Olen aina ollut liian älykäs. Äö on vähintään 180 varmaan ja tämä tuottaa jatkuvia ongelmia.
Viiltävä satiiris-poliittinen huumorini monesti sivuutetaan ja minua vähätellään litra-aivojen toimesta.
Olen Nobelin arvoinen kirjailija. Hemingway oli myös sontis.
Pascat housuissa oleminen betonikuutiossa on piilotettua älykästä yhteiskuntakritiilkiä, samoin sontahomoilu
Asd
Liian älykäs
7
112
Vastaukset
- Anonyymi
Älykkyys ja Alkoholi??
- Anonyymi
Patologina olen tykästynyt sontaseppojen aivoihin samoin kokonaisuus on aina samanlainen.
Silkin sileät aivot, joista poimumainen rakenne on liuennut virtsan mukana muistoineen vessanpönttöön iäti kantajansa ulottumattomiin. Haurastuneet luut, pehmeä pääkallo, joka on painunut otsalta kasaan jättäen kantajansa matalaotsaiseksi, syvällä kuopissaan olevat sameat pienet silmät, käppyräiset sormet, tippurin runtelma suu,suusta roikkuva pitkä kieli joka ennen niin ahnaasti lipaisi kanisterin lasinpesunestettä yhdellä huikalla,surkastuneet sukuelimet, kovaksi sidekudokseksi muuttunut maksa, suurentunut haima ja vaurioitunut peräsuolen sulkijalihas. Peräsuolessa kokoelma erilaisia leikkikaluja vuosien varrelta.. Siinä tämä betonikorsun asukki makaa. Loppuvuotensa hän on elänyt jatkuvassa stressissä rahan, vuokran ja terveyden petettyä. Pidätyskyvyn mentyä tämä säälittävä otus on jokainen aamu, savet allaan , joutunut miettimään, että mistä saisi rauhoittavaa alkoholia, joka tuo hetkeksi lohtua liki kalustamattomaan likaiseen savimajaansa, jossa hänellä kirpputorilta hankkimansa kalusteet ja elektroniikkaa ja kokolattiamattona kuivunutta sontaa. Lopulta kuolema oli helpotus tälle paskajaakolle kuten Kelalle. Nuorena tämä approbaturin ylioppilas olisi kelvannut jopa Alkon myyjäksi tai Kelan virkailijaksi. Nyt lupaava ura on iäksi jäänyt.- Anonyymi
Noinhan se menee, kiteytettynä. Kannattaa siis lopettaa ryyppääminen ja pitää sontaseppoja varoittavana esimerkkinä.
- Anonyymi
" Silkin sileät aivot, joista poimumainen rakenne on liuennut virtsan mukana muistoineen "
Tämä muuten on ihan lääketieteellinen tosiasia. Mitä poimuttuneemmat aivot, sitä tehokkaammin eri lohkot ja aivojen osa-alueet työskentelevät keskenään. Jännä, miten sanonta -juonut aivonsa sileiksi- on itse asiassa hyvin pitkälti fakta.
Lopettakaa ryyppääminen ajoissa.
- Anonyymi
Siltä vaikuttaa.
- Anonyymi
Jos olisit älykäs et olisi tänne eksynyt.
- Anonyymi
Unabomber eli Theodore Kaczynski omasi todistetusti älykkyysosamäärän, joka oli yli 180. Tyyppi otti lopputilin professorin virastaan, muutti erakoksi jonnekin huitsin nevadaan ja rupesi lähettämään kirjepommeja kaikille, jotka edistävät teknologista kehitystä.
Hänen mielestään ihmiskunta oli teknologian orjuuttama. Manifesti oli kyllä aika mielenkiintoista luettavaa, mutta en allekirjoita, sillä rakastan teknologiaa ja sen tarjoamia mahdollisuuksia tulevaisuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt741862Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1131732Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942531310Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2421283Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1851236Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451117- 2121064
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293942Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221920- 56807