kymmenen vuotta sitten varmisti sen, ettei projektilla ollut koskaan mitään onnistumisen mahdollisuuksia. Ilman mukavaa pysyvää työpaikkaa elämästä tuli selviämiskamppailu. Jos olisi ollut toisin, iloinen ja hyvinvoiva naisen olisi helposti voinut löytää ikäisensä uuden kumppanin. Vuosia kestänyt stressi sai aikaan kroonisia sairauksia ja paljon muuta sellaista, mikä ei enää mahdollista parisuhdetta kenenkään kanssa. Henkisesti loppuun rääkätty ja taloudelliseen tilanteeseen huonot vaikutukset! Enää ei jaksa muuta kuin olla yksin ja yrittää jotenkin selvitä sellaisista kokemuksista joita ei olisi koskaan halunnut kokea! Luotto ihmisten hyvyyteen meni sen sileän tien! Miksi sitä hiljaisuutta ei tullut toistuvista pyynnöistä huolimatta! Miten oli mahdollista ettei kukaan osannut asettua kauan rääkätyn naisen asemaan hänen hädässään! Sitä olisi odottanut projektin aloittajilta!
Kesäkuun neljästoista
Anonyymi-ap
6
176
Vastaukset
- Anonyymi
Pilasitte hänen elämänsä kauhua aiheuttavalla projektilla!
- Anonyymi
Ovesta ulos lähteminen tulee olemaan kauan vielä sellaista, mikä ahdistaa ja aiheuttaa stressitason nousun! Elämä oli kauan epäinhimillistä kamppailua, siitä jääkö eloon vai menettääkö elämänhalunsa lopullisesti! Syvällä sisimmässä on paha olo!
- Anonyymi
Onpa erikoinen trollaus jos sellainen on 😏
- Anonyymi
Juu niin se on. Kiitos projektin päähenkilöille. Saitte paskottua naisen elämän 🙂
- Anonyymi
Minun elämän. Voitte kokea saman mun puolesta.
- Anonyymi
14.6..2014 Sitkeyttä kysynyt kummosesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet kyllä upea, mutta myös pelotat minua nainen
Tiedän, että seurassasi viihtyisin hyvin, mutta on myös toinen puoli, jota on vaikea selittää. Se jokin julmuus tai kovu891250Isonen poistettu rippileiriltä
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/isonen-poistettu-haapaveden-seurakunnan-rippileirilta-ihan-ei-mennyt-seurakunna621082Sirja sirviö ehdokkaana kuntavaaleissa?
Mitä mieltä? Ainoa nainen ps ehdokkaana ja puolustaa sivukyliä ja julkista terveydenhuoltoa. Nyt kun ääni täytyy käyttää53966Gallub: Kuulutko harvoihin onnettomiin Suomessa?
Suomi on jälleen valittu maailman onnellisimmaksi maaksi. Mutta onni ei jakaudu Suomessakaan tasaisesti. Oletko sinä j165950Tänään tuli uskoa
Siihen että kyllä me ehkä uskalletaan sanoa toisille nämä tunteet. Ilman molemminpuolista pelkoa valituksesta. Se the to17931Lööppilehdessä oli juttua
Haapaveden kaupunginhallituksen 2 vpj kaupunginvaltuutetusta ihan kuvan kanssa. Oli hyvää vaalimainosta58924Tunnen sinua
Kohtaan niin valtavaa rakkautta ja intohimoa, että sydämeni repeää kohta liitoksistaan. ❤️ En voi myöskään olla ajattele61918Maajussille morsian: Maajussi-Miia etsii taas miestä tv:ssä - Tiukka vaatimus: "Olen kyllästynyt..."
Maajussi-Miia lähti toistamiseen etsimään miestä tv:ssä. Pidetään peukkuja, että “se oikea” löytyy nyt - ja rakkaus kest16883Mitäs persut nyt kun poliisit menee lakkoon?
Jatkaako kok.pers. hallitus yhä kyykytyslinjaa ja palkkojen polkemista? Vai onko hallituksen tarkoistuskin antaa rikolli160874- 64872