Itse ole käyttänyt puiden kuivia lehtiä joita kerään syksyllä jos on saatavana ovat parasta tavaraa ,ilmavaa,hajoaa nopeaan...pahinta on puun puru joka hajoaa hitaasti ja eristää kompostoinnin lämpenemisen keväällä...käyteettinhän enn puunpurua eristeenä kylmäkaivoissa maatiloilla..mummolla oli maakaivossa lunta ja olkia ja puruja lumen ja jään päällä..joten elkää käyttäkö puruja kompostissa....ihme ettei kukaan ole keksinyt bisnestä puiden irtolehdistä jota myy kompostin kuivikkeeksi..
Paras kompostoinnin lisuke
Anonyymi-ap
4
272
Vastaukset
- Anonyymi
miljoonabisnes..,
- Anonyymi
multaa ja puun purua mydään...hölmöläisten bisnes..pahin mahdollinen kompostointi aine,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
multaa ja puun purua mydään...hölmöläisten bisnes..pahin mahdollinen kompostointi aine,,
Merkonomi ämmien ja muiden puuhalaajien puuhasteluja.
- Anonyymi
Pitkää lastia moottorisahalla pölkystö pitkittäin, ilmavaa eikö junttasnnu kuten puru
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321