Laskiainen lähestyy ! Persmäki on edessä tyhjän lupaajille. Missä matti vaiko shakki ?
PersMäki alkanut
12
319
Vastaukset
- Anonyymi
Onks se se put put putkone ?
- Anonyymi
Laulun sanoin: Rautoihin. Lautoihin.
- Anonyymi
Älyköt herraHakkarainen ja alasinKataja haastavat mestarin ja metsurin.
Isojako on taas alkanut ! JytkyTimo säestää !
Mitä tekee vortsu ? - Anonyymi
Kepuleillako alkanut?ei ihme kun siirtyivät kommarien apupuolueeksi.
- Anonyymi
Aprillipäivään mennessä persujen kannatus on pienempi kuin kepun. Olen 50 % varma.
Tosin kummallakaan se ei ole suuri.
Kokoomuksen aisankannattaja saa ansionsa mukaan ja ihan aiheesta. Isojako lähenee. Taas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aprillipäivään mennessä persujen kannatus on pienempi kuin kepun. Olen 50 % varma.
Kokoomuksen aisankannattaja saa ansionsa mukaan ja ihan aiheesta. Isojako lähenee. Taas.Itse en olisi noin varma. Vaikutat politiikolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomuksen aisankannattaja saa ansionsa mukaan ja ihan aiheesta. Isojako lähenee. Taas.Niinkö kepu päätti vai toivoiko ihmettä.
- Anonyymi
Persu vasten persua, pum pum ! Siinä sitä jotakin on !
- Anonyymi
Valovoimainen herraHakkarainen ja katajaan kapsahtanut Pekka ovat nyt Timo Soinin jytkytettävänä. Riikka huokaa, nyt mulle ahonlaita tuokaa, jos ei halla pane. Ranta sen ahonlaidan, pesee paidan, myös tynkkysen. Se pastillin pani paikkaan arkaan varmaan ja luottaa saavansa varkaan kiinni, sielt, mis puhdas on tunto. Oma.
Lulu sentään hoitaa pestin löysin rantein, välillä molemmilla. JuvoSEKSI muuten menee homma tavionomainen.
Ja orpopoika jaksaa vaurastua ja odottaa seuraavaa kohtausta, joka nostaa sykettä sekä lukemia. Sitten monitorissa on pelkkää viivaa.
Silloin poika on tuotu kotiin sekä ylös nostettu.
- Anonyymi
Mitäs tuumaa entinen suurpuolue kepu.Onko Kiteen pussihousukepulaisilla pahaolo?Kyllä se siitä lutviintuu kuten riisimikkonen totesi hutisalolle lähti dieselkotterolla Joensuuhun paveriin temarisepin luo.
- Anonyymi
Kepu sentään tunnetaan ja osin tiedetään. Toisin on laita monen muun. Kuten entiset demarit, joilla on volvo amatzonit sekä bemarit.
- Anonyymi
Ei pie paikkoosa ! Miula on katumamasturi ! Ja ISO ! Päivänkakkara.
Trumpilla kuulemma kärpässieni, tosin melko pieni . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pie paikkoosa ! Miula on katumamasturi ! Ja ISO ! Päivänkakkara.
Trumpilla kuulemma kärpässieni, tosin melko pieni .Valeuutinen. Se iso katumaasturi. Zori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valeuutinen. Se iso katumaasturi. Zori.
Mutta kuitenniii. Pieni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713488
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851506Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251249- 1581212
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16943Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk90777- 62745