Onko siitä, päivä, viikko, vuosi, monta vuotta
Minä vuonna?
Milloin viimeksi tavattiin?
47
768
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Liian pitkä aika
- AnonyymiUUSI
Pieni ikuisuus sitten.
- AnonyymiUUSI
4t.15min. sitten. Pitkästä aikaa.
- AnonyymiUUSI
Missä näitte? Naisen vai miehen?
- AnonyymiUUSI
Korona-aikaan eli kauan sitten.
- AnonyymiUUSI
Korona-aikaan eli kauan sitten.
- AnonyymiUUSI
Aikaslailla kuukausi sitten nähtiin.
- AnonyymiUUSI
Missä nähtiin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä nähtiin?
Työpaikalla. ❤️
- AnonyymiUUSI
2003
- AnonyymiUUSI
2003.
- AnonyymiUUSI
2022.
- AnonyymiUUSI
Hetkinen,se olivuonna 2024😊
- AnonyymiUUSI
Siitä on 2024 vuotta. Kaipaan Jeesusta.
- AnonyymiUUSI
Minä en kaipaa Jeesusta, koska en kuulu edes kirkkoon!
- AnonyymiUUSI
Toissapäivänä ohimennen
- AnonyymiUUSI
Ihan sama milloin ollaan kohdattu, koska niillä ei ole minulle mitään merkitystä! Ei ole minkäänlaista kiinnostusta tutustua keneenkään! Seuraavan kerran arvioin tilannetta muutaman vuoden päästä. Ainoa tärkeä asia minulle on työnteko ja sitä se on ollut jo yli kymmenen vuoden ajan! Muut luulivat tietävänsä paremmin kuin minä itse, mitä pidän elämässäni tärkeänä ja siinä tehtiin sellaien virhe, että elämänhalu putosi lähes kokonaan.
- AnonyymiUUSI
Hiljaisuus on elintärkeää!
- AnonyymiUUSI
Duunari
- AnonyymiUUSI
Aamulla.. ❤️
- AnonyymiUUSI
Kyllä näin rakkaani aamulla kotona❤️ja kohta taas kotona.
- AnonyymiUUSI
Reilu kolme viikkoa sitten. 😭
- AnonyymiUUSI
❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Kauan sitten. Ehkä 2022. Tai sitten 2021. En jaksa tarkistaa tuota.
- AnonyymiUUSI
Mistä tarkistaisit?
- AnonyymiUUSI
Eilen katselin loittonevaa selkää kun hän marssi pitkin keskikäytävää. On se kiireinen tuumin.
- AnonyymiUUSI
Oliko loittoneva selkä naisen vai miehen?
- AnonyymiUUSI
Me tavattiin hänen kanssa ekan kerran varmaan jo joskus 2016/17hengailtiin samoissa ympyröissä, sitten oltiin samassa duunipaikassa jossakin välissä.. siellä varaston kahvihuoneessa höpöttelyä.. kemia vahva hyvä... Hän oli empaattinen ja vaistos liikaakin tunnetiloja niin kultainen ihminen, ymmärsin häntä ilman sanoja ja hän mua. 2023 kesällä näin hänet viimeisen kerran hymyiltiin toisillemme..... </3 ikävöinyt olen kesästä saakka hän teki kyllä selväksi että ikävöi myös minua vaikka meillä molemmilla on ollu vaikeeta😭 ikuinen ikävä jäi.
- AnonyymiUUSI
Se tais olla 1986
- AnonyymiUUSI
Syyskuun loppupuolella aamulla kun lähdin kotiin😊sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Ikävä on❤️
- AnonyymiUUSI
Todellakin on pitkä aika.
- AnonyymiUUSI
Khyl!
- AnonyymiUUSI
24 pv ☹️
- AnonyymiUUSI
Viime perjantaina näin hänet töissä.
- AnonyymiUUSI
En muistele hyvällä yhden tietyn henkilön kohtaamisia, joten ei mitään väliä missä ja milloin!
- AnonyymiUUSI
Reilu 2kk sitten. Liian kauan.
Sivusta. - AnonyymiUUSI
Reilu 2v sitten
- AnonyymiUUSI
Viime lauantaina.
- AnonyymiUUSI
Missä😊me nähtiin myös…hänen kanssa!
- AnonyymiUUSI
Viime vuonna. Tämä on ihan hullua kaivata häntä vieläkin. Mikä minussa on vikana? 😞
- AnonyymiUUSI
Rakkaus.......
- AnonyymiUUSI
Sama se on mullakin, eikä edes mun tapaista
- AnonyymiUUSI
Siitä on nyt melko tarkalleen kuusi tuntia ☺️
- AnonyymiUUSI
Onko muisti mennyt🤔😂
- AnonyymiUUSI
Mitä väliä sillä on?
- AnonyymiUUSI
Huomenna tasan kolme vuotta. Silloin tosin oli maanantai, mutta tämä sama viikonloppu se oli. Sanoit muistaakseni: "Nähdään!" :D No onhan meil ollut tarkoitus useinkin, mutta mies jänistää joka kerta.
- AnonyymiUUSI
Onko tapaamista se jos kuljetaan ohi sanomatta sanaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha3442164Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom231223Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo3171160etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!551089Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.741044- 50769
- 47768
Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee102743Paljon hyvää Trump on tehnyt
Tästähän tuli mahtava päivä kun Kamala Harris heitettiin ulos alkumetreillä ja Trumpin presidenttikausi on silausta vail133684Jiiiihaa! Trump voitti ylivoimaisesti kamalan Kamalan!
🍾🥂🎂 Mitenkäs vassarit nyt purkaa pettymystään?!182680