulu Jeesuksen seuraajille. Mutta jokainen päättää itse toimintansa, rehellisyys tulee sisältä sydämestä, -ei ulkopuolelta pakotettuna.Muistini pätkii, viimeisimmän autoni ostin vellulta, tietämättä sitä ja auto on hyvä 😀
No siinäpä opetusta minulle, velluissa on rehellisiä ja epärehellisiä, niin kuin hellareissakin!
Mielestäni psyykenlääke kirjoitetaan yhteen. Korjatkaa jos olen väärässä.
Asallisesti ottaen, jättää tuo psyyken ongelmien pilkkaaminen pois, olen varma että alustuksen tekijänkin läheisissä on joku lääkkeiden tarvitsija.Jos lestadiolaiset lopettaisivat Raamatun sanoman väärentämisen, niin mitään riitaa ei heidän ja kristittyjen välillä olisikaan.
Aloituksesta voisi vetää sellaisen johtopäätöksen, että vellut on saatu uskomaan vl-valheseen "psyyken lääkkeellä"?
Korjatkaa, jos olen väärässä!- Anonyymi
Molemmissa on rokotevastaisia luulosairaita foliohattuja, jotka uskovat salaliittoteorioihin enemmän kuin luojaamme.
- Anonyymi
Miksi riidellä kun voisi rakastaa.
Lestadiolaiset hoitomiehet hoitaisivat helluntailaiset tuoreiksi ja terveiksi, ainoina oikeina uskovaisina helvetin kauhuilta pelastuviksi sieluiksi.
Helluntailaiset enkelit kurvaisisivat mersuillaan uskossaan epäuskoon lipsahtaneiden lestadiolaisten pihaan, kotiin rukoushetkellä ja kätten päällepanolla porukan sitouttavan uskon taas lestadiolaiseen palauttamaan.
Win win- Anonyymi
Säännöt ovat ihmisten keksimiä,että voi vaan tiettyjä puolueita äänestää. Miksi pitää sekoittaa uskonnon ja politiikan keskenään.Raamatussahan on kymmenen käskyä.
- Anonyymi
Helarit eivät edusta järjestäytynyttä rikollisuutta
- Anonyymi
Aloitus on täynnä valheita.
- Anonyymi
Saatananpalvojat on kehittänyt lääkkeet
- Anonyymi
Kaikki lääkärit ovat satanisteja
Hyvä sanoma levisi kaikkialle Theklasta, ja hän teki useita ihmeellisiä parantumisia, niin että koko kaupunki ja viereiset maakunnat toivat sairaansa tuolle vuorelle, ja ennen kuin he tulivat niin pitkälle kuin luolan suulle, he parantuivat, mitä ikinä heillä olikin.
Saastaiset henget heitettiin pois pitäen meteliä, kaikki vastaanottivat sairaansa ehjinä ja ylistivät Jumalaa, joka oli antanut sellaisen voiman neitsyt Theklalle,
niin paljon, että Seleucian lääkärit olivat tarpeettomia, ja menettivät kaiken kaupankäynnistään saamansa hyödyn, koska kukaan ei arvostanut heitä. Tämä täytti heitä kateudella niin, että he alkoivat suunnitella, millä tavalla menettelisivät tämän Kristuksen palvelijan kanssa.
Luku 11.
Sitten paholainen antoi heidän mieliinsä pahan neuvon, sinä päivänä, kun he kokoontuivat neuvottelemaan. He päättelivät keskenään näin: ’Tämä neitsyt on suuren jumalattaren Dianan papitar, ja mitä ikinä hän pyytää häneltä, se myönnetään, koska hän on neitsyt ja siksi kaikkien jumalien rakastama.
Hankkikaamme muutamia elostelevia ihmisiä, ja kun olemme saaneet heidät tarpeeksi juovuksiin ja antaneet heille hyvän rahasumman, määrätkäämme heidät menemään ja irstailemaan tämän neitsyen kanssa luvaten heille, että jos he tekevät sen, suurempi palkkio odottaa.’
Sillä he tulivat näin siihen johtopäätökseen, että jos he kykenisivät turmelemaan hänet, jumalat eivät enää välittäisi hänestä eikä Diana parantaisi sairaita hänen puolestaan.
He jatkoivat tämän päätöksen mukaan, ja miehet menivät vuorelle, raivoissaan kuin leijonat luolalle, ja he koputtivat oveen.
Pyhä marttyyri Thekla luottaen Jumalaan, johon hän uskoi, avasi oven, vaikka hänelle oli aikaisemmin ilmoitettu heidän suunnitelmastaan, ja sanoi heille: ’Nuorukaiset, mikä on tarkoituksenne?’
He vastasivat: ’Onko täällä ketään, jonka nimi on Thekla?’ Hän vastasi: ’Mitä te haluatte hänestä?’ He sanoivat: ’Aiomme maata hänen kanssaan.’
Siunattu Thekla vastasi: ’Vaikka olen nöyrä vanha nainen, minä olen Herrani Jeesuksen Kristuksen palvelija, ja vaikka teillä on huono suunnitelma minua vastaan, ette kykene toteuttamaan sitä.’ He vastasivat: ’Meille on mahdotonta olla tekemättä sinulle mitä aiomme.’
Ja kun he sanoivat tätä, he ottivat hänestä kiinni
väkivallalla ja olisivat raiskanneet hänet. Silloin hän suurimmalla lämmöllä sanoi heille: ’Nuorukaiset, olkaa kärsivällisiä, ja nähkää Herran kunnia.’
Ja kun he pitivät häntä kiinni, hän katsoi taivaaseen ja sanoi: ’Oi kunnioitetuin Jumala, jonka kaltaista ei voi olla, joka teet itsesi loistavaksi yli vihollistesi, joka johdatit minut tulesta etkä antanut minua Thamyrikselle, etkä antanut minua Alexanderille, joka johdatit minut villipedoilta, joka varjelit minua syvissä vesissä, joka olet kaikkialla ollut auttajani ja korottanut nimeäsi minussa,
myös nyt, johdata minut näiden pahojen ja järjettömien miesten käsistä, äläkä anna heidän turmella siveyttäni, jota olen aina varjellut kunniaksesi, sillä minä rakastan sinua ja ikävöin sinua, oi Isä, Poika, ja Pyhä Henki, ikuisesti, Amen.’
Silloin tuli ääni taivaasta sanoen: ’Älä pelkää, uskollinen palvelijani Thekla, sillä minä olen kanssasi. Katso ja näe paikka, joka on avattu sinua varten, siellä sinä tulet olemaan ikuisesti ja siellä sinä saat autuaaksi tekevän näyn.’
Siunattu Thekla katsoi, ja näki kallion avautuvan sen verran, että ihminen voisi astua sisään. Hän teki niin kuin oli käsketty, rohkeasti pakeni pahalta porukalta ja meni kallioon, joka heti sulkeutui niin, ettei ollut näkyvää halkeamaa siinä, mistä se oli avautunut.
Miehet seisoivat täydellisen hämmästyneinä niin suunnattomalla ihmeellä, eikä heillä ollut voimaa pidätellä Jumalan palvelijaa, vaan saivat ainoastaan kiinni hänen verhostaan tai hupustaan ja repivät siitä palan,- Anonyymi
Terveydenalan ihmiset ovat helvetistä
- Anonyymi
Syökää vaan lääkkeitä kun ei ole pyhän hengen voimaa pitää mennä lääkäriin ne tappaa varmasti sinnehän teidät ohjataan kun teette syntiä
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Mistä noin tyhmä ajatus, lääke auttaa Lääkärin kirjoittaman. Luukaskin oli lääkäri.
Kipaisepa nyt nopeasti lääkäriin.
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Mistä noin tyhmä ajatus, lääke auttaa Lääkärin kirjoittaman. Luukaskin oli lääkäri.
kääriäinen kirkolla ja tapettuna koulun penkille
- AnonyymiUUSI
Hieman ihmetyttää näin uskonnottomana näiden kahden keskenään Raamatun tulkinnassa ja uskonsa ainutkertaisen aitouden saralla erimieliset, helluntailaiset ja lestadiolaiset.
Kehottavat kiivaina toisiaan lääkäriin ja mielensairauden lääkinnän apuun.
Eikö se Jeesus parannakkaan ?
Ja samalla kun samaa jumalolentojen ja uskomisen käyttöopasta eriseuraisesti, ristiriitaisesti tulkitsevat, uskoaan harrastavat ja sanovat olevansa siinä ainoassa oikeassa ja terveessä uskossa.
Miten sen kaverin usko samaan mutta hieman eri painopisteillä tulkittuna ja harrastuksena toteutettuna on sitten niinkin mielisairasta ?
Me uskonnottomathan olemme kyllä näiden molempien parempien mukaan perinteisesti "hulluja kun eivät usko."
Mutta toinen samaan uskovakin olisi niin kovin hullu ?Kirjoitat uskosta, mutta mihin? Pelkkä Jumalaan uskominen ei ole kristillisyyttä, uskovathan mm muslimitkin Allahiinsa -siis Jumalaan. Riivazjatkin uskovat Jumalaan ja vapisevat Hänen edessään.
Ei ole lestadiolaisten ja hellareriden välistä riitaa ,vaan vastakkain on vl-valhe ja Totuus,-joka ei ole hellari, vaan Totuus,- joka on Jeesus Kristus! " Maailmassa on paljon kristillisiä seurakuntia, jotka uskovat Jeesukseen, -eivätkä ole hellareita.
Kristitty saa uskollaan Jeesukseen Lahjavanhurskauden,-armosta-
Kristitty voi tunnustaa :Jeesus on Herra!
Vellu uskoo viekkaisiin valheisiin, -pelastukseen joka tulee ihmisistä ja omista teoista.
Raamattu sanoo sellaisista näin:
Juud. 1:4 Sillä teidän keskuuteenne on pujahtanut eräitä ihmisiä, joiden jo aikoja sitten on kirjoitettu tulevan tähän tuomioon, jumalattomia, jotka kääntävät meidän Jumalamme armon irstaudeksi ja kieltävät meidän ainoan valtiaamme ja Herramme, Jeesuksen Kristuksen.- AnonyymiUUSI
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Kirjoitat uskosta, mutta mihin? Pelkkä Jumalaan uskominen ei ole kristillisyyttä, uskovathan mm muslimitkin Allahiinsa -siis Jumalaan. Riivazjatkin uskovat Jumalaan ja vapisevat Hänen edessään.
Ei ole lestadiolaisten ja hellareriden välistä riitaa ,vaan vastakkain on vl-valhe ja Totuus,-joka ei ole hellari, vaan Totuus,- joka on Jeesus Kristus! " Maailmassa on paljon kristillisiä seurakuntia, jotka uskovat Jeesukseen, -eivätkä ole hellareita.
Kristitty saa uskollaan Jeesukseen Lahjavanhurskauden,-armosta-
Kristitty voi tunnustaa :Jeesus on Herra!
Vellu uskoo viekkaisiin valheisiin, -pelastukseen joka tulee ihmisistä ja omista teoista.
Raamattu sanoo sellaisista näin:
Juud. 1:4 Sillä teidän keskuuteenne on pujahtanut eräitä ihmisiä, joiden jo aikoja sitten on kirjoitettu tulevan tähän tuomioon, jumalattomia, jotka kääntävät meidän Jumalamme armon irstaudeksi ja kieltävät meidän ainoan valtiaamme ja Herramme, Jeesuksen Kristuksen.No tiivistän asiantilanne problematiikkaa hieman, näin uskonnottomana.
Tolkun ihmiset uskovat satuolentoon.
Maksavat veroa ja kymmenyksiä sen parhaille kavereille.
Ja sanovat: "Hullu on joka ei usko."
- AnonyymiUUSI
Mikä riita on menossa?
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt721814Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1101655Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942521245Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1821202Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2351173Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451087- 2121054
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293912Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221890- 56767