Stubidot on innokkaita maksajia. Idiootit ei saa mitään vastinetta kun luovutatte eläkerahojamme korruptoituneiden CIA:n lutikoiden taskuihin ukrainaan. Sotauho hyödyttää yhdysvaltoja ainoastaan olette tuhonneet nyt pysyvästi rakkaan naapurimme venäjän hyvät välit tämä on ollut cia:n yhdysvaltojen amerikanjutskujen tarkoituskin sillä se hyödyttää yhdysvaltoja taloudellisesti. Naapurina venäjä olisi ollut meille loistava kauppakumppani mutta kun näitä Stubido idiootteja on jotka nuolevat yhdysvaltain persettä jännitteet on nyt kiristetty vuosikymmeniksi kun natoidiootit haluaa maksaa sotakalustoa kalliita f35 romupaskoja tippumaan. Pösilö Trump nostaa natokustannuksia entisestään miksi te idiootit maksatte huijjareille, talousrikollisille turhanpäivästä sotauhoa ja pelonlietsontaa joka ei hyödnytä kun yhdysvaltoja. Suomi yhdysvaltain vasallivaltiona tuhoon! Yhdysvallat ei voita koskaan mitään olette valinneet häviäjän, talourikolliset ja valehtelijat kumppaniksenne jotka mustamaalaavat tietoisesti kaikkia kilpailijoita valheellisesti terroristeiksi. Minäkin olen sen joutunut kokemaan henkilökohtaisesti nettisensuuri jonka mielivaltaisen ja täysin raukkamaisen ja epäoikeudenmukaisen amerikanjuutalaispaskojen ja cia:n valheiden verkosto syyllistää tutkivia journalisteja totuuden kertomisesta teljetä vankilaan teurastaa täysin viattomia siviilejä Gazassa. Minä en kumarra koskaan yhdysvaltojen terroristivaltiota. Idiootteja olette jos nuolette yhdysvaltojen persettä! Irti yhdysvalloista ja natosta!!!
yhdysvaltain loiset vedättää suomitolloja sata nolla
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181881Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541176Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki77948TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46825
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84801- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764