Archie Cruz, oikealta nimeltään Arttu Kuosmanen ei tienannut viime vuonna ollenkaan ansiotuloja. Pääomatuloja kertyi kaksi euroa. Yhteensä rokkari tienasi siis kaksi euroa.
Archie tienasi viime vuonna kaksi euroa
13
243
Vastaukset
- Anonyymi
Mitenkäs kävi Mannisten?😊
- Anonyymi
Tienasivat yhteensä 20 euroa.
- Anonyymi
Stara Kuosmanen
- Anonyymi
Kihlattunsa kehuskelee duuneillaan, mutta eipä niitä verotietojen mukaan ole ruuhkaksi asti ollut. Muka jalkapallojoukkueen manageri ja futsal-joukkueen tiedottaja. Millä osaamisella? Oman pärrstän mutristelukuvia ei lasketa.
- Anonyymi
Kun on säästöjä (ja rikas suku), niin voi elää jonkin aikaa niiden turvin.
- Anonyymi
Ei kun lähes kolme
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/deb9adf1-7e89-423c-8bdb-441efa305412 - Anonyymi
Siinä on ahkera työntekijä.
- Anonyymi
Archie ei kommentoinut rahalähteitään toimittajalle sanoen että hänen rahatilanteensa ei kuulu kenellekään.
- Anonyymi
Mutta kaikki muu kuuluukin kaikille koska tunkee pullaposkilärviään esille päivittäin.
- Anonyymi
Tälle wannabe rockikukolle äiskä ja iskä antaa karkkirahaa varmaan maailman tappiin.
Mitään aikustumisen tai vakiintumisen merkkejä ei ole näköpiirissä, josta kertoo sekin, että vain hetken deittailtuaan nämä pellet hankkiutuivat raskaaksi.
Millä nää aikoo lapsensa elättää on ison ihmetyksen aihe. - Anonyymi
Kertoo paljon myös Iidasta, joka valitsi lapsensa isäksi tämän luuserin.
Lapsellinen haihattelija kuvittelee, että Arttu on jonkinlainen maailman tähti, joka turvaa hänen ja lapsen loppuelämän.
Eihän toi hyvältä näytä.
Paitsi, että Kuosmanen on vain keskinkertainen rivimuusikko ja skeban rääkkääjä, se on myös kaikkien kanssa riitaantuva räyhääjä, jota edes entiset bändin jäsenet ei tavatessaan viitsi moikata.
Yhteistyökyvyttömyydestä johtuen häiskä joutuu sooloilemaan ja ne mahdolliset harvat keikat suuntautuu peräkylien kaljakuppiloihin.
Joko Iida joutuu tarttumaan oikeisiin töihin (Arttu niihin tuskin kykenee) tai koko revohka on sossun luukulla alta aikayksikön. - Anonyymi
Taas näitä aikuisvauvoja, jotka kuvittelee vanhempien elättävän heidät hamaan tappiin.
- Anonyymi
Nyt on prkl vie valeuutisointia!! Se oli kolme euroa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569