Rallikansaa

Anonyymi-ap

Hienosti vedetty BMW:llä Kiteenkyläntiellä. Kannaisko opetella ensin ajamaan jossain suljetulla alueella ku ei kestä lapasessa luisussa. TakkiAukiRacing🤣🤣🤣

23

1109

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tapahtui? Kolari?

• Anonyymi

Mettänharvennus autolla lähinnä.

• Anonyymi

Kupparin ralli!

• Anonyymi

Lieskalaiset ovat kiinnostuneet ahnusannostelijasta jos säilyi kolarissa ehjänä ja toimivana? T:Jatkuvasyyttely

• Anonyymi

Tän kuskin videoita kun kattoo ku kehuu että ei käytä vyötä ja renkaat on loppu niin ei ole kuin yksi sana: MYÖTÄHÄPEÄ.
      Missään muussa ole vika kuin korvien välissä.
      Ja tosiaan, takkiaukiracing, voiko naurettavampaa enää olla🤣🤣

• Anonyymi

Ja 150€ sakkoo, siinä kaikki🤣🤣

• Anonyymi

poistanu videon tajusko iteki miten nolo on koko MÄ ja SÄ poika on. hyvä kirjottaa olevinaan jollain slangilla vaikka varmaan on joku juurikan juntti kun sinne suuntaan menny mut oli liikaa heppoja romussa. ja niin tosiaan takkiauki, jestas miten nolo koko lapsikatras

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

poistanu videon tajusko iteki miten nolo on koko MÄ ja SÄ poika on. hyvä kirjottaa olevinaan jollain slangilla vaikka varmaan on joku juurikan juntti kun sinne suuntaan menny mut oli liikaa heppoja romussa. ja niin tosiaan takkiauki, jestas miten nolo koko lapsikatras

Tohmajärveltä. Juurikassa pakkoevakossa😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai oliko se vanha lortto vaalean harmaalla autollasa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai oliko se vanha lortto vaalean harmaalla autollasa?

Varo mitä kirjoittelet, ettei mene kunnianloukkauksen puolelle. Se on rikos.

• Anonyymi

Mietin vain miksi Bemari on niin suosittu Kiteen junteilla

• Anonyymi

Aikoinaan joka toisella oli E30 bemarit parikymppisenä. Semmosen voi ottaa vieläkin, ovat vaan nykyään ihan hyvän hintaisia.

• Anonyymi

Asianomaisille laitettu vinkkiä, herjaaminen ja kunnianloukkaus on rikos.

• Anonyymi

Sarjavinkkari iskee jälleen. Oikein paikallinen supersankari🤣🤣

• Anonyymi

Niin se on sika arveluttavaa kertoo että aikonaan joka toisella teinillä oli e30.

• Anonyymi

Taitaa nuo läyhääjät olla ihan tuttuja kylänmiehiä, kun tietävät tarkasti kaiken kotiosoitteesta lähtien.. Kitttteeellä ihan normaalia puukottaa selkään anonyyminä kaksneloseen ja kiillottaa omaa sädekehää, ettei huomioi kiinnittyisi niihin setämiesten omiin tekosiin ja rikoksiin. :)

• Anonyymi

Nytkö se vinkkari heräs taas. Kun ei vaan keltään taas lähtis henki...

• Anonyymi

Antaa nuorten pitää hauskaa ei se ole keneltäkään pois 👍

• Anonyymi

Hauskaa voi pitää, mutta onko yleinen tie tms oikea paikka siihen. Yhteiskunnassa on säännöt ihan syystä, osa olisi ihan suotavaa opettaa isin ja äidin pikku kullanmuruille jo kotona pienestä pitäen.

• Anonyymi

Rallin katseluporukat on pöljiä.

• Anonyymi

Tuu kertomaan sama kasvotusten niin katsotaan kumpi on pöljä.

• Anonyymi

Ei oo lähitienoolla rallia lähiaikoina.Voi sen sanoa kasvotusten kun se on totta kännikalat.

• Anonyymi

Ei omena kauas puusta putoa.. Ajotyyli kun taitaa olla veressä niin puulla kuin kaikilla omenilla jotka siitä puusta on tippounut

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2912
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2047
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1777
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1742
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      965
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe