Itse ole käyttänyt puiden kuivia lehtiä joita kerään syksyllä jos on saatavana ovat parasta tavaraa ,ilmavaa,hajoaa nopeaan...pahinta on puun puru joka hajoaa hitaasti ja eristää kompostoinnin lämpenemisen keväällä...käyteettinhän enn puunpurua eristeenä kylmäkaivoissa maatiloilla..mummolla oli maakaivossa lunta ja olkia ja puruja lumen ja jään päällä..joten elkää käyttäkö puruja kompostissa....ihme ettei kukaan ole keksinyt bisnestä puiden irtolehdistä jota myy kompostin kuivikkeeksi..
Paras kompostoinnin lisuke
Anonyymi-ap
4
489
Vastaukset
- Anonyymi
miljoonabisnes..,
- Anonyymi
multaa ja puun purua mydään...hölmöläisten bisnes..pahin mahdollinen kompostointi aine,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
multaa ja puun purua mydään...hölmöläisten bisnes..pahin mahdollinen kompostointi aine,,
Merkonomi ämmien ja muiden puuhalaajien puuhasteluja.
- Anonyymi
Pitkää lastia moottorisahalla pölkystö pitkittäin, ilmavaa eikö junttasnnu kuten puru
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt343239Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441609Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32989- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719