Paljon arvioitte olin sisältävän alproa? Jos vertaa suomi apoon.
Loli kysymys
6
332
Vastaukset
- Anonyymi
Syönyt 5 vuotta. Erät heittelee. Joskus riittää 3 tab ja joskus 7 että ei tule kipeäksi, joten mahdoton vastata, mutta ei kyllä sitä 1mg tablettia vielä tullut vastaan. 1 kerran oli ALKUPERÄISIÄ Galenikan tabuja ja ne nyt jo oli hyvin liki. Puolasta saa 600 orkkis Ksalolia 240e.
- Anonyymi
Moi mäkin käyttänyt melkein 5 vuotta. Vaihda rivatril? Mieluiten suomi apon pitkävaikutteista. Ap
- Anonyymi
Justiin itseasiassa ostin niitä. Saatavuus pakkaa heitellä, mutta nooh.
- Anonyymi
Juu mä kans käyttänyt tenoxia ja sit imovane hyvä myös. Diapamit kans hyviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu mä kans käyttänyt tenoxia ja sit imovane hyvä myös. Diapamit kans hyviä.
Onks joku Puolalainen netti kauppa? Ei tarvi vastata mut kiinnostaa.
- Anonyymi
Ei sisältänyt yhtään. Olin ensiavussa ja labra löysi vain aavistuksen Nitrazepamia ja muuta moskaa- ei alptrazolania
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193444
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1282546- 242086
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.51939Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s241580Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291560Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151525Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?27980- 87952
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai63900