Aikuisten kiusaaminen työpaikalla

Anonyymi-ap

Onko oikeasti aikuisilla niin paha olla, että käyttäytyvät täysin asiattomasti sijaisia kohtaan työpaikalla? Ei me sijaiset tulla teidän kiusaksi, vaan auttamaan. Ja emme voi tietää ihan kaikkea paikastanne. Ette sano huomenta, ette vastaa jos teiltä kysytään jotain, katsotte pitkin nenänvarttanne. Puhutte pahaa selän takana, kyllä kuulin sen. En ole ennen lähtenyt töistä itkien, mutta tänään lähdin. Ja te arvon naiset, toivottavasti nyt teillä on hyvä olla. Ja en tule enää yksikköönne sijaistamaan. Ja te arvon naiset, sallisitteko itseänne kohdeltavan näin? Tai lapsianne?

26

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotkut täysiä mulkk..sukupuoleen katsomatta..Naiset ne vasta onkin kovia nokkimaan ihan kuin olisivat sen parempia.Taitaa olla piirakkakin niin hapan ettei mene isännällä enää alas😄

• Anonyymi

Tsemppiä. Tätä tapahtuu

• Anonyymi

Pelko omasta työpaikasta.mielenterveysongelmat pahaolla sairas narsisti ei terve järki en käyttäydy tyhmästi

• Anonyymi

Pitää paikkansa kun itsellä on pahaolla purkaa pahaa oloaan toisille.kannattais käydä hakemassa apua ammattiauttajilta esim. lääkkeitä.

• Anonyymi

Höpöhöpö

• Anonyymi

Se on paha yhdistelmä kun on minä minä ihminen ja jakopää vuotaa mikään ei ole siinä työyhteisössä hyvin.

• Anonyymi

Apina on aina apina.

• Anonyymi

Kyllä vuotaa ja pahasti kaikki on toisien vika itse en tee virheitä.jos joku sanoo minusta jotain negatiivista sen pitää mennä hoitoon

• Anonyymi

Itse haukun kyllä pitää saada toisia mukaan yksin en uskalla.kaveri juntti Miina ym muu urpo.helpotaa kummasti.

• Anonyymi

Nämä vätkylät saikuttelevat hoitoalan akat kyllä maailman vitumaisempia ämmiä, lihaviakin vielä.

• Anonyymi

On käyty vaalla aamulla vaaka kertooo kylmän toduuden paino noussut tuli mt ongelmia pakko purkaa toisille

• Anonyymi

Sulle vai keksitkö omasta päästä? On täällä suurempiakin ongelmia kuin oma tai jonkun toisen paino.

• Anonyymi

Ne pelkää oman paikkansa puolesta, siks asenne on hanurista. Voi olla ett sijainen tekee työt nopeammin ja ehkä osaa enempikin kuin vakinaiset. Onneks voit valita mihin menet sijaistamaan, ei sun tarvi huonossa paikassa töitä tehdä ja voit olla varma ettet ole ainoa sijainen, jota on kohdeltu huonosti. Eiköhän joku esimiestaho rupea ihmettelemään miksei sijaisia löydy, kuka nyt vasiten menee huonoon paikkaan, kun on muitakin paikkoja missä sijaistaa eli tuossa paikassa vakinaisten pitää pärjätä keskenään tai sitten muuttaa asennettaan, kun ei muuten löydy tuuraajia.
      Tuo käyttäytyminen on yleistä, harjoittelijoillekin ollaan asiattomia, ei neuvota työssä, eikä tervehditä ja puhutaan hänestä pahaa jopa hänen kuullenkin. Itse olen kertonut omista kokemuksista muille eteenpäin ettei kukaan erehtyisi huonoon paikkaan harjoittelijaksi tai sijaiseksi menemään. Se on sanonta ett hyvä kello kauas kuuluu, mutt huonompi vielä kauemmaksi ja jos on maine huonona paikkana sijaisille, niin sellainen paikka joutuu tekemään pirusti töitä parantaakseen mainetta sijaisuuksia tekevien keskuudessa.

• Anonyymi

Yllättävän monelta itä-suomalaiselta mieheltä puuttuvat käytöstavat tyystin. Niinkin yksinkertaiset sanat kuin kiitos, anteeksi ja ole hyvä ovat kadonneet kokonaan. Työpaikan tuntemattomia ja jopa työkavereita ei vaivauduta tervehtimään. Yhdessä tekeminen on unohtunut ja keräillään helppoja puuhasteluhommia toisten tehdessä sitä tulosta. Ikä ei aina näemmä tuo kokemusta muuhun kuin "mukatyöskentelyyn". Ja homma jatkuu ikään kuin työkaverit eivät huomaisi ns. valetyöskentelijää.

• Anonyymi

Itse suosittelisin miehiä käymään useammin suihkussa.

• Anonyymi

On tyhmä työnjohtaja kertoo että ei arvosta työntekoa kyllä niitä joille kun nuolet mielistelet olet hyvä työntekijä vaikka olisit laiska

• Anonyymi

Lihavat on leppoisia ei pidä nykyään paikkaansa liika pullamössö on tehnyt tehtävänsä.sopivasti lihava.

• Anonyymi

Joskus se rotevampi ja pulskempi työntekijä vaan yllättää tehokkuudellaan. Ei työinto ja aktiivisuus ole painosta kiinni. Nähty on.

• Anonyymi

Nuoleskelijat ja tyhjän naurajat ovat vauhdissa työpaikoilla.

• Anonyymi

Lipo lipo on pop.sillä pärjää.siis kaikki lipomaan jos mt ongelmia eikä pysty lipomaan eikun potkut kunnon lipo tilalle.

• Anonyymi

Sain nuolenta lisää tiliin.kyllä kannattaa suosittelen pitäisi järjestää nuolenta kursseja ja harjoittelua työpaikalla.ne jotka ovat lahjakkaimpi saavat työpaikan.no tietysti huonommin pärjännyt saa tulla tekemään työt.

• Anonyymi

Oikeinkirjoitustasi ei voi sanoa lahjakkaaksi. Livoitko kouluaikana koulun talonmiestä pannuhuoneessa?

• Anonyymi

Ihan oikein. Itse kokenut fyysistä kiusaamista koulussa ja nyt sit henkistä kiusaamista annetaan takaisin aina kun voi.

• Anonyymi
        UUSI

Viattomille varmaankin.

• Anonyymi
      UUSI

Sote alalla kuohuu, mutta ei pitäisi sijaisille olla aiheetta vittumaisia. Tympeä se on olla vajaalla töissä jos ei saada sijaisia. Miettikää käytöstänne.

• Anonyymi
      UUSI

Temarisepi kiusaa edustajia pölhölän kuppilassa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      258
      2810
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      99
      2257
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1960
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1403
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      68
      1384
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1300
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1138
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      974
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      973
    Aihe