Aika siirtyä muille foorumeille. Jätän teidät alle 131 pisteen maan matoset tänne miettimään kumpi oli ennen ihminen vai susi.
Tämä aihe on jo minun osalta kaluttu.
28
186
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on, turhaa ajan haaskausta yrittää edes argumentaatiollista ja älykästä keskustelua viherfanaatikkojen kanssa. KANNATTAA kuitenkin välillä vilkaista palstaa, elämme tapahtumarunsasta aikaa ja palstalla julkaistaan, hieman riippuen siitä, koska MMM ”suurpetotyöryhmä” saa koko vuoden miettimänsä raportin valmiiksi, MARRAS-TAMMIKUUSSA ainakin kaksi tulevaisuuden kannalta tärkeää kirjoitusta!
- Anonyymi
Ei palstan metsästyksen vastustajien kanssa kannata keskustella, vaikka he trollaavatkin. Sen kuin aloittaa asia ketjuja ja hiljentää trollit.
Perussääntö on älä koskaan neuvottele terroristien tai metsästyksen vastustajien kanssa. Heidän kanssaan voi kyllä "keskustella" asettumalla heidän tasolleen eli jauhaa sitä silkkaa itseään ja paljastaa näin tuon roskasakin typeryys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei palstan metsästyksen vastustajien kanssa kannata keskustella, vaikka he trollaavatkin. Sen kuin aloittaa asia ketjuja ja hiljentää trollit.
Perussääntö on älä koskaan neuvottele terroristien tai metsästyksen vastustajien kanssa. Heidän kanssaan voi kyllä "keskustella" asettumalla heidän tasolleen eli jauhaa sitä silkkaa itseään ja paljastaa näin tuon roskasakin typeryys.Kyllä minä olen saanut metsästäjänä ihan asiallisia keskusteluja toisten metsästäjien kanssa mm tutkien tuomasta haitasta hirvenpyynnissä. Vain metsästyksen parhaat taitajat eivät pidä oikeana ko. metsästystä, jossa autolla ajetaan hirven eteen kun seurataan puhelimesta ajon etenemistä. Tämäkin asia onneksi etenee ja tieto lisääntyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä olen saanut metsästäjänä ihan asiallisia keskusteluja toisten metsästäjien kanssa mm tutkien tuomasta haitasta hirvenpyynnissä. Vain metsästyksen parhaat taitajat eivät pidä oikeana ko. metsästystä, jossa autolla ajetaan hirven eteen kun seurataan puhelimesta ajon etenemistä. Tämäkin asia onneksi etenee ja tieto lisääntyy.
Kun lukee sinun saman asian trollausta täällä vuodesta toiseen et ole saanut ainuttakaan "asiallista" keskustelua öyhötykseesi. Korkeintaan toinen metsästyksen vastustaja komppaa kieltolaki haaveitasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun lukee sinun saman asian trollausta täällä vuodesta toiseen et ole saanut ainuttakaan "asiallista" keskustelua öyhötykseesi. Korkeintaan toinen metsästyksen vastustaja komppaa kieltolaki haaveitasi.
Ja sulla meni ihon alle voi sinua hirvimies reppanaa polkis hirvi sinut suohoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sulla meni ihon alle voi sinua hirvimies reppanaa polkis hirvi sinut suohoon
Trollaushan sinun metsästys vastaisuutesi ainoa tarkoitus täällä onkin. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussääntö on älä koskaan neuvottele terroristien tai metsästyksen vastustajien kanssa. Heidän kanssaan voi kyllä "keskustella" asettumalla heidän tasolleen eli jauhaa sitä silkkaa itseään ja paljastaa näin tuon roskasakin typeryys.Sinulta ei keskustelu suju lainkaan, länkytät samaa sontaa koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulta ei keskustelu suju lainkaan, länkytät samaa sontaa koko ajan.
Ehkä se kertoo juuri sen, että teidän metsästyksen vastustajien paikka ei ole metsästys palstalla. Vain tyhmä kuvittelee, että teidän kanssa kukaan viitsii edes keskustella asioista mikä ei teille kuulu.
- Anonyymi
Miten poijilla menee?
- Anonyymi
Höpöhöpö,
- Anonyymi
Noinkin alhaisella aloittajan pistesaavutuksella on mahdoton ymmärtää, kuinka Maapallon eläinlajeista on jo kuollut sukupuuttoon 99,998%.
- Anonyymi
Luepas uudelleen aloitus. Vaikuttaa siltä että sinulla pisteet jotain 70-85.
Minulla sentään 139.
- Anonyymi
Dx trolli ei ole metsästäjä, vaan hänen omien sanojensa mukaan metsästyksenvastustaja, joka tinkaa yksin itsensä kanssa. Tutka ajokoirien väärinkäytöstä on palstoilla moni samaa mieltä ja sehän se dx trollia vi....aakin. Yrittää kääntää asiaa päälailleen siten, että väittää muka vain yhden kirjoittavan tästä asiasta ja hän sankarina " paljastaa" metsästyksenvastustajan. Kova sana yksin vahtia asiaa ja helpompi kie vahdata "kapallista kirppuja"😅
- Anonyymi
Sinullahan on mahdollista todistaa täällä meille kaikille missä "omien sanojen mukaan olen metsästyksen vastustaja" sekä näyttää täältä yksikin keskustelu jossa juttelisin itseni kanssa? 😂
Kuten kymmenet kerrat on nähty et kykene koskaan tuomaan öyhötyksillesi todisteita ja edelleen projisoit omaa metsästys vastaista toimintaasi ulkopuolisiin ja yrität uhriutumalla kääntää "mutta kun sinä" defenssillä hyökkäyksen vastapuoleen, kun et raukka saa enää trollata vastustus öyhötyksiäsi rauhassa. 😂🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinullahan on mahdollista todistaa täällä meille kaikille missä "omien sanojen mukaan olen metsästyksen vastustaja" sekä näyttää täältä yksikin keskustelu jossa juttelisin itseni kanssa? 😂
Kuten kymmenet kerrat on nähty et kykene koskaan tuomaan öyhötyksillesi todisteita ja edelleen projisoit omaa metsästys vastaista toimintaasi ulkopuolisiin ja yrität uhriutumalla kääntää "mutta kun sinä" defenssillä hyökkäyksen vastapuoleen, kun et raukka saa enää trollata vastustus öyhötyksiäsi rauhassa. 😂🤭Oooooo...metsästyksen vastustaja kilahti. Veti herneen nenään!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oooooo...metsästyksen vastustaja kilahti. Veti herneen nenään!!
Ghjähhähhää, niinpä teki ja varmaan v....ttaa dx trollilla, kun joutuu yksin tinkaamaan ja yksin tappelemaan näkymätöntä maailmaa vastaan. Me rehelliset metsästäjät pidämme yhtä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ghjähhähhää, niinpä teki ja varmaan v....ttaa dx trollilla, kun joutuu yksin tinkaamaan ja yksin tappelemaan näkymätöntä maailmaa vastaan. Me rehelliset metsästäjät pidämme yhtä.
Ai yksin tappelemaan. 😂 Kovastihan sinä yrität metsästys vastaisilla trolleillasi ja metsästäjiä mustamaalaavilla puheillasi hyökätä täällä metsästystä vastaan päivästä toiseen, joten kyllä tähän tappeluun vaaditaan kaksi ja tapella saat niin kauan, kun aiot jatkaa tätä päivittäistä metsästäjien mustamaalaamis kampanjaasi. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai yksin tappelemaan. 😂 Kovastihan sinä yrität metsästys vastaisilla trolleillasi ja metsästäjiä mustamaalaavilla puheillasi hyökätä täällä metsästystä vastaan päivästä toiseen, joten kyllä tähän tappeluun vaaditaan kaksi ja tapella saat niin kauan, kun aiot jatkaa tätä päivittäistä metsästäjien mustamaalaamis kampanjaasi. 😂
Taas tuota samaa trollipasksaa suollat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas trolli vastasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tuota samaa trollipasksaa suollat.
Projisoi herra metsästyksen vastustaja jälleen kiukkupäissään, kun ei saa vapaita käsiä täällä mustamaalata metsästäjiä. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Projisoi herra metsästyksen vastustaja jälleen kiukkupäissään, kun ei saa vapaita käsiä täällä mustamaalata metsästäjiä. 😂
Ensinnäkään hän ei mustamaalaa yhtään metsästäjää, vaan kaltaistasi mädättäjää. Olet synkkä yksinvastailija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkään hän ei mustamaalaa yhtään metsästäjää, vaan kaltaistasi mädättäjää. Olet synkkä yksinvastailija.
Alkaako herra metsästyksen vastustaja jo itseäänkin teitittelemään? 😂🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaako herra metsästyksen vastustaja jo itseäänkin teitittelemään? 😂🤭
Menit taas lankaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menit taas lankaan!
Itse sinä itseäsi sotket siihen verkkoosi yhä enemmän mitä enemmän yrität trollata metsästys vastaisuuttasi, joten jatka vain. Entistä typerämmän itsestäsi teet. 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse sinä itseäsi sotket siihen verkkoosi yhä enemmän mitä enemmän yrität trollata metsästys vastaisuuttasi, joten jatka vain. Entistä typerämmän itsestäsi teet. 😂😂
Kyllä se sinä itse taidat olla se metsästyksen vastustaja ja mädättäjä ihan kärkipäästä
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Pilaat kaikki palstat haukkumalla kaikki kunnon riistanhoitajat ja metsästäjät, jotka tekevät työtä metsästysharrastuksemme eteen, mutta sinähän oletkin metsästyksen mädättäjä DX TROLLI.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas menit ansaan🤣🤣 on kuin sokea kettu🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas menit ansaan🤣🤣 on kuin sokea kettu🤣🤣🤣
Sanoppa muuta! DX TROLLIN trollauk
set metsästäjiä kohtaan ovat häviöllä. dx trolli on metsästyksen mädättäjä,! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se sinä itse taidat olla se metsästyksen vastustaja ja mädättäjä ihan kärkipäästä
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Pilaat kaikki palstat haukkumalla kaikki kunnon riistanhoitajat ja metsästäjät, jotka tekevät työtä metsästysharrastuksemme eteen, mutta sinähän oletkin metsästyksen mädättäjä DX TROLLI.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Olen aiemminkin kysynyt mitkä "kaikki palstat" pilaan etkä raukka kykene tuomaan yhtäkään todistetta asiaan, vaan kuvittelet kuten tavallista omiasi. 😂🤭
Tämähän vaan todistaa sen, että trollaat muitakin palstoja metsästäjiä mustamaalaten ja saat joka puolella turpiisi yrityksissäsi mustamaalata kaikki metsästäjät metsästys vastaisella trollaamisellasi. 😂
Kuten tätä palstaa lukemalla on selvinnyt kaikille sinun ainoa "työ" metsästyksen suhteen on pyrkimys metsästäjien perusteettomaan syyttelyyn joka asiassa ja metsästyksen julkinen mustamaalaus. Joten tuo "työ metsästysharrastuksemme eteen" kommenttihan oli sinulta parodiaa eikä se muuksi muutu edes itsesi kanssa käydyn keskustelusi kanssa, vaikka omista alteregoistahan ne parhaimmat komppaajat saa. 😂🤭
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt721814Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1101655Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942521245Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1821202Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2351173Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451087- 2121054
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293912Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221890- 56767