Itse ole käyttänyt puiden kuivia lehtiä joita kerään syksyllä jos on saatavana ovat parasta tavaraa ,ilmavaa,hajoaa nopeaan...pahinta on puun puru joka hajoaa hitaasti ja eristää kompostoinnin lämpenemisen keväällä...käyteettinhän enn puunpurua eristeenä kylmäkaivoissa maatiloilla..mummolla oli maakaivossa lunta ja olkia ja puruja lumen ja jään päällä..joten elkää käyttäkö puruja kompostissa....ihme ettei kukaan ole keksinyt bisnestä puiden irtolehdistä jota myy kompostin kuivikkeeksi..
Paras kompostoinnin lisuke
Anonyymi-ap
4
245
Vastaukset
- Anonyymi
miljoonabisnes..,
- Anonyymi
multaa ja puun purua mydään...hölmöläisten bisnes..pahin mahdollinen kompostointi aine,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
multaa ja puun purua mydään...hölmöläisten bisnes..pahin mahdollinen kompostointi aine,,
Merkonomi ämmien ja muiden puuhalaajien puuhasteluja.
- Anonyymi
Pitkää lastia moottorisahalla pölkystö pitkittäin, ilmavaa eikö junttasnnu kuten puru
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733774Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92031Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351256
- 1121148
- 1111125
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35896