https://www.is.fi/politiikka/art-2000010818860.html
Teemu kertoo pukeutuvansa parhaimpiinsa. Jussi "huorintekijä" "olen tehnyt virheen yksityiselämässäni" Halla-aho ei puutu Keskisarjan pukeutumiseen, kuten hän päivästä päivään räkyttää naisista jotka eivät käytä jakkupukua.
Teemun puku on jäänyt junanalle. Teemulla ei pää riitä kunnioittavaan pukeutumiseen!
Onko Teemu Keskisarja jopa mielenvikainen - ei osaa pukeutua?!
29
144
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Nyt vaan kaikki laittamaan puhemiehelle viestillä palautetta tuosta kauheasta pukeutumisesta ja olemuksesta.
- AnonyymiUUSI
Ei Hallaaho osaa miehisiä pukeutumisneuvoja Keskisarjalle antaa, Vigelius osaa.
- AnonyymiUUSI
"olen tehnyt virheen yksityiselämässäni" = alkoi persuksi
- AnonyymiUUSI
Lähinnä näytti siltä, että olis ilta venähtänyt pitkäksi.
- AnonyymiUUSI
Keskisarja muistutti minun lastelapsieni viime kesänä ryytimaan laitaan tekemää linnunpelätintä.
- AnonyymiUUSI
No eihän Teemu mitenkään mielenvikainen tietenkään ole, mutta onko hän ainakin lievästi autistinen/ asperger? No mielestäni on, koska olen itsekin omasta mielestäni asperger. Eipä tästä sen enempää.
- AnonyymiUUSI
Tai siis ei se pointtini ollut tietenkään se, että Teemun pitäisi olla AS siksi, että ite vain luulen itse olevani sitä, siis väitän omasta mielestäni, koska mulla ei oo mitään virallista diagnoosia siitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai siis ei se pointtini ollut tietenkään se, että Teemun pitäisi olla AS siksi, että ite vain luulen itse olevani sitä, siis väitän omasta mielestäni, koska mulla ei oo mitään virallista diagnoosia siitä.
Lisäksi puhun varjokuville ja nukun sängyn alla.
- AnonyymiUUSI
Tuli suoraan eduskuntaan pellon laidalta seipään nokasta.
- AnonyymiUUSI
Onko aineissa? Onko koskaan testattu työpaikalla. Ei tollanen ilme ja olemus ole normaalia enää.
- AnonyymiUUSI
Valitettavasti Suomessa on hyvin, hyvin puutteellinen mt - potilaiden avohoito. Eduskunnassa varsinkin.
- AnonyymiUUSI
ON.
- AnonyymiUUSI
Eri asia pukeutua vosuksi kuin itsekseen. Mutta eihän vasu tajua.
- AnonyymiUUSI
Onko T-paitaa käyttävä nainen vosu? Ehkä sinä olet homo?
- AnonyymiUUSI
Ite oot vosu.
- AnonyymiUUSI
Jokainen täysijärkinen osaa pukeutua siististi, kammata tukkansa ja puhua sivistyneesti. Keskisarjalle tämä on ylivoimaisen vaikeaa.
Joten vastaus kysymykseesi. ON. - AnonyymiUUSI
Lätkäjätkän ei tarvikaan.
- AnonyymiUUSI
Mieshän on ihan kuin aatteensa.
- AnonyymiUUSI
Ja sitten persut ihmettelee kun ei käy faksi naisissa ja joutuu tyytymään nyrkki-kyllikkiin.
- AnonyymiUUSI
Maukka Perusjätkäkin lauleseskeli 🎼Vaatteet on mun aatteet
- AnonyymiUUSI
Mies on kuin aatteensa. Hyvin sanottu. Vahinkovain että noista molemmista on suomalaisille vain pelkkää haittaa.
- AnonyymiUUSI
Olisikohan Teemu alien?
- AnonyymiUUSI
Ei pukeutuminen ole pahin seuraus henkisestä epätasapainosta....
- AnonyymiUUSI
Miksi naisia vihataan ja huoritellaan pukeutumisen perusteella, mutta Keskikalja-korjaussarjaa ei?
- AnonyymiUUSI
KeskiSarjan miehiä, ei siis parhaan sarjan. Johan se nimi kertoo kaiken.
- AnonyymiUUSI
Teemu on reppana. Niinkuin suurin osa persuista on.
- AnonyymiUUSI
Aloittajan kommentissa onkin sitten kaikki kunnianloukkauksen ainekset!
Toivottavasti johtaa vastuuseen! - AnonyymiUUSI
Vladimir Kurri tilalle.
- AnonyymiUUSI
Jos Keskisarjalla olisi sepalus auki ja lerssi roikkuisi ulkona niin kukaan ei huomaisi mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha3732350Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom291454Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo3541372Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.841348etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!551189- 861010
Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee124893- 47868
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu104865- 135848