kesäkuussa arvioin vointini ja sen mukaisesti alan etsiä ja katsella ystävää ikäisestäni vanhemmasta miehestä.
Ensi vuoden
Anonyymi-ap
4
700
Vastaukset
- Anonyymi
Ainoa mahdollisuus on olla vain ystävä minulle, seksiä haluavat voivat siirtyä muihin kohteisiin!
- Anonyymi
Ohi sitten.
- Anonyymi
Kannattaa olla siten avoimin mielin että jos sopiva ihminen putkahtaa elämässä eteen niin tekee hyvää yrittää saada hänet mukaan omaan elämäänsä. Kultakimpaleita ei putoa jokaisen puun oksilta. Itseni pitäisi ehdottomasti skarpata sosiaalisen elämän saralla. Kaipa olen jo ehtinyt tottua tähän yksinoloon, liikaakin. Siksi elämäni on olevinaan normaalia minulle.
- Anonyymi
Hyvä ajankohta kannatan 🦍🤘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka363545- 113278
- 1443064
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032635Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742615- 441435
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61388Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3971148Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos511067Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6900