Täällä minä taas eli olen 14v poika ja pelkään leukemiaa. En ole tehnyt mitään peloilleni vieläkään ja tiedän että vain jankutan tästä kokoajan täällä mutta miten sanoisin vanhemmilleni että pääsisin verikokeisiin. Vähän nolottaisi pakottaa vanhemmat viemään minut sinne mutta se helpottaisi nähdä että kaikki olisi hyvin tai ainakin toivon että olisi. En ole tämän pelon takia pystynyt elämään onnellisesti enkä pysty haaveilemaan tulevaisuutta koska pelkään liikaa. Oireita ei ole ollut mitään erikoista ja ne samat oireet ovat vieläkin tai no jos niitä voisi oireiksi sanoa ja aina kun tulee joku tuntemus luulen sitä ensimmäiseksi leukemiaksi.
Pitäisikö mennä verikokeisiin???
4
331
Vastaukset
- Anonyymi
lisään vielä että maksaako veri koe ja voiko vain varata ajan vai pitääkö saada joku lääkärin lähetä. Olisiko perus veren kuva hyvä.
- Anonyymi
Alle 18 v ei maksa mitään. Sinulla pitää olla kelakortti. Varaat ajan lääkärille joka tekee lähetteen labraan.Perusverenkuva riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alle 18 v ei maksa mitään. Sinulla pitää olla kelakortti. Varaat ajan lääkärille joka tekee lähetteen labraan.Perusverenkuva riittää.
Julkisella puolella ei verikoe maksa mitään keneltäkään, jos on saanut lääkäriltä lähetteen laboratorioon.
Yksityiset labrat on erikseen, niissä maksaa, ja pääsee myös ilman lähetettä, kun on maksava asiakas.
- Anonyymi
Kai koulussa terveydenhoitaja on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706654
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283218- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271586- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401523- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471313