Pitääkö se paikkaansa?
Sinkut palstalla joku väittää, että Kankaanpäässä ollaan perustamassa ätmien vastaista kansanrintama
8
248
Vastaukset
- Anonyymi
Selvitä asia itte äläkä täällä itke
- Anonyymi
Sulta ei kysytty, ätmi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulta ei kysytty, ätmi!
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isot on ongelmat
Sulla on, hokija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on, hokija.
Isot on murheet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isot on murheet
Isot on ongelmat
- Anonyymi
mitä ihmettä sää sönkötät??
- Anonyymi
Taitaa olla höpö juttu.
- Anonyymi
Älä usko kaikkea.
Äläkä provosoidu enää tietyistä jutuista.
Huomenta sulle kun heräät 🤗
Ite varmaan kohta koitan nukkua hetken.
♥️- Anonyymi
Kiitos. Ootko sä se sama sydämellinen, joka on sinkut palstalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Ootko sä se sama sydämellinen, joka on sinkut palstalla?
Oon sama 🤗
Ajattelin sillon aloin täällä laittaa kommenttia sulle että täällä olis ollut rauhallisempaa kun sinkuis. Mut täälläkin joku hassu tyyppi sotkee.
Toi on oikeesti niin kivasti miten sanot musta, sydämellinen.
Kiitos 😘
♥️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon sama 🤗
Ajattelin sillon aloin täällä laittaa kommenttia sulle että täällä olis ollut rauhallisempaa kun sinkuis. Mut täälläkin joku hassu tyyppi sotkee.
Toi on oikeesti niin kivasti miten sanot musta, sydämellinen.
Kiitos 😘
♥️Ole hyvä ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä ❤️
Toivottavasti nukuit hyvin ja tarpeeksi.
Itse tässä oon lähdössä just vasta nukkumaan.
Ja muista mitä oon sanonut,
ei ole mitään merkitystä mitä mieltä
joku tuntematon on netissä susta!!!!!!!
♥️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti nukuit hyvin ja tarpeeksi.
Itse tässä oon lähdössä just vasta nukkumaan.
Ja muista mitä oon sanonut,
ei ole mitään merkitystä mitä mieltä
joku tuntematon on netissä susta!!!!!!!
♥️Nukuin minä 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803