pyrkivät vetämään oikeista naruista, päsmäröivät ja kieroilevat, täyttävät tyhjyyttään hyväksikäyttämällä toisia. Teeskentelevät hyviä, vaikka ovat pahoja ja syyllisiä. Uhrituvat, vaikka eivät ole uhreja vaan syyllisiä. Heissä on vahva leima, pedon merkki.👹
Psykopaatit ovat luonnonoikkuja,
75
606
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän se yleensä on.
- Anonyymi
No niin kaikki haukkuu kaikkia ja myös sutenöörit on ihmiskauppiaita psykoja kuin jokainen joka huvikseen muita raiskaa tai tappaa. Jokainen syntyy ja kuolee joten siinä välissä opiskellaan tehdään työtä ja luovuutta. Pidetään huolta itsestä ja ystävistä. Sukulaisista ja naapureista. Autetaan jos osataan. Korjataan eikö rikota. Etsitään kaikkien hyvää. Yhteistä hyvää . Autetaan töissä toisia eikä syytellä. Kun ihminen kuolee on hyvä kuolla niin ettei tarvi katua tekojaan. Kaikki mokailee mutta ei tahallaan. Kuollessa ei hminen on vastuussa vain niistä omista synneistään eikä muiden. Jokainen omistaan.
- Anonyymi
Psykopaatille normaalia on se, että jos joku huomauttaa hänelle esim. häiriöstä yöaikaan kerrostalossa, niin saat kuulla olevasi "hullu". Käyttää samaa aina kun
joku arvostelee häntä ja on syyllinen.- Anonyymi
Käyttää käänteispsykologiaa ja kääntää asiat toisen syyksi. Psykopaatti on tunteeton ja julma hyväksikäyttäjä joka imee toisista voimat. Rikkoo tahallaan toisen rajoja koska on kylmä ja julma. Nauttii pahasta vaikka teeskentelee tarkoittavasta hyvää ja leikkii naiivia joka ei pidä paikkaansa. Kaikki on tarkoituksellista, valetta ja teeskentelyä. Pahan kätyri.
- Anonyymi
Monet jotka huomauttaa muiden metelistä ovat sitten itse niitä jotka metelöidessään ei huomaa itse tekevänsä samaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttää käänteispsykologiaa ja kääntää asiat toisen syyksi. Psykopaatti on tunteeton ja julma hyväksikäyttäjä joka imee toisista voimat. Rikkoo tahallaan toisen rajoja koska on kylmä ja julma. Nauttii pahasta vaikka teeskentelee tarkoittavasta hyvää ja leikkii naiivia joka ei pidä paikkaansa. Kaikki on tarkoituksellista, valetta ja teeskentelyä. Pahan kätyri.
Onko nyt kyse pristituoiduista vain mieshuorista ? Ne elää huijaamalla muilta rahaa.
- Anonyymi
siis ovatko kaikki psykopaatteja jotka on luonnonoikkuja? Ei kai sentään. Olen itse luonnonoikku ja vetäytynyt vuodesta 1998 omiin oloihin enkä tapaile ketään ihmisiä. Sosiaaliset kanssakäymiset jää kaupassa käynteihin jossa näen ihmisiä ja kun noin kahden viikon ajan käyn jossain kahvilla jossain kahvilassa toisella paikkakunnalla jossa näen ihmisiä mutten tapaile ihmisiä enkä osaa jutella ihmisten kanssa koska koen etten osaa olla läsnä enkä katsoa ketään silmiin ja alkaa jännittää ja joskus tulee olotila että muutun tunnekylmäksi joka on asia luonteessani jota en ole koskaan hyväksynyt joka on pitkälti lamauttanut minut henkisesti. Lähimmäisilleni en ole ollut paha joten en usko että olen psykopaatti. On totta että olen luonnonoikku ja sosiaalisesti tosi heikkolahjainen ja mulla on heikot hermot ja aika-ajoin tunnekylmyyttä mutta yleensä olen kaikkea muuta kuin tunteeton että esim tunnen empatiaa paljon heikoassa asemassa olevia kohtaan ja eläimet on lähellä sydäntäni mutten ihmisiin saa oikein mitään kontaktia enkä tunnettakaan aina. Toki isäni on isä eli häneen saan hyvin tunnetta ja kun tuolla lenkkipoluilla törmäilen ihmisiin niin aina moikkaan ja nostan kättä &tervehdin. Joskus tulevat puhutteleen mutta voi sitä myllerrystä pääkopassani kuinka sekaisin henkisesti olen jos joku tulee jutteleen. Halu on kova lähteä karkuun. Joskus niinkin olen tehnyt että jos oon nähäny jonkun tulevan mua kohti niin oon keksinyt siten että otan kännykän kätteen ja puhun siihen, vaikken oikeasti juttele kännykässä kenenkään kaa tai sitten lähden hölkkäjuokseen.
Kannattaisiko avauspostaajan ja teijän muiden kommentoijien olla hieman varovaisia mitä sanotten luonnonoikuista kun ei voi yleistää että kaikki luonnonoikut on psykopaatteja.
Minulla on myös aika vahva luonne ja oon välillä itsepäinen eli tärkeää että itse päätän kuvioistani. Psykologini sanoi että olen johtajatyyppiä että jos oisin terve niin psykologi sanoi että sopisin johtotehtävään.
Vahva luonne hmm? Mitäs mä höpötänkään ei kai ?? Toisaalta vahva luonne mutta toisaalta niin heikko olen että olen usein romuna kun joka yö näen mm painajaisia jotka voi olla niin voimakkaita että saatan herätä ihan niihin ja sydän hakkaa lujaa joka vie paniikkihäiriökohtaukseen.
Sanoisin että annan teille vinkkejä että jos tapaatte tai tunnette ihmisen joka vaikuttaa psykopaatilta niin elkää heti lyökö häneen semmosta leimaa koska yritän sannoo että pitäs tuntea ihminen tarpeeksi hyvin joten mun mielestä psykiatria-alan ihmiset ovat kaikkein viisaimpia tietämään onko ihminen sellainen ja sellainen että minusta näillä palstoilla nämä postaukset on aikamoisia aivopieruja ja lähinnä keittiöpsykologiaa ja mututiedolla.
Minustakin voisitte varmaankin tehdä psykopaatin määritelmän jos tuntisitte minut että ihan varmasti minullekin sen leiman otsaan tekisitte. Että ihan turhaa on tommonen. En koe olevani psykopaatti eikä mulle ole koskaan semmoista diaknoosia tehty. Tunnen joitakin psykopaatteja joilla on diagnoosissa ihan psykopaatin diaknoosi.
Jos ihmisessä on psykopaatin piirteitä nii se ei tarkoota heti automaattisesti että on psykopaatti.
Voisitteko jatkossa lopettaa tällainen toiminta jossa aika ilkeästi kirjoitatte tällaisia, kiitos?- Anonyymi
Puhut eri asiasta pöljä. Pysy erakoutumassa kun et edes tajua mistä puhutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minulla on todettu 5 -vuotiaana hahmotushäiriö aivoissa joten älä hauku minua koska en pysty vaikuttamaan siihen että voisin tulla älykkäämmäksi. Ole jatkossa viisaampi mitä kirjoitat nettiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
neuvo sinulle jatkossa ; älä kirjoita mitään tuollaista nettiin jatkossa koska et voi tietää millainen ihminen on vastaanottamassa sitä viestiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anteeksi sekoilin ajatuksissani! olis pitäny tietää ettei liity aiheeseen mutta se johtuu siitä varmasti kun välillä en jaksa keskittyä lukemaani ja silloin tulee näitä aivopieruja. Ei siinä mitään. Voisit toki sinäkin sanoa nätimmin =)
hyvää päivänjatkoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos mua sanoo pöljäksi niin se voi laukaista minulle stressiperäisen ahdistusreaktion ja loukatuksi saatun tulla siitä kun mua on kiusattu niin rankasti. Älä vain itse nyt stressaa kommentistasi KOSKA me kaikki teemme välillä virheitä. Eikä tarkoita kun sanoit noin että olisit paha ihminen. Kyllä minäkin joskus saatan sanoa jos suutun jollekin niin saatan sanoa "olet tyhmä" mutta yleensä pyrin pyytämään anteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se oli vakavaa se kiusaaminen jota eri muodoissa minuun kohdistettiin. Sanottiin esim tyhmäksi, mut ei tuo vielä mitään paitsi että siinä ne teki väärin kun ne alkoi mun tyhmyyttäni tuomaan sillä tavalla esille sanomalla ettei minusta ole mihinkään ammattiin koska olen tyhmä ja ettei mulla ole ihmisarvoa koska oon vammaisen tyhmä ja että mä oon kuulemma niin turha että mun pitäs tappaa itseni ja häiriköimistä minuun kohdistettiin myös, etten saanu olla rauhassa vessassa esim ja työnnettiin minulle väkisin ruokalautanen ja sen sellaista että koko ajan minä olin hampaissa jollakin lailla, että tein aina mukamas väärin .Myös ryhmästä jättämistä pois että semmostaki väkivaltaa oli, muttei minua koskaan pieksetty kun olin nuorena niin raavas nuori miehen alku, ettei ne uskaltaneet kai hakata. Mutta sanat voi satuttaa tosi paljon. Että ne sano ihan niinkin että jos sinusta tulee eläkeläinen tai työtön aikuisena niin he tulee hakkaamaan minut osoitteeseeni ja pakottavat minut pakkotyöleirille. Minä kun silloin aloin puhua niille että en taida jaksaa enää ollenkaan olla aktiivinen. Pian minä lopetin sitten koulut. Siitä on tosi kauan aikaa eli vuonna 1998 erosin koulusta. Aktiviteettia on ollut vuosien aikana siten että isäni kanssa oon tehnyt yhtä juttua vuodesta 2004 asti etten nyt suinkaan laakereilla ole levännyt, että oman vointini mukaan edennyt työkuvioissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minulla on todettu 5 -vuotiaana hahmotushäiriö aivoissa joten älä hauku minua koska en pysty vaikuttamaan siihen että voisin tulla älykkäämmäksi. Ole jatkossa viisaampi mitä kirjoitat nettiin!
Monia on hakattu lyöty piiskattu kidutettu ettei ne enää sano mitään.
- Anonyymi
Täälläkin on ainakin kaksi henkilöä ja he omivat aivan samat luonteen piirteet, aivan kuin itse ne asialisella tavalla kerroit. Hyvä kun tiedostat omat heikkoudet ja samoin vahvuudet.
- Anonyymi
Voi voi . Se on voi voi. Et edes tunne minua. Voi voi saat toki kirjottaa mitä haluat ku Suomi on vappaa maa. Tosi lapsellista sanon mä mitä sä kirjottelet nyt.
- Anonyymi
muuten viestisi on hyvä mutta, MUTTA siinä on tuo kohta jossa kirjoitit "täälläki on ainaki kaks henkilöä ja he omivat aivan samat luonteen piirteet"
Juu juu vai ymmärsinkö jotain väärin nyt? Että mitä tolla kommentillasi oikein tarkoitit? Tarkoitatko sitä että minä omaan psykopaatin luonteen piirteen?? Jos asia on näin niin sanon sen uuvelleen sinulle "voi voi et tunne minua voi voi , että saat höpöttää omiasi vaan, lapsellista" - Anonyymi
voin kertoa lyhyesti itsestäni;
kiusatuksi olen joutunut usein elämäni aikana
antautunut olen. luovuttanut, katkeruuttakin on hieman, vihaakin on hieman, mut ei hallitse minua niinku. Olen tuhansina palasina että mun sielu on tosiaan ihan kokonaan rikki. Se on ollut rikki oikeastaan 3-vuotiaasta asti . Olen nyt 42 vuotias. Että ennen myös kiusaamisiani olin käytännössä ihan rikki kokonaan johon en osaa sanoa syytä miksi näin mut en ole halunnut miettiäkään sitä mut varmaan syntymähetkenä on tapahtunut jotain. Ulkopuolisuuden kokemukset jne mistä aiemmin kerroin , tunnekylmyyttäkin, ettei osaa olla ihmisten kanssa.
Uhriutuminen usein nostetaan esille että ihminen uhriutuu, mutta asia ei ole mustavalkoinen. Oon lukenut juttuja, että psykopaatit on uhriutujia. Sana "uhriutuminen" sitä voidaan käyttää myös lyömäaseena että voidaan lyödä leima otsaan "hän on uhriutuja" ja josta voidaan selän takana puhua paljon pahaa. Pahimpia saattavat olla itse ne jotka puhuu pahaa selän takana ja tekevät leimoja toisille eivätkä edes ole psykiatria-alalla.
Henkinen ja fyysinen väkivalta on sen verran rankka asia ihmiselle (oletan että teillä ei ole kokemusta siitä kun huvikseen käytätte termiä "uhriutuja" ettekä pysty hahmottamaan) että ihminen voi kokea itsensä uhrina ja ihminen ei toivu siitä koskaan ja osa voi joutua pakkohoitoon laitokselle lukkojen taakse ja osa menettää paljon toimintakykyä ja osa selviää kokonaan. Riippuu ihmisestä. - Anonyymi
ja mitä tunnen joitakin psykopaatteja niin ei heilläkään elämä ole helppoa että sen ihan tiiän että tunnen yhden jonka kanssa kävin samoja kouluja ja hän psykopaatti niin hän ei halua olla sellainen ja paininut sen ongelman kanssa koko ikänsä eikä ole kovin työkykyinen että veikkaan että hän kuten minä on takuueläkkeellä henkisten ja synnynnäisten ongelmien seurauksesta.
- Anonyymi
itse en ole siis psykopaatti. Pystyn sanoon tämän meleko 100% varmuudella (ihan täysin päätäni en voi laittaa pantiksi) mutta sen verran mitä tunnen omaa itseäni niin en todellakaan usko että oon psykopaatti.
Kyllä nettiin voi kirjottaa mitä lystää. On mua netissä sanottu narsistiksi joskus youtubeaikoinani. Luuletteko että semmoset väitteet kiinnostaa? Oon kuitenkin utelias ihminen ja haluan aina tietää mistä semmoset kirjoitukset kumpuaa koska mua kiinnostaa ihmismieli. Mielensä voi kyllä aina pahoittaa jos pahoittaa sen ihan pikkujutuista. Ei ole tapana pahoittaa mieltä turhan usein, mutta mua huvittaa kyllä joidenkin ihmisten kirjoitukset koska ei he välttämättä ole perillä asioiden todellisesta laidasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja mitä tunnen joitakin psykopaatteja niin ei heilläkään elämä ole helppoa että sen ihan tiiän että tunnen yhden jonka kanssa kävin samoja kouluja ja hän psykopaatti niin hän ei halua olla sellainen ja paininut sen ongelman kanssa koko ikänsä eikä ole kovin työkykyinen että veikkaan että hän kuten minä on takuueläkkeellä henkisten ja synnynnäisten ongelmien seurauksesta.
Taitaa psykopaatti sääliä itseään. Psykopaateille ei kuule ole kovaa, etsivät sääliä kuten sinä nyt eli olet psykopaatti. Niillä ei ole kova vaan muilla jotka joutuvat tuon sietämättömän luonnonoikun uhriksi. Psykopaatti on aina kylmä, etova, tunteeton ja häijy. Täysin itsekäs ja empatiaan kykenemätön turhake.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa psykopaatti sääliä itseään. Psykopaateille ei kuule ole kovaa, etsivät sääliä kuten sinä nyt eli olet psykopaatti. Niillä ei ole kova vaan muilla jotka joutuvat tuon sietämättömän luonnonoikun uhriksi. Psykopaatti on aina kylmä, etova, tunteeton ja häijy. Täysin itsekäs ja empatiaan kykenemätön turhake.
ai mistä keksit tuon psykopaatti-kortin vettää esille? Minä kun tuolla ylempänä kerroin historiaani että mun kiusattu rankasti niin ei oikein uskottavalta kuulosta sellainen, että psykopaatti joutuisi loukatuksi&kiusatuksi kun psykopaatilla ei ole tunteita niin tuo minusta kertoo sen että poissulkee sen että olisin psykopaatti sillä psykopaatti ei todellakaan koe ikinä tulevansa loukatuksi ja psykopaatti oikeastaan itse loukkaa muita tai on semmosiakin psykopaatteja jotka eivät loukkaa eikä vaarallisia muille, mutta ne on kuitenkin psykoja.
Että lueppa vielä tarkemmin nuo ylempänä olevat kirjoitukseni. Vastasin kuitenkin sulle vaikka aluksi mietin että kannattaakohan vastatakaan koska olet väärässä ja ethän sä edes tunne minua etkä sinä pysty vaikuttamaan minuun eikä sun sanasi ole absoluuuttinen totuus. Kunhan vain kommentoit. =) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä piti tulla kertoon yks asia jonka unohdin kertoa sulle eli asia on tässä;
kerran noin 10 vuotta sitten istuin psykologini puheterapiatunnilla ja otin puheeksi asian joka jäi askarruttamaan mieltäni kun noin viikko ennen sitä psykologilla käyntiä joku oli netissä sanonut minua psykopaatiksi ja joku toinen narsistiksi niin kun otin puheeksi sen psykologilleni niin psykologi vastasi " ihmiset tahtoo sosiaalisessa mediassa kirjottaa semmosia kommentteja joissa ei ole todellisuuspohjaa, että ne ei ole mitään asiantuntijoita, että ne jauhaa omaa juttuansa päivät pitkät". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta gubbe toi paskanjauhanta ja valehtelu, sä olet ihan vrmasti narsku/psykopaatt! Ei epäilystäkään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itse en ole siis psykopaatti. Pystyn sanoon tämän meleko 100% varmuudella (ihan täysin päätäni en voi laittaa pantiksi) mutta sen verran mitä tunnen omaa itseäni niin en todellakaan usko että oon psykopaatti.
Kyllä nettiin voi kirjottaa mitä lystää. On mua netissä sanottu narsistiksi joskus youtubeaikoinani. Luuletteko että semmoset väitteet kiinnostaa? Oon kuitenkin utelias ihminen ja haluan aina tietää mistä semmoset kirjoitukset kumpuaa koska mua kiinnostaa ihmismieli. Mielensä voi kyllä aina pahoittaa jos pahoittaa sen ihan pikkujutuista. Ei ole tapana pahoittaa mieltä turhan usein, mutta mua huvittaa kyllä joidenkin ihmisten kirjoitukset koska ei he välttämättä ole perillä asioiden todellisesta laidasta.Ajatelkaa naisia joita on raiskattu ( väkivaltaa kokeneet näin ) niin heitä miehet syyttää vielä sen päälle että vika olisi naisessa. Vähän kuin nainen hakkaisi miehen ja löisi pesäpallo mailan peräsuoleen ja repii kiveksiä että verta vuotaa ja sanoi et se oli sen miehen vika kun sillä oli väärän kokoiset housut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta gubbe toi paskanjauhanta ja valehtelu, sä olet ihan vrmasti narsku/psykopaatt! Ei epäilystäkään!
otappa huomioon se, että olin kouluissa pitkäaikaiskiusattu ja jokapäiväkiusattu eli en ole varma mutta todennäköisesti kaksi kiusaajistani oli psykopaatti-narsisteja sillä he piti itseään muita parempina ja harjoittivat henkistä väkivaltaa joista toinen sanoi minulle että olen niin turha ihminen että mun pitäs ampua itseni. Lisäksi koulujen jälkeen olin jokapäiväkiusattu &pitkäaikaiskiusattu sosiaalisessa mediassa. Sain kiusaamisisrta vakavat traumat, paniikkihäiriön, lievän skitsofrenian ja paljon monta muuta ja sinä kehtaat väittää mua psykopaatti-narsistiksi. No tottakai sulla on oikeus mielipiteeseen, mutta ihmettelen!
On totta kuitenkin se, että mun luonteessa on tiettyjä piirteitä jotka voi hämätä ihmisiä luuleman mun olevan joko narsisti tai psykopaatti koska aika-ajoin ilmenee sellaista tunteettomuutta mutta suurimmalta osin olen tunteva ja empaattinen ja sitten mä olen välillä semmmonen persoona että sanon ei kun moni sanoo kyllä eli osaan tuon ettei mua pysty aina hallitsemaan ja määräilemään koska mun omapäiset aivot välillä tulee esille tietyissä tilanteissa mutta tietenkin työvelvollisuudet hoidan eli jos mulle tulee käsky lähtee duuniin niin minä silloin lähden ja unohdan kaikki omat hupini&oman navan.
- Anonyymi
Voi että pahoittelut, tuhannet pahoittelut siitä kun olin niin huolimaton, että mulla on välillä tapana jumittua ajatuksissani, että en tiiä onko se hahmotushäiriötä&kömpelyyttäni vai oisko sittenkin ihan vaan keskittymiskyvyssä suuria puutteita välillä. Ei nimittäin hahmotushäiriöstä kärsivät ole välttämättä pöljiä. Osa esim lukihäiriöisistä voi suoriutua ylioppilaaksi, jopa isommankin "tittelin" voivat saada =)
Että siis joo ööh ääh minä nyt sekoilin ajatukssani sillä kahdessakin kohtaa huomaan epäloogisuuteni että aloin harhailla ajatukssani , että anteeksi pahoittelut siitä. Eikä ole muuten ensimmäinen kerta kun tällai sekoilen ajatukssani kun se varmasti siis johtuu ihan silkasta surkeasta keskittymiskyvystä. Humalassa en ollut kun kirjoitin tekstiä koska en juo juuri koskaan alkoholia enkä juo koskaan itseäni humalatilaan.
Sotkin muun muassa ajatukseni siinä kohtaa kun aloin höpistä uhriutumisesta että kyse oli tietenkin psykopaatin tavasta uhriutua. Mä kun aloin selittämään ihan jotain muuta mikä ei liity aiheeseen. Sori!- Anonyymi
Sun uhri kyllä tietää mikä sä olet! Sairas ihminen, vailla omaa tuntoa ja tunneälyä, kiusaaja vaikeammasta päästäeli voi sanoo, et olet narsistinen psykopaatti"!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun uhri kyllä tietää mikä sä olet! Sairas ihminen, vailla omaa tuntoa ja tunneälyä, kiusaaja vaikeammasta päästäeli voi sanoo, et olet narsistinen psykopaatti"!
Psykopaatit ovat aina myös narsisteja. Kun taas narsistit eivät aina ole psykopaatteja. Psykopaatti on se kammottavan, jäätävä, vailla omatuntoa oleva. Muille pahaa tahtova ja tekevä ihmisen irvikuva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kirjoitit ! Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan vääriä diagnooseja. Lestat laittaa saatanalle pelkästä rytmimusiikin kuuntelusta ! Omia lapsiaan.
- Anonyymi
Psykopaatit ovat hirveintä mitä elämästä voi löytyä. Kun ihmisessä on mennyt pieleen aivan kaikki.
- Anonyymi
Hirttää pitäisi torilla, puhdistus.
- Anonyymi
Psykopaatti on peruuttamattomasti mielenvikainen.
- Anonyymi
Luonnevikaisia ne on!
Kusta lorahtanut kunnolla sekaan tehdessä! - Anonyymi
Naapurissa asui narsisti-psykopariskunta jotka käänsivät mustan valkoiseksi ja valehtelivat ihan kaikesta joka suuntaan. Järkyttäviä ihmisiä. Onneksi muutimme ja nämä sekopäät jäivät taakse. En ennen edes tiennyt että tällaisia kusipäitä on olemassa..
- Anonyymi
Meidän naapurustoon muutti kaksi vuotta sitten psykonainen. Todella järkyttävä tapaus. Uhkailee, kiristää, valehtelee... ja kun ei saa tahtoaan läpi, niin sylkee ihmisten päälle, sitten ilmoittaa poliiseille, että häntä on pahoinpidelty ym ym.
Siis aivan sairasta touhua.
Miten pitkälle tollaset on valmiita menemään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän naapurustoon muutti kaksi vuotta sitten psykonainen. Todella järkyttävä tapaus. Uhkailee, kiristää, valehtelee... ja kun ei saa tahtoaan läpi, niin sylkee ihmisten päälle, sitten ilmoittaa poliiseille, että häntä on pahoinpidelty ym ym.
Siis aivan sairasta touhua.
Miten pitkälle tollaset on valmiita menemään?Muslimit ja jotkut venäläiset kuin juutalaiset sylkee päälle koska niiden silmissä olet joko natsi tai väärä uskoinen tai saastainen ja hullu jos uskot Jeesukseen.
- Anonyymi
Tuollaisilla ihmisillä ei ole omaatuntoa. Uhriutuminen omien väärien tekojen jälkeen on niille ihan normaalia käytöstä. Meillä naapuri terrorisoi meitä säännöllisesti yöaikaan ja kun muutimme pois, niin esiintyi meidän uhrina.
- Anonyymi
Rautatie asemalla meitä sylki Afrikan juutalainen. Syy oli se että me ollaan kristittyjä eikä ihonväri.
- Anonyymi
Usein psykopaatit ei terrorisoi näkyvästi vaan piilottaa pahat aikeensa ja tekonsa. Tekee salakavalasti pahaa. Ja leikkii naiivia ja viatonta, joita kumpaakaan ei ole pätkän vertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usein psykopaatit ei terrorisoi näkyvästi vaan piilottaa pahat aikeensa ja tekonsa. Tekee salakavalasti pahaa. Ja leikkii naiivia ja viatonta, joita kumpaakaan ei ole pätkän vertaa.
Meidän naapuruston psykonainen otti yhden pariskunnan kerrallaan maalittamisensa kohteeksi. Kiusasi, uhkaili, teki valheellisia ilmoituksia poliisille yms. Kun sai tietää, että kaikki naapuruston ihmiset puhuvat asiasta avoimesti keskenään ja että tekonsa on kaikkien tiedossa, niin se on hieman hillinnyt huutamista ja uhkailua. Ja myös se, ettei kukaan enää halua olla missään tekemisissä sen naisen kanssa. Kääntyvät pois päin, jos tulee näköetäisyydelle.
Maalittamisen syyksi riittää se, että ei ole toiminut ton naisen "määräysten" mukaisesti.
En tiedä käyttääkö se jotain aineita, vai toimiiko selvinpäin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän naapuruston psykonainen otti yhden pariskunnan kerrallaan maalittamisensa kohteeksi. Kiusasi, uhkaili, teki valheellisia ilmoituksia poliisille yms. Kun sai tietää, että kaikki naapuruston ihmiset puhuvat asiasta avoimesti keskenään ja että tekonsa on kaikkien tiedossa, niin se on hieman hillinnyt huutamista ja uhkailua. Ja myös se, ettei kukaan enää halua olla missään tekemisissä sen naisen kanssa. Kääntyvät pois päin, jos tulee näköetäisyydelle.
Maalittamisen syyksi riittää se, että ei ole toiminut ton naisen "määräysten" mukaisesti.
En tiedä käyttääkö se jotain aineita, vai toimiiko selvinpäin.Somalit pitää koiria saastaisina jos koira koskee niitä, on mentävä heti pesemään itsensä kokonaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Somalit pitää koiria saastaisina jos koira koskee niitä, on mentävä heti pesemään itsensä kokonaan.
Psykopaatit pitävät muita ihmisiä itseään alempiarvoisena. Psykopaatin toiminta on järjestelmällistä kanssaihmisten kiusaamista ja alistamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä käyttääkö se jotain aineita, vai toimiiko selvinpäin.Psykopaateissa on paljon enemmän miehiä kuin naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykopaateissa on paljon enemmän miehiä kuin naisia.
Tutkimusten mukaan on tosiaankin enemmän miehiä, mutta kyllä niitä naisistakin löytyy.
Ei sukupuoli suojaa pdykopatialta, sen syntyyn vaikuttaa muut tekijät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiki asia on ihan totta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä käyttääkö se jotain aineita, vai toimiiko selvinpäin.Puhutko nyt ittestäs??!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutko nyt ittestäs??!
En, vaan puhun naapurustossa asuvasta psykonaisesta, joka myrkyttää ympäristöään mielivaltaisella ja kanssaihmisiään alistavalla käytöksellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En, vaan puhun naapurustossa asuvasta psykonaisesta, joka myrkyttää ympäristöään mielivaltaisella ja kanssaihmisiään alistavalla käytöksellä.
Psykopaattien, narsistien ja sosiopaattien kanssa ei pidä olla minkäänlaisissa kontaktissa, jos tulee vastaan "ampuu herkimpään paikkaan" parilla lauseella "PAM" thats it! Jos työpaikalla osyko/narsku/sosiopaatti, vaihtakaa työpaikka, oma terveys tärkein. Joku täällä kirjoittikin: "sikojen kanssa ei kannata painia, siinä likaa vaan itseään, ja siat nauttii siitä". Se on juurikin niin.
- Anonyymi
Nimenomaan. Pitävät muita ihmisiä tyhminä ja höynäytettävinä. Ovat itse olevinaan muiden yläpuolella. Kun sitten kertovat valheitaan itseään tyhmemmille, niin voi sitä vihan määrää jos joku ei uskokaan heidän satujaan. Silloin olet narsistin vihollinen ja kosto on armoton.
- Anonyymi
Kun psyko/narsisti jää kiinni valheistaan, niin kieltää kirkkain silmin kaiken, yrittää vieläpä vierittää syyn valheen paljastaneen niskaan.
Mutta, mitä tapahtuu sitten, kun ympärillä olevat ihmiset eivät ole enää manipuloitavissa? Kun kukaan ei enää usko psykon juttuja?
Lähteekö se etsimään uusia uhreja vai yrittääkö keplotella entiset uhrit takaisin alisteiseen asemaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun psyko/narsisti jää kiinni valheistaan, niin kieltää kirkkain silmin kaiken, yrittää vieläpä vierittää syyn valheen paljastaneen niskaan.
Mutta, mitä tapahtuu sitten, kun ympärillä olevat ihmiset eivät ole enää manipuloitavissa? Kun kukaan ei enää usko psykon juttuja?
Lähteekö se etsimään uusia uhreja vai yrittääkö keplotella entiset uhrit takaisin alisteiseen asemaan?Tekee sitä, mitä parhaiten osaa: syyllistää, uhriutuu, mustamaalaa, valehtelee ja kostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekee sitä, mitä parhaiten osaa: syyllistää, uhriutuu, mustamaalaa, valehtelee ja kostaa.
Ja kiristää.
Loismaisen elämäntyylinsä vuoksi ovat vaatimassa aina jotakuta muuta maksumieheksi. Ei niin mitätöntä asiaa, etteikö korvauksia vaatisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekee sitä, mitä parhaiten osaa: syyllistää, uhriutuu, mustamaalaa, valehtelee ja kostaa.
Toi on kyll ihan totta!
- Anonyymi
Psykopaatit voivat myös keksiä itselleen ammatteja ja kehua osaamistaan.
Tiedän yhden esim. ns. koirankouluttajan, jonka nettisivut ovat täynnä valheita.
Sen omat koirat aggressiivisia, liikunnan puutteesta kärsiviä surkimuksia.
Sama akka vetää käytöskursseja kovaan hintaan. Varsinainen vale-kouluttaja.
Netti on näille narsisteille mahtava paikka luoda feikkisivuja ja kehua omaa
osaamistaan. - Anonyymi
Nämä esittävät yhtä ja tekevät toista. Pimeä mieli, pahantahtoisuus ja sadistisuus kuvaavat heidän sairasta mieltään.
- Anonyymi
👍Erittäin osuva kuvaus.
- Anonyymi
Ovat pelkkiä ihmishirviöitä.
- Anonyymi
Haisee kuin tuhnu ja läpimätä.
- Anonyymi
Kamalaa ajatella, että tuollaisia on olemassa 🤢🤮
- Anonyymi
Sehän on psyykkinen sairaus ja heitä ei pystytä edes lääkityksellä auttaa ja kaiken lisäksi periytyvä sairaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on psyykkinen sairaus ja heitä ei pystytä edes lääkityksellä auttaa ja kaiken lisäksi periytyvä sairaus.
Psykopatia on luonnehäiriö.
Lipevyys, pahantahtoisuus, patologinen valehtelu, alistaminen, huijaaminen ymv piirteitä sisältävä luonnehäiriö.
Toivottavasti ette koskaan joudu tekemisiin psykopaatin kanssa, mutta jos joudutte, niin paetkaa... mahdollisimman nopeasti ja kauas jos vain voitte.
Vanha sanonta: "ei kannata painia sian kanssa, tulet vaan likaiseksi ja sika nauttii siitä" kuvaa erinomaisen hyvin suhdetta/kaveruutta psykopaatin kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lipevyys, pahantahtoisuus, patologinen valehtelu, alistaminen, huijaaminen ymv piirteitä sisältävä luonnehäiriö.
Toivottavasti ette koskaan joudu tekemisiin psykopaatin kanssa, mutta jos joudutte, niin paetkaa... mahdollisimman nopeasti ja kauas jos vain voitte.
Vanha sanonta: "ei kannata painia sian kanssa, tulet vaan likaiseksi ja sika nauttii siitä" kuvaa erinomaisen hyvin suhdetta/kaveruutta psykopaatin kanssa.Nimenomaan tätä 100 %. Ei psyykkinen sairaus vaan luonnehäiriö ja pahuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan tätä 100 %. Ei psyykkinen sairaus vaan luonnehäiriö ja pahuus
Vankilaan ne joutaisi henkisen ja fyysisen väkivallan käytön takia kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vankilaan ne joutaisi henkisen ja fyysisen väkivallan käytön takia kaikki.
Vankilaan ehkä, teloitus jees.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha sanonta: "ei kannata painia sian kanssa, tulet vaan likaiseksi ja sika nauttii siitä" kuvaa erinomaisen hyvin suhdetta/kaveruutta psykopaatin kanssa.Psykopaatti valitsee uhrinsa aina itseään heikommista, koska pelkää vahvempaan.
- Anonyymi
Manipulointi, valehteleminen ja uhkailu ovat psykopaatin keino pärjätä elämässään. Noita keinoja käyttäen psykopaatti pitää rakentamansa kulissit pystyssä vaikka väkisin. Ei välitä tippaakaan, vaikka sairastuttaa läheisensä, pääasia sille on että kulissit kiiltää.
- Anonyymi
Trump.
- Anonyymi
Moni psykopaatin puoliso on mullan alla. Heittää veivinsä rasituksesta kun toinen kuluttaa loppuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni psykopaatin puoliso on mullan alla. Heittää veivinsä rasituksesta kun toinen kuluttaa loppuun.
Psykopaatti on kotikiusaaja.
Kostaa kodin ulkopuolella "kokemansa vääryydet" ja loukkaukset alistamalleen perheelle.
Mutta on selkärangaton ja heikko inisijä vahvempiensa edessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykopaatti on kotikiusaaja.
Kostaa kodin ulkopuolella "kokemansa vääryydet" ja loukkaukset alistamalleen perheelle.
Mutta on selkärangaton ja heikko inisijä vahvempiensa edessä.Minä pidän juurikin tätä selkärangattomuutta ja vastuun väistelyä psyko/narsku-mittarina.
Jos noita piirteitä ihmisessä esiintyy, niin kierrän moisen ihmisen kaukaa, en halua olla missään tekemisissä moisten siipeilijöiden kanssa.
- Anonyymi
Jos psykopaatti jää kiinni valehtelusta, niin ei myönnä mitään, vaan sanoo: "sä olet hullu". Ei pysty keskustelemaan itse asiasta tai myöntämään mitään.
Toi hulluksi nimittely on alhaista käänteispsykologiaa.- Anonyymi
Psykopaatti yrittää luikerrella vastuusta tekemistään huijauksista syyttämällä muita. Kiinni jäätyäänkään ei myönnä mitään. Rähjää ja uhkailee. Sitä psyko ei tajua/hyväksy, että totuus ei rähjäämällä eikä uhkailemalla muutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykopaatti yrittää luikerrella vastuusta tekemistään huijauksista syyttämällä muita. Kiinni jäätyäänkään ei myönnä mitään. Rähjää ja uhkailee. Sitä psyko ei tajua/hyväksy, että totuus ei rähjäämällä eikä uhkailemalla muutu.
Psykopaatin piirteisiin kuuluu vahvasti nimenomaan vastuun pakoilu. Ja sitten ovat kateellisia ihmisille joilla on vahva vastuuntunto ja selkärankaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758