On näemmä poistettu...
Murha.infosta luin että Kellosepäntiellä jopa poliisin Karhuryhmä. En usko, vaan tod. näk. VaTi-ryhmä eli vaativien tilanteiden porukka. Eikö tuossa osoitteessa olekin pollarit käyneet monet kerrat?
lajijasuris
Mitä sekopäitä, taas Alastarolla!
4
457
Vastaukset
- Anonyymi
Alastarolla voi tapahtua mitä vaan kun ei oo poliisejakaan lähellä,siellä hän on sekopäitä porukkaa. Onkohan siellä romaneja vielä paljon vai asuuko ne kaikki täällä Loimaan puolella , täällä niitä ainakin on
- Anonyymi
On siellä ollut kahakka ja yksi otettu kiinni. Loimaan lehden mainoksessa lukee. Illalla näkee sit digilehdestä
- Anonyymi
Uskaltaako Alastaron vuokrarivitaloihin muuttaa, kun noita on Vuokraovessa aika paljon. Olisin vielä yksin asumassa, kannattaako muuttoa edes harkita kun tuollaista tapahtuu ?
- Anonyymi
Minä en itse ainakaan muuttaisi. Rivari ei oo siellä kauheen turvallinen.
Onkos Alastarolla vielä manneja. Yhteen aikaan niillä oli joku korjaamo jollain årlingeillä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951476Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50978
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52833Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56812
- 102804
- 82800
- 32745