Suomalaisten rakastama veropäivä on täällä taas!
Jukka Nevalainen tienasi taustayhtiön toimarina 186 tonnia ja risat
Kultalusikkapoika Tuomas 182 tonnia ja hilut päälle
Kitaristi Erno 122 000
Ihan kiva palkka vapaalta vuodelta. Sopii vetää lonkkaa rahakasan päällä ja mietiskellä syntyjä syviä.
Kassakone kilisee vapaavuonnakin
12
244
Vastaukset
- Anonyymi
Uuteen albumiin meni varmaan paljon rahaa. Tuomas ei ole kait nostanut omasta firmastaan yhtään koska jäi noin pieniin lukemiin.
- Anonyymi
Jos ei tee keikkaa niin...
- Anonyymi
Eikös noiden pitäisi tienata miljoonia kokoajan, itsekin tienaan tuon verran.
- Anonyymi
Maailman eliittiin kuuluvan bändin jäsenet tienaavat tuon perusteella perin vaatimattomasti. Puolet viime vuodesta meni tien päällä.
- Anonyymi
Uuden albumin hinnaksi on tullut edellisten tapaan vähintään 0,5milj. euroa. Holopainen luultavasti omasta kassasta laittanut ison osan siihen. Taitaapi olla muuten se yks kotimainen tapahtumajärjestäjä vieläkin Nightwishille satoja tuhansia auki viimekesän keikoista?
- Anonyymi
Ihme, että levyjä yhä tehdään.
- Anonyymi
En ihmettele. Sensujaan ihmettelen Samu Haberin tuloja. Mistä nekin koostuu?
- Anonyymi
Veikkaan jotain sijoitushommia yms.
- Anonyymi
Metallican äijät tienaa kymmeniä miljoonia vuodessa. Tuoppi tienaa kyläpändillään murusia, tavis Kiteeltä.
- Anonyymi
Nightwish jos ois jenkkibändi tai vastaava niin menestys ja tulot olis ihan eri luokkaa.
- Anonyymi
Perustele vapaa vuosi?? Itsekin olin keikalla katsomossa Vaasassa. Et taida ymmärtää kyseessä olevan vuoden 2023 verotiedot?
- Anonyymi
2023 vuodesta puolet meni levyn teossa ja puolet keikkaillen. Vaasan konsertista on rahat vielä saamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900