tuli juotua ja heräsin Juuasta. Takapuoleeni koski ja oli ihan punainen. Mies alushousuissa sanoi "huomenta törkyturpa", en suosittele kellekään lähteä viihteelle Juukaan
Heräsin pylly kipeänä Juuasta
14
339
Vastaukset
- Anonyymi
Ai kävit vierailulla vanhempiesi luona. Isäsi on kyllä aika jätkä.
- Anonyymi
Väärin ja kyllä se oli sinun isäsi ja veljesi
- Anonyymi
Näet serkkusi kahtena ja olit Lieksassa.
- Anonyymi
Olen Jaana, enkä Anna.
- Anonyymi
Eksyin taas käyään Juuassa ja kävi taas kehnosti
- Anonyymi
Serkun homopillua Juualaisessa savusaunassa paljaalla
- Anonyymi
Tuo on joissakin suvuissa tapana muuallakin kuin Juuassa. Pidetään perhepiirissä hauskaa.
- Anonyymi
Lieksassa hyvin yleistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieksassa hyvin yleistä
Menetkö Joulun viettoon isäsi luo Lieksaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menetkö Joulun viettoon isäsi luo Lieksaan?
joo, meen kun siellä on hyvin yleistä
- Anonyymi
Juukalaista vai juutalaista vieraanvaraisuutta kuokka vieraille?🤕
- Anonyymi
En mene kun asun Juuassa
- Anonyymi
En ole Timo enkä Anna
- Anonyymi
tuomoista se on kun tulee etelästä katsomaan vanhempiaan juukaan. ei se isäukko ole miksikään muuttunut, vai
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998